Markedets laveste priser
Dag-til-dag levering

Marketing

Her finder du spændende bøger om Marketing. Nedenfor er et flot udvalg af over 10.000 bøger om emnet.

Vis mere
Filter
Filter
Bogtype
  • (5.000+)
  • (5.000+)
  • (144)
Format
  • (5.000+)
  • (5.000+)
  • (4.000+)
  • (4.000+)
  • (135)
  • (65)
  • (43)
  • (14)
  • (9)
Vis flere
Sprog
  • (160)
  • (5.000+)
  • (4)
  • (1)
  • (5.000+)
  • (227)
  • (22)
  • (136)
  • (288)
Vis flere
Pris
DKK
Bedømmelse
  • (4)
  • (4)
  • (6)
  • (6)
  • (6)
Serie
  • (29)
  • (16)
  • (13)
  • (12)
  • (8)
  • (7)
  • (7)
  • (7)
  • (6)
Vis flere
Tag
  • (9)
  • (7)
  • (5)
  • (4)
  • (4)
  • (4)
  • (4)
  • (4)
  • (3)
Vis flere
Sorter efterSorter Populære
  • - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden
    af Morten Münster
    232,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag. Du har uden tvivl hørt om denne bog fra en af dine kollegaer eller venner. Bogen udkom i 2017 og der er en grund til at den har solgt så godt siden. Den handler om hvordan menneskers adfærd er i den virkelige verden og at de ikke nødvendigvis agere på den måde vi laver vores strategier til.Den viser eksempler på hvordan vi faktisk modarbejder os selv mere når vi taler om klassisk management teorier som brændende platforme, change management osv. I bogen Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag har Morten Münster samlet 40 års forskning op omkring menneskers adfærd i en let forståelig metode delt op i fire trin. Her er tale om adfærdsdesign i bedste forstand hvor du med metoderne fra bogen kan blive klogere på at ændre adfærd med konkrete tiltag. Det er en oplagt bog at læse for ledere og medarbejdere som et alternativ til de mange management bøger der findes derude. Derudover er den skrevet på en sjov måde, så den også egner sig til andet en den faglige bog du læser på arbejdet.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Indholdsstrategi for sociale medier
    af Astrid Haug
    232,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    "Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier. Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier. Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne: · Find jeres formål med at anvende sociale medier · Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne · Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om · Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen · Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Jakob Hebsgaard, Anders Hingeberg & Camilla Kjærsgaard Pedersen
    438,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring.Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:- Online annoncering med Google AdWords- Søgemaskineoptimering- Webanalyse i Google Analytics- Konverteringsoptimering- Sociale medier- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring- Strategiske råd om online markedsføring…og meget mere.Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Frank Bettger
    211,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Hvis du er sælger, eller godt kunne tænke dig at leve af at være sælger, så kan det altså godt betale sig at få fingrene i "En sælgers vej til succes". Denne bog giver dig alle de råd, du har brug for i dit arbejde. Uanset om du sælger huse, annoncer, IT, design, ideer eller noget helt andet, er denne bog til dig. Den vil gi dig anvisninger, eksempler og på inspirerende vis hjælpe til fremgang i dit salgsarbejde og dit forhold til andre mennesker. Uanset om du står overfor at skulle arbejde professionelt med salg, er erfaren sælger eller ønsker at forstå, hvordan du opnår succesrigt salg, vil Bettger’s erfaringer og anbefalinger være guld værd for dig. Når du har læst bogen vil du forstå ”kraften af ​​entusiasme” – ”sådan overvinder du frygt” – ”sådan skaber du troværdighed omkring dit produkt og budskab”, ”nøgleordet for at gøre en skeptisk klient til en entusiastisk køber” - ”den hurtigste måde at vinde tillid”, sådan leverer du et overbevisende salgsbudskab - til ”syv gyldne regler for at lukke et salg " Bogens forfatter deler de sælgende hemmeligheder, der førte til uovertruffen succes og berømmelse som en af ​​de højest betalte sælgere i Amerika!! Han deler instruktive anekdoter og trinvise retningslinjer for, hvordan man udvikler stil, ånd og tilstedeværelse af en vindende sælger. Efter udgivelsen er bogen blevet anerkendt i hele verden som et af de absolut vigtigste værker til at forstå og eksekvere professionelt salg. Her hjemme i Danmark er bogen nu udgivet i 11. oplag. En sælgers bibel til sælgere og forretningsfolk der vil forså kunsten at opnå succesrigt salg.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - teori, modeller, analyse
    af Heidi Hansen
    389,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:- brandarkitektur- corporate branding - storytelling- storytelling som ledelsesværktøj- co-branding- celebrity branding- brandpersonlighed- oplevelsesbaseret branding- place branding- online branding- employer branding- brand equity- brandets byggeklodser.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Rasmus Houlind
