Markedets laveste priser
Dag-til-dag levering

Marketing

Her finder du spændende bøger om Marketing. Nedenfor er et flot udvalg af over 10.000 bøger om emnet.

Vis mere
Filter
Filter
Bogtype
  • (5.000+)
  • (5.000+)
  • (149)
Format
  • (5.000+)
  • (5.000+)
  • (4.000+)
  • (3.000+)
  • (140)
  • (60)
  • (45)
  • (15)
  • (9)
Vis mere
Sprog
  • (154)
  • (4)
  • (1)
  • (5.000+)
  • (243)
  • (26)
  • (135)
  • (325)
  • (25)
Vis mere
Pris
DKK
Bedømmelse
  • (4)
  • (4)
  • (7)
  • (7)
  • (7)
Serie
  • (158)
  • (98)
  • (89)
  • (61)
  • (41)
  • (36)
  • (36)
  • (33)
  • (32)
Vis mere
Tag
  • (11)
  • (6)
  • (5)
  • (5)
  • (5)
  • (4)
  • (4)
  • (4)
  • (3)
Vis mere
Sorter efterSorter Populære
  • - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden
    af Morten Münster
    218,00 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag. Du har uden tvivl hørt om denne bog fra en af dine kollegaer eller venner. Bogen udkom i 2017 og der er en grund til at den har solgt så godt siden. Den handler om hvordan menneskers adfærd er i den virkelige verden og at de ikke nødvendigvis agere på den måde vi laver vores strategier til.Den viser eksempler på hvordan vi faktisk modarbejder os selv mere når vi taler om klassisk management teorier som brændende platforme, change management osv. I bogen Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag har Morten Münster samlet 40 års forskning op omkring menneskers adfærd i en let forståelig metode delt op i fire trin. Her er tale om adfærdsdesign i bedste forstand hvor du med metoderne fra bogen kan blive klogere på at ændre adfærd med konkrete tiltag. Det er en oplagt bog at læse for ledere og medarbejdere som et alternativ til de mange management bøger der findes derude. Derudover er den skrevet på en sjov måde, så den også egner sig til andet en den faglige bog du læser på arbejdet.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Indholdsstrategi for sociale medier
    af Astrid Haug
    232,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    "Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier. Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier. Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne: · Find jeres formål med at anvende sociale medier · Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne · Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om · Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen · Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Rolf Høegh
    211,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Hvis du tror på at du som dygtig sælger gør en forskel - og, hvis du ønsker at få tips og råd fra måske danmarks dygtigste sælger, så skal du læse denne bog. Hvad er salg? og hvad vil det sige at være succesrig, ærlig og dygtig sælger?. Er du ordremodtager eller sælger? Hvordan forbedrer du dit salg? Bogen handler ikke kun om salg, men handler også om, hvordan vi kan blive bedre til at takle forskellige situationer i hverdagen, blive bedre til at kommunikere, lytte til hinanden og om at etablere positive holdninger og livssyn. En anmelder skriver -"Jeg tror det var hans fornemmelse for sproget, der fascinerede mig mest. Han kunne finde de præcise ord og bruge dem. Lukke en handel med den rigtige sætning. Sælge et usælgeligt hus med ærlighed og en overraskede overskrift: Håbløs elendig ejendom sælges". Han formede sin egen verden med ord. Pludselig prakker han dig ikke noget på -han hjælper dig i stedet med at løse et problem. Filminstruktør Eva Muldvad fra forordet. Rolf Høgh er stadig super aktuel med sin bestseller bog. Via sin virksomhed er Rolf Høgh aktiv foredragsholder, ligesom han afholder kurser og uddannelser indenfor salg og ledelse Nu kan du læse bogen og få alle de tips og tricks, som kan hjælpe til at optimere dine salgsresultater.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Jakob Hebsgaard, Anders Hingeberg & Camilla Kjærsgaard Pedersen
