Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering
Afsætning af finansielle produkter af Poul K. Faarup Du sparer 10% ift. forlagets pris Spar 10%

Afsætning af finansielle produkter - Bog

Bag om Afsætning af finansielle produkter

Denne lærebog er målrettet finansøkonomuddannelsen, hvor den er opbygget i nøje overensstemmelse med fagplanerne for denne uddannelse og samtidig er velegnet på andre uddannelser rettet mod den finansielle sektor.   Bogen sætter den studerende i stand til at forstå begreber som markedsanalyse, segmentering, målgruppevalg og positionering samt mål og strategier på både erhvervs- og privatkundemarkedet – gennem teorier og modeller, der belyser såvel interne som eksterne forhold.   Bogen er systematisk opdelt i fire dele, der udover nævnte områder tager udgangspunkt i en grundig situationsanalyse og følger teorierne til dørs med konkrete anvisninger på udmøntning af handlingsparametrene og markedsføringsplanerne i den finansielle sektor.   Hele bogen igennem er der fokus på, at markedspladsen er den finansielle sektor. Bogens to store cases har således fokus på problemstillinger inden for henholdsvis bank og realkredit. Konkrete nedslag på markedsføring af disse brancher samt bl.a. forsikringsbranchen, finansieringsselskaber og ejendomsmæglersektoren illustreres og perspektiveres gennem en række eksempler.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776754617
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 376
  • Udgivet:
  • 1. August 2007
  • Udgave:
  • 1
  • 403,95 kr.
  • 450,00 kr.
  • 46,05 kr. (10%)
  • 39,95 kr.
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • Ukendt - mangler pt.
Beskrivelse af Afsætning af finansielle produkter
Denne lærebog er målrettet finansøkonomuddannelsen, hvor den er opbygget i nøje overensstemmelse med fagplanerne for denne uddannelse og samtidig er velegnet på andre uddannelser rettet mod den finansielle sektor.
 
Bogen sætter den studerende i stand til at forstå begreber som markedsanalyse, segmentering, målgruppevalg og positionering samt mål og strategier på både erhvervs- og privatkundemarkedet – gennem teorier og modeller, der belyser såvel interne som eksterne forhold.  
Bogen er systematisk opdelt i fire dele, der udover nævnte områder tager udgangspunkt i en grundig situationsanalyse og følger teorierne til dørs med konkrete anvisninger på udmøntning af handlingsparametrene og markedsføringsplanerne i den finansielle sektor.
 
Hele bogen igennem er der fokus på, at markedspladsen er den finansielle sektor. Bogens to store cases har således fokus på problemstillinger inden for henholdsvis bank og realkredit. Konkrete nedslag på markedsføring af disse brancher samt bl.a. forsikringsbranchen, finansieringsselskaber og ejendomsmæglersektoren illustreres og perspektiveres gennem en række eksempler.
Brugerbedømmelser af Afsætning af finansielle produkter


Find lignende bøger
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.