Stort fødselsdagsudsalg  
  Vi fejrer 10 års fødselsdag med stort udsalg  

Marketing

Marketing er efterhånden et vidt begreb som vedrører flere områder. Her hos tales har vi prøvet at dække de fleste behov ind for, dette fagområde. Der er mange forskellige måder, at arbejde med marketing på, om det er digitalt eller analogt via. billboards eller lignende. Derfor er der et varieret udvalg, og med bøger af eksperter i området. Vi har bøger som er lavet af tidligere giganter på markedet med forskellige synspunkter på markedet i dag og hvordan du kan sikre dig en god position. Udover disse slags, har vi også skolebøger, som er lavet med det specifikke mål om, at lære læseren så meget som muligt inden for fagområdet. Hvis du er i begyndelsens process og kunne tænke dig, at lære og forstå marketing, er det bøger specifikt til dette. Tjek vores udvalg ud og se om du ikke finder noget inspiration til dit kommende projekt!

Vis mere
Filter
Filter
Bogtype
  • (5.000+)
  • (5.000+)
  • (149)
Format
  • (5.000+)
  • (5.000+)
  • (4.000+)
  • (3.000+)
  • (145)
  • (72)
  • (38)
  • (13)
  • (6)
Vis mere
Sprog
  • (175)
  • (5.000+)
  • (7)
  • (2)
  • (5.000+)
  • (94)
  • (417)
  • (187)
  • (78)
Vis mere
Pris
DKK
Bedømmelse
  • (17)
  • (17)
  • (20)
  • (20)
  • (20)
Serie
  • (158)
  • (86)
  • (39)
  • (37)
  • (34)
  • (30)
  • (25)
  • (22)
  • (19)
Vis mere
Tag
  • (13)
  • (7)
  • (7)
  • (6)
  • (5)
  • (4)
  • (4)
  • (4)
  • (4)
Vis mere
Sorter efterSorter Populære
  • - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden
    af Morten Munster
    116,95 - 236,95 kr.

    Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi bygger vores alle vore sædvanlige strategier til. Morten Münster omsætter de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – en helt konkret håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.

  • - Indholdsstrategi for sociale medier
    af Astrid Haug
    231,95 kr.

    "Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier. Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier. Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne: · Find jeres formål med at anvende sociale medier · Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne · Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om · Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen · Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

  • af Jakob Hebsgaard, Anders Hingeberg & Camilla Kjærsgaard Pedersen
    442,95 kr.

    Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring.Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:- Online annoncering med Google AdWords- Søgemaskineoptimering- Webanalyse i Google Analytics- Konverteringsoptimering- Sociale medier- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring- Strategiske råd om online markedsføring…og meget mere.Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.

  • af Frank Bettger
    229,95 kr.

    Hvis du er sælger, eller godt kunne tænke dig at leve af at være sælger, så kan det altså godt betale sig at få fingrene i "En sælgers vej til succes". Denne bog giver dig alle de råd, du har brug for i dit arbejde. Uanset om du sælger huse, annoncer, IT, design, ideer eller noget helt andet, er denne bog til dig. Den vil gi dig anvisninger, eksempler og på inspirerende vis hjælpe til fremgang i dit salgsarbejde og dit forhold til andre mennesker. Uanset om du står overfor at skulle arbejde professionelt med salg, er erfaren sælger eller ønsker at forstå, hvordan du opnår succesrigt salg, vil Bettger’s erfaringer og anbefalinger være guld værd for dig. Når du har læst bogen vil du forstå ”kraften af ​​entusiasme” – ”sådan overvinder du frygt” – ”sådan skaber du troværdighed omkring dit produkt og budskab”, ”nøgleordet for at gøre en skeptisk klient til en entusiastisk køber” - ”den hurtigste måde at vinde tillid”, sådan leverer du et overbevisende salgsbudskab - til ”syv gyldne regler for at lukke et salg " Bogens forfatter deler de sælgende hemmeligheder, der førte til uovertruffen succes og berømmelse som en af ​​de højest betalte sælgere i Amerika!! Han deler instruktive anekdoter og trinvise retningslinjer for, hvordan man udvikler stil, ånd og tilstedeværelse af en vindende sælger. Efter udgivelsen er bogen blevet anerkendt i hele verden som et af de absolut vigtigste værker til at forstå og eksekvere professionelt salg. Her hjemme i Danmark er bogen nu udgivet i 11. oplag. En sælgers bibel til sælgere og forretningsfolk der vil forså kunsten at opnå succesrigt salg.