    438,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring.Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:- Online annoncering med Google AdWords- Søgemaskineoptimering- Webanalyse i Google Analytics- Konverteringsoptimering- Sociale medier- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring- Strategiske råd om online markedsføring…og meget mere.Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Frank Bettger
    211,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Hvis du er sælger, eller godt kunne tænke dig at leve af at være sælger, så kan det altså godt betale sig at få fingrene i "En sælgers vej til succes". Denne bog giver dig alle de råd, du har brug for i dit arbejde. Uanset om du sælger huse, annoncer, IT, design, ideer eller noget helt andet, er denne bog til dig. Den vil gi dig anvisninger, eksempler og på inspirerende vis hjælpe til fremgang i dit salgsarbejde og dit forhold til andre mennesker. Uanset om du står overfor at skulle arbejde professionelt med salg, er erfaren sælger eller ønsker at forstå, hvordan du opnår succesrigt salg, vil Bettger’s erfaringer og anbefalinger være guld værd for dig. Når du har læst bogen vil du forstå ”kraften af ​​entusiasme” – ”sådan overvinder du frygt” – ”sådan skaber du troværdighed omkring dit produkt og budskab”, ”nøgleordet for at gøre en skeptisk klient til en entusiastisk køber” - ”den hurtigste måde at vinde tillid”, sådan leverer du et overbevisende salgsbudskab - til ”syv gyldne regler for at lukke et salg " Bogens forfatter deler de sælgende hemmeligheder, der førte til uovertruffen succes og berømmelse som en af ​​de højest betalte sælgere i Amerika!! Han deler instruktive anekdoter og trinvise retningslinjer for, hvordan man udvikler stil, ånd og tilstedeværelse af en vindende sælger. Efter udgivelsen er bogen blevet anerkendt i hele verden som et af de absolut vigtigste værker til at forstå og eksekvere professionelt salg. Her hjemme i Danmark er bogen nu udgivet i 11. oplag. En sælgers bibel til sælgere og forretningsfolk der vil forså kunsten at opnå succesrigt salg.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - teori, modeller, analyse
    af Heidi Hansen
    389,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:- brandarkitektur- corporate branding - storytelling- storytelling som ledelsesværktøj- co-branding- celebrity branding- brandpersonlighed- oplevelsesbaseret branding- place branding- online branding- employer branding- brand equity- brandets byggeklodser.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Rasmus Houlind
    384,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Denne bog er en guide til dig, der ønsker at udvikle din virksomhed og anvende digitale medier og data i orkestreringen af den perfekte omnichanneloplevelse for hver enkelt kunde. Hvis du synes, at I betaler for mange penge til Adwords, at det er svært at være relevant over for dine kunder, og at du ikke rigtigt kan trænge igennem på direktionsgangen med din omnichannelvision, så er dette den rigtige bog for dig. Bogen giver dig baggrunden og forståelsen for de 6 discipliner inden for Omnichannel Marketing, og hvordan du driver disse på mere og mere kundecentreret facon. Modellen Kundemålskiven giver dig et visuelt overblik over, hvor langt din organisation er i arbejdet med Omnichannel, og hvad barriererne er for det videre arbejde hermed.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - i hvilken en meget vigtig bjørn og hans venner bliver indført i et meget vigtigt emne
    af Roger E. Allen
    150,00 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Endelig !! -en hurtig, nem og sjov bog om basal ledelse. Hvis du vil nå op på øverste trin på lederstigen (med andre ord: Hvis du vil ha fat i honningen), så følg Plys Manglende forståelse af grundlæggende ledelse giver ofte store udfordringer i selv de mest succesrige virksomheder. Med det for øje bruger Managementkonsulent Roger E. Allen de elskede Peter Plys historier og figurer til at illustrere vigtige forretningsprincipper, såsom etablering af klare mål og stærkt lederskab, behovet for nøjagtige oplysninger og andre forsømte aspekter af forsigtig forvaltning. Denne bestseller giver læseren en fantastisk, skæv, enkel og inspirerende tilgang til ledelsesmæssige problemstillinger, som kombineres med humoristiske sammenligninger og retorik fra den klassiske børnebog. Peter Plys om ledelse er et "must-read" for alle, der søger en ny, men også alternativ inspiration om ledelsesudvikling. Ved at brug Peter Plys og hans venners oplevelser og historier til at illustrere emner som målformulering, personaleudvikling, nødvendigheden af præcis information og god kommuikation, præsenteres læseren for grundlæggende ledelsesfunktioner på en overbevisende og fængslende måde. En velskrevet og underholdende international bestseller, der helt gør op med japansk ledelsesform, MBA-guruer m.m.