Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

B2B Salgs- og marketingledelse - Jørgen Holm - Bog

Bag om B2B Salgs- og marketingledelse

Hvad skal der til for at blive en dygtig leder i salg og marketing? Bogen ”B2B Salgs- og marktingledelse” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at lede arbejdet inden for hele eller deles af salgs- og marketingorganisationen i virksomheder, der arbejder inden for business-to-business. Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle delene i salgsorganisationen og marketingafdelingen. Både hver for sig og når de arbejder tæt sammen. Hovedafsnittene i bogen: 1. Salgs- og marketingorganisationens transformation 2. Opbygning af salgs- og marketingorganisationen 3. Processerne i salgs- og marketingorganisationen 4. Ledelse i salgs- og marketingorganisationen 5. Udvikling af salgs- og marketingorganisationen

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799625239
  • Indbinding:
  • Indbundet
  • Sideantal:
  • 388
  • Udgivet:
  • 2. januar 2013
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 175x246x25 mm.
  • Vægt:
  • 868 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 2. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK FRIDAY
    : :

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af B2B Salgs- og marketingledelse

Hvad skal der til for at blive en dygtig leder i salg og marketing? Bogen ”B2B Salgs- og marktingledelse” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at lede arbejdet inden for hele eller deles af salgs- og marketingorganisationen i virksomheder, der arbejder inden for business-to-business.
Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle delene i salgsorganisationen og marketingafdelingen. Både hver for sig og når de arbejder tæt sammen.
Hovedafsnittene i bogen:
1. Salgs- og marketingorganisationens transformation
2. Opbygning af salgs- og marketingorganisationen 3. Processerne i salgs- og marketingorganisationen 4. Ledelse i salgs- og marketingorganisationen 5. Udvikling af salgs- og marketingorganisationen

Brugerbedømmelser af B2B Salgs- og marketingledelse



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.