    384,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Denne bog er en guide til dig, der ønsker at udvikle din virksomhed og anvende digitale medier og data i orkestreringen af den perfekte omnichanneloplevelse for hver enkelt kunde. Hvis du synes, at I betaler for mange penge til Adwords, at det er svært at være relevant over for dine kunder, og at du ikke rigtigt kan trænge igennem på direktionsgangen med din omnichannelvision, så er dette den rigtige bog for dig. Bogen giver dig baggrunden og forståelsen for de 6 discipliner inden for Omnichannel Marketing, og hvordan du driver disse på mere og mere kundecentreret facon. Modellen Kundemålskiven giver dig et visuelt overblik over, hvor langt din organisation er i arbejdet med Omnichannel, og hvad barriererne er for det videre arbejde hermed.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - i hvilken en meget vigtig bjørn og hans venner bliver indført i et meget vigtigt emne
    af Roger E. Allen
    171,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Endelig !! -en hurtig, nem og sjov bog om basal ledelse. Hvis du vil nå op på øverste trin på lederstigen (med andre ord: Hvis du vil ha fat i honningen), så følg Plys Manglende forståelse af grundlæggende ledelse giver ofte store udfordringer i selv de mest succesrige virksomheder. Med det for øje bruger Managementkonsulent Roger E. Allen de elskede Peter Plys historier og figurer til at illustrere vigtige forretningsprincipper, såsom etablering af klare mål og stærkt lederskab, behovet for nøjagtige oplysninger og andre forsømte aspekter af forsigtig forvaltning. Denne bestseller giver læseren en fantastisk, skæv, enkel og inspirerende tilgang til ledelsesmæssige problemstillinger, som kombineres med humoristiske sammenligninger og retorik fra den klassiske børnebog. Peter Plys om ledelse er et "must-read" for alle, der søger en ny, men også alternativ inspiration om ledelsesudvikling. Ved at brug Peter Plys og hans venners oplevelser og historier til at illustrere emner som målformulering, personaleudvikling, nødvendigheden af præcis information og god kommuikation, præsenteres læseren for grundlæggende ledelsesfunktioner på en overbevisende og fængslende måde. En velskrevet og underholdende international bestseller, der helt gør op med japansk ledelsesform, MBA-guruer m.m.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - De små spor der afslører store trends
    af Martin Lindstrom
    232,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Hvordan man sælger med større udbytte, troværdighed og professionalisme ved at konkurrere på VÆRDI frem for pris
    af Tom Reilly
    218,00 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Gennemprøvede metoder til at komme bag om prisen og give dine kunder den værdi, de ønsker. PRISOVERVEJELSER er den største, enkeltstående barriere for opnåelse af succes for de fleste sælgere. Men i modsætning til hvad du måske tror, er det ikke kunderne, der bekymrer sig mest om prisen. Det er sælgerne. Værdibaseret salg viser, hvordan du i dit salgsarbejde kan fjerne fokus fra prisen og skabe løsninger, der fjerner kundernes bekymringer, idet du giver dem den værdi, de forventer. En ligefrem, afprøvet salgsmetode over for kunder via den naturlige værdi, der ligger i hele din produktpakke - dit produkt, din virksomhed og den personlige opmærksomhed, som kun du kan give. Det beskrevne strategiske program gør det muligt for dig: - at lægge dig fast på kundens faktiske behov - ikke din opfattelse af disse behov. - at opfange kundens signaler for på baggrund heraf at fastslå de fordele, han eller hun ønsker. - hurtigt og effektivt at forbedre såvel dit salg som dit gensalg. Nutidens bedste sælgere har succes i kraft af, at alle skifter fokus, både kunderne og de selv, fra den pris, der betales, til den værdi, der leveres. Lad værdibaseret salg vise dig, hvordan du kan følge trop som topsælger ved at se bag om prisen for proaktivt at fremhæve såvel den opfattede som den faktiske værdi af den komplette produktpakke, du tilbyder, idet prisen overgår fra at være et altdominerende spørgsmål til en vigtig, men sekundær overvejelse.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    af Søren Bechmann
    232,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Poul K. Faarup, Birgitte Nygaard Alexandersen, Susanne Meldgaard & mfl.
    352,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation.Bogen giver en operationel introduktion til planlægning af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv med henblik på at gøre de studerende i stand til at arbejde med markedskommunikation i praksis. Den er en opdateret indføring i et fag, der spænder fra strategiudvikling til konkret udførelse.I de første kapitler behandles fundamentet for fagområdet, herunder kommunikationsteori og -modeller samt branding. Dernæst går bogen i dybden med forudsætningerne for markedskommunikation: målsætninger (kapitel 3), målgruppeanalyser og indsigter (kapitel 4), kreativitet (kapitel 5), mediestrategi (kapitel 6) og medievalg (kapitel 7).Bogen behandler derefter eksekveringen af markedskommunikation gennem forskellige kommunikationsformer:• intern kommunikation (kapitel 8)• awareness (kapitel 9)• engagement (kapitel 10)• action (kapitel 11)• loyalitet (kapitel 12).Til sidst ser bogen på, hvordan man måler og evaluerer effekten af indsatsen.Markedskommunikation er udarbejdet som grundbog til faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen. Den henvender sig endvidere til studerende på andre korte videregående uddannelser som for eksempel Serviceøkonomuddannelsen og Multimediedesignuddannelsen. Endelig kan den læses som inspiration af personer, der arbejder med markedskommunikation i det daglige. 