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - De små spor der afslører store trends
    af Martin Lindstrom
    232,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Hvordan man sælger med større udbytte, troværdighed og professionalisme ved at konkurrere på VÆRDI frem for pris
    af Tom Reilly
    218,00 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Gennemprøvede metoder til at komme bag om prisen og give dine kunder den værdi, de ønsker.PRISOVERVEJELSER er den største, enkeltstående barriere for opnåelse af succes for de fleste sælgere. Men i modsætning til hvad du måske tror, er det ikke kunderne, der bekymrer sig mest om prisen.Det er sælgerne.Værdibaseret salg viser, hvordan du i dit salgsarbejde kan fjerne fokus fra prisen og skabe løsninger, der fjerner kundernes bekymringer, idet du giver dem den værdi, de forventer. En ligefrem, afprøvet salgsmetode over for kunder via den naturlige værdi, der ligger i hele din produktpakke - dit produkt, din virksomhed og den personlige opmærksomhed, som kun du kan give. Det beskrevne strategiske program gør det muligt for dig:- at lægge dig fast på kundens faktiske behov - ikke din opfattelse af disse behov.- at opfange kundens signaler for på baggrund heraf at fastslå de fordele, han eller hun ønsker.- hurtigt og effektivt at forbedre såvel dit salg som dit gensalg.Nutidens bedste sælgere har succes i kraft af, at alle skifter fokus, både kunderne og de selv, fra den pris, der betales, til den værdi, der leveres. Lad værdibaseret salg vise dig, hvordan du kan følge trop som topsælger ved at se bag om prisen for proaktivt at fremhæve såvel den opfattede som den faktiske værdi af den komplette produktpakke, du tilbyder, idet prisen overgår fra at være et altdominerende spørgsmål til en vigtig, men sekundær overvejelse.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    af Søren Bechmann
    232,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Poul K. Faarup, Birgitte Nygaard Alexandersen, Susanne Meldgaard & mfl.
    352,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation.Bogen giver en operationel introduktion til planlægning af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv med henblik på at gøre de studerende i stand til at arbejde med markedskommunikation i praksis. Den er en opdateret indføring i et fag, der spænder fra strategiudvikling til konkret udførelse.FYSISK udgave er udsolgt. Køb i stedet ibog: https://hansreitzel.dk/soeg/markedskommunikation-(i-bog)-i-bog-41994-9788741268514I de første kapitler behandles fundamentet for fagområdet, herunder kommunikationsteori og -modeller samt branding. Dernæst går bogen i dybden med forudsætningerne for markedskommunikation: målsætninger (kapitel 3), målgruppeanalyser og indsigter (kapitel 4), kreativitet (kapitel 5), mediestrategi (kapitel 6) og medievalg (kapitel 7).Bogen behandler derefter eksekveringen af markedskommunikation gennem forskellige kommunikationsformer:• intern kommunikation (kapitel 8)• awareness (kapitel 9)• engagement (kapitel 10)• action (kapitel 11)• loyalitet (kapitel 12).Til sidst ser bogen på, hvordan man måler og evaluerer effekten af indsatsen.Markedskommunikation er udarbejdet som grundbog til faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen. Den henvender sig endvidere til studerende på andre korte videregående uddannelser som for eksempel Serviceøkonomuddannelsen og Multimediedesignuddannelsen. Endelig kan den læses som inspiration af personer, der arbejder med markedskommunikation i det daglige. 

