Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Asian Brand Strategy - M. Roll - Bog

- How Asia Builds Strong Brands

af M. Roll
Bag om Asian Brand Strategy

This book offers insights, knowledge and perspectives on Asian brands and branding as a strategic tool and provides a comprehensive framework for understanding Asian branding strategies and Asian brands, including success stories and challenges for future growth and strengths.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403992796
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 254
  • Udgivet:
  • 17. oktober 2005
  • Udgave:
  • 2006
  • Størrelse:
  • 159x235x24 mm.
  • Vægt:
  • 512 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 12. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK FRIDAY
    : :

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Asian Brand Strategy

This book offers insights, knowledge and perspectives on Asian brands and branding as a strategic tool and provides a comprehensive framework for understanding Asian branding strategies and Asian brands, including success stories and challenges for future growth and strengths.

Brugerbedømmelser af Asian Brand Strategy



Find lignende bøger
Bogen Asian Brand Strategy findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.