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Rolf Høegh
    211,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Hvis du tror på at du som dygtig sælger gør en forskel - og, hvis du ønsker at få tips og råd fra måske danmarks dygtigste sælger, så skal du læse denne bog. Hvad er salg? og hvad vil det sige at være succesrig, ærlig og dygtig sælger?. Er du ordremodtager eller sælger? Hvordan forbedrer du dit salg? Bogen handler ikke kun om salg, men handler også om, hvordan vi kan blive bedre til at takle forskellige situationer i hverdagen, blive bedre til at kommunikere, lytte til hinanden og om at etablere positive holdninger og livssyn. En anmelder skriver -"Jeg tror det var hans fornemmelse for sproget, der fascinerede mig mest. Han kunne finde de præcise ord og bruge dem. Lukke en handel med den rigtige sætning. Sælge et usælgeligt hus med ærlighed og en overraskede overskrift: Håbløs elendig ejendom sælges". Han formede sin egen verden med ord. Pludselig prakker han dig ikke noget på -han hjælper dig i stedet med at løse et problem. Filminstruktør Eva Muldvad fra forordet. Rolf Høgh er stadig super aktuel med sin bestseller bog. Via sin virksomhed er Rolf Høgh aktiv foredragsholder, ligesom han afholder kurser og uddannelser indenfor salg og ledelse Nu kan du læse bogen og få alle de tips og tricks, som kan hjælpe til at optimere dine salgsresultater.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Gør dine konkurrenter overflødige
    af Renee Mauborgne & W. Chan Kim
    269,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    I Blue ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser og viser, hvordan man oparbejder nye markeder, skaber vækst og gør medarbejderne i stand til at handle. Virksomheders ledere og chefer får hjælp til at skabe succes i brancher, der er præget af høj konkurrence. De skal skille sig ud fra mængden og fra markedets ofte identiske produkt- og serviceudbud. Virksomhederne skal være unikke på et marked, der kun belønner et prisfald eller en stigning i kvalitet, og virksomhedernes fokus skal flyttes væk fra konkurrenterne. Gennem indsigt i den menneskelige psykologi udvikler forfatterne en model til at skifte fra et rødt konkurrencefyldt ocean til et blåt ocean uden konkurrenter. For det første skal man sætte det rigtige hold. Herefter skal man ved hjælp af bogens værktøjer identificere virksomhedens nuværende marked og dens vækstpotentiale. Dernæst gentænke markedets afgrænsning og til sidst gennemføre et blue ocean-skift.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Hvorfor skulle jeg købe noget af dig?
    af Mogens Weinreich
    183,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Kan du blive en endnu bedre sælger? Svaret er et rungende ja! Hvis du vil. Glem for et øjeblik alt om salgsværktøjer og adfærd, og tag med bogen på en rejse ind i dig selv. Herinde finder du det, der kan gøre dig til morgendagens vinder . Her har du de egenskaber, du bruger til at sælge. Her er både årsagerne til dine succeser, og når du desværre taber. Kan du forestille dig, hvad der sker, når du gør noget ved dette? Du bliver en endnu bedre sælger I bogen finder du: En grundig trin-for-trin salgsproces, du kan bruge med det samme.12 spændende salgscases med læring og indsigt Følg 7 sælgere, der rejser ind i sig selv,får ny indsigt og udvikler sig markant . Og endelig en unik udviklings Guide med gode råd til,hvordan du bliver endnu bedre. ”Mange bøger læses ikke til ende. Det fortjener denne bog Brug den, skriv noter i den, hiv sider ud du skal bruge, køb flere eksemplarer og del med andre, som også vil nyde godt af at vokse og udvikle sig” Direktør Peter Hindkjær, Salesforce1.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Klaus Fog, Christian Budtz & Philip Munch
    328,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt & mfl.
    269,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - håndbog for kommunikationsmedarbejdere
    af Mette Minor Andersen & Regine Wowk Andersen
    157,95 kr.