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Gør dine konkurrenter overflødige
    af Renee Mauborgne & W. Chan Kim
    269,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    I Blue ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser og viser, hvordan man oparbejder nye markeder, skaber vækst og gør medarbejderne i stand til at handle. Virksomheders ledere og chefer får hjælp til at skabe succes i brancher, der er præget af høj konkurrence. De skal skille sig ud fra mængden og fra markedets ofte identiske produkt- og serviceudbud. Virksomhederne skal være unikke på et marked, der kun belønner et prisfald eller en stigning i kvalitet, og virksomhedernes fokus skal flyttes væk fra konkurrenterne. Gennem indsigt i den menneskelige psykologi udvikler forfatterne en model til at skifte fra et rødt konkurrencefyldt ocean til et blåt ocean uden konkurrenter. For det første skal man sætte det rigtige hold. Herefter skal man ved hjælp af bogens værktøjer identificere virksomhedens nuværende marked og dens vækstpotentiale. Dernæst gentænke markedets afgrænsning og til sidst gennemføre et blue ocean-skift.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Når salget er komplekst og sælgeren ekspert
    af Jens Lassen
    356,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Salg er som et håndværk: det kan læres. Og jo mere værktøj man har i værktøjskassen, desto bedre kan man udføre sit arbejde. Salg af rådgivning og serviceydelser giver sælgeren bedre muligheder for at vælge den rigtige løsning, når han skal gennemføre et salg. Salg af rådgivning og serviceydelser fokuserer især på det proaktive salg. Mange af bogens værktøjer og principper også bruges i forbindelse med butikssalg i brancher hvor eksperten indtager samme ekspertrolle som ved salg af rådgivning og serviceydelser. Af eksempler kan nævnes salg af elektronik, vin, køkkener og badeværelser etc., autoværksteder og lignende. Efter et indledende kapitel hvor forskellen mellem salg af fysiske produkter og rådgivning og serviceydelser fastslås, følger fem kapitler hvor nogle af de fundamentale forudsætninger for succesfuldt salg gennemgås: forståelsen for kunders købsproces, værdiskabelsen som det grundlæggende element i salg, tillidens betydning i det rådgivende salg samt en gennemgang af kommunikation og forskellige persontyper. Herefter introduceres hovedfokus, selve kundemødet, i et kapitel om salgets struktur, inden mødets forskellige faser gennemgås i hver deres kapitel. Afslutningsvist er et kapitel omkring salgsplanlægning og personlig effektivitet samt et kapitel om fremtidens digitale salgstrends ligesom der i appendiks behandles et par særlige emner i form af skriftlig kommunikation samt rådgivning på tværs af kulturforskelle. Bogen er først og fremmest rettet uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, financial controller, serviceøkonom etc. Men den kan også bruges som supplerende læsning på andre retninger som hospitality management og transport- og logistikøkonom, samt på flere akademiuddannelser fx salgspsykologi og grundlæggende salg samt diplomfaget salg i praksis. 

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Hvorfor skulle jeg købe noget af dig?
    af Mogens Weinreich
    183,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Kan du blive en endnu bedre sælger? Svaret er et rungende ja! Hvis du vil. Glem for et øjeblik alt om salgsværktøjer og adfærd, og tag med bogen på en rejse ind i dig selv. Herinde finder du det, der kan gøre dig til morgendagens vinder . Her har du de egenskaber, du bruger til at sælge. Her er både årsagerne til dine succeser, og når du desværre taber. Kan du forestille dig, hvad der sker, når du gør noget ved dette? Du bliver en endnu bedre sælger I bogen finder du: En grundig trin-for-trin salgsproces, du kan bruge med det samme.12 spændende salgscases med læring og indsigt Følg 7 sælgere, der rejser ind i sig selv,får ny indsigt og udvikler sig markant . Og endelig en unik udviklings Guide med gode råd til,hvordan du bliver endnu bedre. ”Mange bøger læses ikke til ende. Det fortjener denne bog Brug den, skriv noter i den, hiv sider ud du skal bruge, køb flere eksemplarer og del med andre, som også vil nyde godt af at vokse og udvikle sig” Direktør Peter Hindkjær, Salesforce1.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Klaus Fog, Christian Budtz & Philip Munch
    328,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Bente Halkier
    148,95 kr.