    Man kan ikke uddanne sig i pressearbejde – det er learning by doing! Men nu har to erfarne kommunikatører skrevet den bog, de gerne selv ville have haft, da de stod i deres første job. Faktisk kan den være god at have i baghånden for alle, der laver pressearbejde. Har du kontakt til pressen på din arbejdsplads, selvom det ikke er dit primære arbejdsområde? I denne bog får du gode råd til at udføre pressearbejde – så journalisten lytter, og chefen smiler. Bogen forklarer bl.a., hvorfor det kan være svært at få en journalist til at skrive om lige netop din gode historie. Og hvordan du forklarer chefen, at I ikke kan komme i Aftenshowet. Enhver kommunikationsmedarbejder, der har prøvet at lave pressearbejde, ved, at det kan være svært at sparken døren ind til redaktionerne. Og at det vrimler med famlende pressemedarbejdere samt irrelevante og dårligt formulerede pressemeddelelser kan de fleste journalister skrive under på. Bogen er skrevet til den medarbejder, som ikke har pressearbejde som sit primære arbejde, men fra tid til anden skal løse presseopgaver. Den kan læses fra ende til anden som en introduktion til disciplinen pressearbejde eller som en opslagsbog, du griber fat i, når du står over for en konkret opgave med at synliggøre et budskab i medierne. Regine Wowk Andersen har været medlemssekretær i Folketinget, presse- og kommunikationsmedarbejder i H:S (i dag Region Hovedstaden) og karriererådgiver i Dansk Magisterforening. Siden 2005 har hun haft egen virksomhed – Wowk – PR og kommunikation. Mette Minor Andersen har arbejdet som ekstern lektor på Københavns Universitet, været kommunikationsmedarbejder og redaktør i H:S (i dag Region Hovedstaden), kommunikationskonsulent i innovationsfabrikken IPU og som selvstændig i Kommunikations-Teamet. Hun er i dag kommunikationsmedarbejder i DTU Fødevareinstituttet og i innovationsplatformen InSPIReFood.

  • af Bente Halkier
    148,95 kr.

    Denne titel er erstattet af 9788759322086

  • af Christian Jantzen, Mikael Vetner & Julie Bouchet
    269,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Guide til effektiv kommunikation
    af Malene Bjerre
    139,00 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det! Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted. I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen. Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det. Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner: "Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Salgspsykologi , neurosalg og salgsmetoder
     
    317,95 kr.
    Fragt 69,95 kr.

    • Fragt
    • 69,95 kr.
  • - A Business Model for Medical Technologies and Medical Devices
    af Marianne Rosager & Charlotte Bruun Piester
    399,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    MedTech Marketing is for anyone who wants to make a difference within the MedTech industry(MedTech is short for medical devices and medical technologies).“What does it take to be successful in the MedTech industry?” Seeking to answer this question, the book presents a business model, theory, concrete action plans, real-life case stories, best-in-class examples, alongside viewpoints from industry experts.MedTech Marketing is a new discipline, but a highly necessary one. Time to market, sales curves and staying ahead of the competition are all becoming more challenging and complex, due to: increased regulatory demands and changing payer structures pressure on healthcare expenditures and reimbursement the need for highly specialised competencies and value-based evidence the need for optimal digital and analogue considerations in the marketing mix universal and intense competition.All of these are costly elements that require strict focus and careful prioritisation.If you are looking for a clear, straightforward, cost-efficient and structured process, this book offers a new MedTech model that addresses the industry’s challenges by guiding you all the way from idea generation to market success.“The unique feature of this book is the complete presentation of how MedTech products come to life, from idea to design, development, testing, documentation and through to marketing and success.” Henrik Harboe, entrepreneur and medical doctor“The book puts MedTech in the spotlight, contributing to the creation of a common language that the industry in general lacks ... Case studies throughout the book put the many topics into context in a constructive way.” Niels Ole Andersen, regulatory expert 