    Denne titel er erstattet af 9788759322086

  • af Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt & mfl.
    269,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - An Introduction for Future Knowledge Workers
    af Andreas Beck Holm
    269,95 - 427,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Philosophy of Science tager afsæt i de studerendes fremtid som vidensarbejdere.Bogen kombinerer en grundig gennemgang af videnskabsteoretiske positioner og problemstillinger med en perspektivering til vidensarbejdernes udfordringer i virksomheder og organisationer og til, hvordan de studerende selv kan arbejde med teorierne. Stoffet præsenteres tilgængeligt og overskueligt, bl.a. gennem opsummerende kapitler, fremhævning af nøglebegreber, samt arbejds- og refleksionsspørgsmål. Bogens findes også i en dansk paralleludgave.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - håndbog for kommunikationsmedarbejdere
    af Mette Minor Andersen & Regine Wowk Andersen
    157,95 kr.

    Man kan ikke uddanne sig i pressearbejde – det er learning by doing! Men nu har to erfarne kommunikatører skrevet den bog, de gerne selv ville have haft, da de stod i deres første job. Faktisk kan den være god at have i baghånden for alle, der laver pressearbejde. Har du kontakt til pressen på din arbejdsplads, selvom det ikke er dit primære arbejdsområde? I denne bog får du gode råd til at udføre pressearbejde – så journalisten lytter, og chefen smiler. Bogen forklarer bl.a., hvorfor det kan være svært at få en journalist til at skrive om lige netop din gode historie. Og hvordan du forklarer chefen, at I ikke kan komme i Aftenshowet. Enhver kommunikationsmedarbejder, der har prøvet at lave pressearbejde, ved, at det kan være svært at sparken døren ind til redaktionerne. Og at det vrimler med famlende pressemedarbejdere samt irrelevante og dårligt formulerede pressemeddelelser kan de fleste journalister skrive under på. Bogen er skrevet til den medarbejder, som ikke har pressearbejde som sit primære arbejde, men fra tid til anden skal løse presseopgaver. Den kan læses fra ende til anden som en introduktion til disciplinen pressearbejde eller som en opslagsbog, du griber fat i, når du står over for en konkret opgave med at synliggøre et budskab i medierne. Regine Wowk Andersen har været medlemssekretær i Folketinget, presse- og kommunikationsmedarbejder i H:S (i dag Region Hovedstaden) og karriererådgiver i Dansk Magisterforening. Siden 2005 har hun haft egen virksomhed – Wowk – PR og kommunikation. Mette Minor Andersen har arbejdet som ekstern lektor på Københavns Universitet, været kommunikationsmedarbejder og redaktør i H:S (i dag Region Hovedstaden), kommunikationskonsulent i innovationsfabrikken IPU og som selvstændig i Kommunikations-Teamet. Hun er i dag kommunikationsmedarbejder i DTU Fødevareinstituttet og i innovationsplatformen InSPIReFood.

  • - Straight line selling: Master the art of persuasion, influence, and success
    af Jordan Belfort
    7,43 - 174,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    LEARN FROM THE MASTER OF SALES AND PERSUASION. At last Jordan Belfort - The Wolf of Wall Street - reveals how to use the Straight Line System - the proven technique for generating wealth which turned Wall Street upside down.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - How to Use Behavioural Design to Create Change in the Real World
    af Morten Münster
    232,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    "Jytte fra Marketing" på engelsk (in english). With more than 50,000 copies sold in Denmark, this book has been on the bestseller list since its publication in 2017. Barack Obama used a secret competitive advantage to win two elections. Companies such as Google, Amazon and Novo Nordisk use the same insight to stir up innovation, increase compliance, improve the work environment and sell more products. And successful management groups in the C20 index have started using it as their preferred strategy. But what kind of insight are we talking about here? The answer is – behavioural design. Because people in the real world don’t actually behave like the people we build all our usual strategies for. We are opposing human biology and psychology when we insist that good arguments, burning platforms, classic change management, pamphlets, campaigns, and joint meetings are the way to go. Obama, Google and all the rest have instead opted to use an evidence-based approach to change behaviour, and when you’ve read I’m Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day, you can adopt this approach as well. In his book, Morten Münster has converted 40 years of research in human behaviour into an easily accessible method composed of four steps – a helping hand to all managers and employees who are thirsting for alternatives to conventional means. Language is in English.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Christian Jantzen, Mikael Vetner & Julie Bouchet
    269,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - og find din egen vej
    af Nicolai Jacques Sørensen
    442,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    FORSTÅ SALG er den første lærebog på dansk, der giver læseren et overblik over de mest anvendelige metoder til at opnå et salg. Bogens udgangspunkt er, at der ikke er én rigtig måde at sælge på. Det afgørende er derimod at finde den metode, der i situationen er rigtig for sælgeren, for virksomheden og for den konkrete kunde.Bogen introducerer til en række salgsmetoder og tilgange:• Klassiske salgsmetoder• Løsningssalg• Udfordrende salg (Challenger-salg)• Pitching-tilgangen• Pipeline-tilgangen• PorteføljeperspektivetDe har hver deres egenskaber, der kan bruges alene eller i kombination med andre metoder.Beslægtede discipliner skaber værdi inden for salg, og bogen indeholder derfor også en gennemgang af de væsentligste discipliner, der har indflydelse på salget: forretningsforståelse, psykologi, kulturforståelse og kommunikation. Alt sammen redskaber, der kan hjælpe sælgeren til at nuancere sin forståelse af kunden, opgaven og ikke mindst de metoder, der knytter sig til hver af ovenstående salgstilgange. Formålet er at skabe forståelse, ikke alene for de enkelte metoder, men også for sammenhængen, hvori de indgår.FORSTÅ SALG giver den kommende sælger kendskab til de mange forskellige tilgange til salg og giver den erfarne sælger ideer til, hvordan de forskellige tilgange kan udnyttes sammen. Samtidig præsenteres viden om salg med udgangspunkt i de oftest skjulte underliggende præmisser og logikker, der uvægerligt har betydning for sælgeren og udfaldet af salget – ofte uden sælgerens kendskab, endsige opmærksomhed på det.Lærebogen kan bruges på alle videregående merkantile uddannelser, hvor salg indgår som en selvstændig disciplin.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Guide til effektiv kommunikation
    af Malene Bjerre
    139,00 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det! Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted. I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen. Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det. Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner: "Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - How To Take Control of the Customer Conversation
    af Brent Adamson & Matthew Dixon