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content
    af Ann Handley
    224,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Finally a go-to guide to creating and publishing the kind of content that will make your business thrive. Everybody Writes is a go-to guide to attracting and retaining customers through stellar online communication, because in our content-driven world, every one of us is, in fact, a writer.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - How to Tell Your Story in a Noisy Social World
    af Gary Vaynerchuk
    194,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    When managers and marketers outline their social media strategies, they often plan for the right hook - their next highly anticipated sale or campaign that's going to put the competition out for the count. Right hooks, after all, convert traffic to sales. This book offers a blueprint to social media marketing strategies that really works.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler
    af Klaus Lund
    197,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler henvender sig til alle ledere, som ønsker inspiration og praktiske eksempler på, hvordan man kan arbejde med ”Kundeorientering”; herunder Customer Experience Management, Net Promoter Score, Service Design, Zero Moment of Truth og mange andre af tidens aktuelle begreber og værktøjer. Med sit brede faglige indhold giver KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler viden og hjælp til virksomhedslederens indsats mod en mere kundeorienteret virksomhed. Det gavner både kunderne og virksomheden.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Stefan Outzen & Helena Helmer
    269,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Hvad sker der, hvis Irmahønen en dag stopper med at lægge sine æg over Sortedams Sø? Kan København være København uden hønen, Gajol-manden eller alle de andre neonreklamer, der lyser byen op? Neon fortæller i smukke fotos og inspirerende tekst om hovedstadens lys og neonskilte, der sætter stemning på både sommernatten og vintermørket. Det tynde glasrør med sit flimrende lys sætter sig fast i vores hukommelse og tegner vores fortælling om byen. Stefan Outzen og Helena Helmer har i mange år været fascineret af neon. De tager dig med på nattevandring i hovedstaden og giver dig den farve­strålende historie om byens lysende kunstværker og reklamer. Bogen fortæller også om elektricitetens sejr over gassen, byens første elværker, den første neonreklame fra 1925, mørklægning under besættelsen og meget mere. Den henvender sig til alle med interesse for Københavns, lysets og elektricitetens historie. Forfatterne ønsker at inspirere til bevarelse af de gamle reklamer og at give plads til flere og nye impulser fra tage, gavle og facader. Stefan Outzen er cand.mag. i historie. Helena Helmer er fotograf.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Bente Vestergaard
    268,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • af Peter Schmalz, Lene Jenrich & Lise Aarosin
    242,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Trojkas undervisningsmateriale til Afsætning C er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner for fagområdet afsætning, niveau C og materialet er udarbejdet med henblik på anvendelse i undervisningen på EUD og EUX. Undervisningsmaterialet omfatter: Grundbog Metode, cases og opgaver E-læringsmateriale på bogens website

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - The Essential Handbook for Prospecting and New Business Development
    af Mike Weinberg
    186,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    A must-read for sales reps, managers, and professional-services execs looking to do right by loyal customers--and profit from an influx of new accounts.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
  • - En håndbog om alt, der påvirker dig og dit salg
    af Tony Evald Clausen
    269,95 kr.
    Fragt 39,95 kr.

    Salgets Virkelighed er din håndbog i alt, hvad du kommer ud for som sælger. Du få alle de værktøjer, der vil gøre gode ting for dig, dit salg og dine kunder. Det er den bog, forfatteren ville ønske, han havde haft, da han startede som sælger. I "Salgets Virkelighed" opdager du konkrete, sikre værktøjer og indsigter i, hvad du skal gøre for at sælge, som du aldrig har gjort før. Sælge og elske hvert øjeblik af det. Alt imens dine kunder sætter pris på, hvordan du gør det. Bogen kommer omkring alt, en sælger møder ude i virkeligheden. Den beskriver alt fra, hvordan du skal opleve dig selv som sælger, over hvordan kunder beslutter sig, til hvordan du spørger og lytter til dine kunder. Det hele serveret med en masse praktiske redskaber og eksempler ude frasalgets virkelighed. Efter du har læst bogen, er du mere sikker på dig selv i salgssituationer. Du har effektive metoder og værktøjer til, hvordan du hjælper dine kunder til at tage sunde beslutninger hurtigere. Du vil vide, hvordan du kommunikerer mest effektiv med dine kunder, og hvad du skal undgå at gøre. Salgets Virkelighed vil lede dig til nye (salgs)resultater og give dig uvurderlig viden om salg, kunder og dig selv som sælger.

    • Fragt
    • 39,95 kr.
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.