    89,93 - 143,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    THE INTERNATIONAL BESTSELLER: OVER HALF A MILLION COPIES SOLDIn The Challenger Sale, Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge themWhat's the secret to sales success? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships - and you'd be wrong. The best salespeople don't just build relationships with customers. They challenge them.Matthew Dixon, Brent Adamson, and their colleagues at CEB have studied the performance of thousands of sales reps worldwide. And what they discovered may be the biggest shock to conventional sales wisdom in decades.The Challenger Sale argues that classic relationship-building is the wrong approach. Every sales rep in the world falls into one of five distinct profiles, and while all of these types of reps can deliver average performance, only one - the Challenger - delivers consistently high performance.Instead of bludgeoning customers with facts and features, Challengers approach customers with insights about how they can save or make money. They tailor their message to the customer's specific needs. They are assertive, pushing back when necessary and taking control of the sale.Any sales rep, once equipped with the right tools, can drive higher levels of customer loyalty and, ultimately, greater growth.Matthew Dixon and Brent Adamson are managing directors with CEB's Sales Executive Council in Washington, D.C.www.executiveboard.comwww.thechallengersale.com

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Tiltræk de kunder, du gerne vil have, og styrk deres tillid, så de køber af dig igen og igen
    af René Hjetting
    145,95 - 252,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Denne bog lærer dig at tiltrække de kunder, du gerne vil have, og styrke deres tillid, så de køber af dig igen og igen. – Og ikke på den anmassende og ‘supersælgende’ facon, som kendetegner traditionel marketing, men uden på nogen måde at være irriterende. Tværtimod vil dine kunder værdsætte det, du tilbyder, og du vil have det godt med dig selv imens. Opbyg dit publikum er en håndbog i markedsføring for selvstændige. Med udgangspunkt i det, du allerhelst vil arbejde med, og de kunder, du allerhelst vil have, lærer du at tiltrække netop de kunder, så de køber af dig igen og igen. Bogen er et idékatalog, propfyldt med tips, tricks og vejledninger i de forskellige faser af din markedsføring, så du kan udvælge lige de områder, du har brug for hjælp til. Samtidig er bogen en generel indføring i tillidsbaseret markedsføring. Du lærer, hvordan du opbygger det helt rigtige publikum uden at være påtrængende, og hvordan du skaber sammenhæng i din markedsføring. Trin for trin lærer du, hvordan du får dine drømme-kunder ind i din forretning og skaber langtidsholdbare relationer til gavn for såvel dig som dine kunder.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Louise Harder Fischer & Ida Borch
    218,95 kr.

    Spørg Hvorfor handler om, hvordan du får en dybere forståelse af, hvad din målgruppe i virkeligheden tænker på, og hvordan du kommer tættere på en forståelse af dem ved at lave kvalitative undersøgelser: Hvad skal du lægge vægt på i samtalen? Og hvordan gennemfører du den?Bogen falder i tre dele:Del 1 handler om, hvorfor det er klogt at lytte til dine kunder og brugere. Om hvorfor det er vigtigt at gå i dybden med emner som megatrends, mindsets og mening hos din målgruppe.Del 2 handler om dem, der laver kvalitative undersøgelser. En række professionelle praktikere giver deres erfaringer og gode råd videre til dem, der skal arbejde med kvalitative undersøgelser for første gang.Del 3 handler om, hvordan du selv organiserer, gennemfører og afrapporterer undersøgelser og fokusgrupper.

  • - Teori og praksis
    af Jens Graff
    399,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne. Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis. Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller. Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Nana Gaardboe Dall & Katrine Thielke
    201,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Sidder du med brugere på de sociale medier som er vrede eller frustrerede? Og mangler du redskaber til at håndtere situationen? Ved at læse bogen "Når tasterne taler", får du en forståelse af konflikterne på de sociale medier, hvorfor de opstår og hvordan du kan håndtere dem. Du får også et godt indblik i hvad dine brugere i virkeligheden efterspørger, og hvad der virker når bølgerne går højt i kommentarsporet. Bogen giver dig praktiske og implementerbare redskaber, der har afsæt i solid viden fra det konfliktteoretiske felt, samt det digitale univers. Desuden får du et indblik i DSBs arbejde med vores metoder og den gevinst de har haft ved at arbejde med dem. Det får du: En række praktiske metoder og modeller, som du kan bruge med det samme i dit arbejde med sociale medier - eller skriftlig kommunikation i det hele taget Den konflikteoretiske baggrund for at konflikter opstår så hurtigt på sociale medier Forståelse for blandingen af den skriftlige og mundtlige kommunikation, som er noget særligt for sociale medier En gennemgang af en håndfuld andre tilgange til at arbejde med moderation på sociale medier Bogen er skrevet til kommunikationspraktikere og social media managers, som arbejder for virksomheder, organisationer eller medier. Men privatpersoner kan også have glæde af metoderne i bogen.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.