  • - Den store grundbog
    af Anders Hingeberg, Camilla Kjærsgaard Pedersen & Jacob Hebsgaard
    442,95 kr.

  • - i hvilken en meget vigtig bjørn og hans venner bliver indført i et meget vigtigt emne
    af Roger E. Allen
    187,95 kr.

    Endelig !! -en hurtig, nem og sjov bog om basal ledelse.Hvis du vil nå op på øverste trin på lederstigen (med andre ord: Hvis du vil ha fat i honningen), så følg PlysManglende forståelse af grundlæggende ledelse giver ofte store udfordringer i selv de mest succesrige virksomheder.Med det for øje bruger Managementkonsulent Roger E. Allen de elskede Peter Plys historier og figurer til at illustrere vigtige forretningsprincipper, såsom etablering af klare mål og stærkt lederskab, behovet for nøjagtige oplysninger og andre forsømte aspekter af forsigtig forvaltning. Denne bestseller giver læseren en fantastisk, skæv, enkel og inspirerende tilgang til ledelsesmæssige problemstillinger, som kombineres med humoristiske sammenligninger og retorik fra den klassiske børnebog. Peter Plys om ledelse er et "must-read" for alle, der søger en ny, men også alternativ inspiration om ledelsesudvikling.Ved at brug Peter Plys og hans venners oplevelser og historier til at illustrere emner som målformulering, personaleudvikling, nødvendigheden af præcis information og god kommuikation, præsenteres læseren for grundlæggende ledelsesfunktioner på en overbevisende og fængslende måde. En velskrevet og underholdende international bestseller, der helt gør op med japansk ledelsesform, MBA-guruer m.m.

  • - teori, modeller, analyse
    af Heidi Hansen
    393,95 kr.

    Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:- brandarkitektur- corporate branding - storytelling- storytelling som ledelsesværktøj- co-branding- celebrity branding- brandpersonlighed- oplevelsesbaseret branding- place branding- online branding- employer branding- brand equity- brandets byggeklodser.

  • - De små spor der afslører store trends
    af Martin Lindstrom
    231,95 kr.

    Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.

  • af Rasmus Houlind
    388,95 kr.

    Denne bog er en guide til dig, der ønsker at udvikle din virksomhed og anvende digitale medier og data i orkestreringen af den perfekte omnichanneloplevelse for hver enkelt kunde. Hvis du synes, at I betaler for mange penge til Adwords, at det er svært at være relevant over for dine kunder, og at du ikke rigtigt kan trænge igennem på direktionsgangen med din omnichannelvision, så er dette den rigtige bog for dig. Bogen giver dig baggrunden og forståelsen for de 6 discipliner inden for Omnichannel Marketing, og hvordan du driver disse på mere og mere kundecentreret facon. Modellen Kundemålskiven giver dig et visuelt overblik over, hvor langt din organisation er i arbejdet med Omnichannel, og hvad barriererne er for det videre arbejde hermed.

  • - Straight line selling: Master the art of persuasion, influence, and success
    af Jordan Belfort
    7,43 - 149,95 kr.

    LEARN FROM THE MASTER OF SALES AND PERSUASION. At last Jordan Belfort - The Wolf of Wall Street - reveals how to use the Straight Line System - the proven technique for generating wealth which turned Wall Street upside down.

  • af Poul K. Faarup, Birgitte Nygaard Alexandersen, Susanne Meldgaard & mfl.
    356,95 kr.

    Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation.Bogen giver en operationel introduktion til planlægning af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv med henblik på at gøre de studerende i stand til at arbejde med markedskommunikation i praksis. Den er en opdateret indføring i et fag, der spænder fra strategiudvikling til konkret udførelse.FYSISK udgave er udsolgt. Køb i stedet ibog: https://hansreitzel.dk/soeg/markedskommunikation-(i-bog)-i-bog-41994-9788741268514I de første kapitler behandles fundamentet for fagområdet, herunder kommunikationsteori og -modeller samt branding. Dernæst går bogen i dybden med forudsætningerne for markedskommunikation: målsætninger (kapitel 3), målgruppeanalyser og indsigter (kapitel 4), kreativitet (kapitel 5), mediestrategi (kapitel 6) og medievalg (kapitel 7).Bogen behandler derefter eksekveringen af markedskommunikation gennem forskellige kommunikationsformer:• intern kommunikation (kapitel 8)• awareness (kapitel 9)• engagement (kapitel 10)• action (kapitel 11)• loyalitet (kapitel 12).Til sidst ser bogen på, hvordan man måler og evaluerer effekten af indsatsen.Markedskommunikation er udarbejdet som grundbog til faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen. Den henvender sig endvidere til studerende på andre korte videregående uddannelser som for eksempel Serviceøkonomuddannelsen og Multimediedesignuddannelsen. Endelig kan den læses som inspiration af personer, der arbejder med markedskommunikation i det daglige. 

  • - Hvordan man sælger med større udbytte, troværdighed og professionalisme ved at konkurrere på VÆRDI frem for pris
    af Tom Reilly
    245,95 kr.

    Gennemprøvede metoder til at komme bag om prisen og give dine kunder den værdi, de ønsker.PRISOVERVEJELSER er den største, enkeltstående barriere for opnåelse af succes for de fleste sælgere. Men i modsætning til hvad du måske tror, er det ikke kunderne, der bekymrer sig mest om prisen.Det er sælgerne.Værdibaseret salg viser, hvordan du i dit salgsarbejde kan fjerne fokus fra prisen og skabe løsninger, der fjerner kundernes bekymringer, idet du giver dem den værdi, de forventer. En ligefrem, afprøvet salgsmetode over for kunder via den naturlige værdi, der ligger i hele din produktpakke - dit produkt, din virksomhed og den personlige opmærksomhed, som kun du kan give. Det beskrevne strategiske program gør det muligt for dig:- at lægge dig fast på kundens faktiske behov - ikke din opfattelse af disse behov.- at opfange kundens signaler for på baggrund heraf at fastslå de fordele, han eller hun ønsker.- hurtigt og effektivt at forbedre såvel dit salg som dit gensalg.Nutidens bedste sælgere har succes i kraft af, at alle skifter fokus, både kunderne og de selv, fra den pris, der betales, til den værdi, der leveres. Lad værdibaseret salg vise dig, hvordan du kan følge trop som topsælger ved at se bag om prisen for proaktivt at fremhæve såvel den opfattede som den faktiske værdi af den komplette produktpakke, du tilbyder, idet prisen overgår fra at være et altdominerende spørgsmål til en vigtig, men sekundær overvejelse.

  • af Rolf Høegh
    246,95 kr.

    Hvis du tror på at du som dygtig sælger gør en forskel - og, hvis du ønsker at få tips og råd fra måske danmarks dygtigste sælger, så skal du læse denne bog. Hvad er salg? og hvad vil det sige at være succesrig, ærlig og dygtig sælger?. Er du ordremodtager eller sælger? Hvordan forbedrer du dit salg? Bogen handler ikke kun om salg, men handler også om, hvordan vi kan blive bedre til at takle forskellige situationer i hverdagen, blive bedre til at kommunikere, lytte til hinanden og om at etablere positive holdninger og livssyn. En anmelder skriver -"Jeg tror det var hans fornemmelse for sproget, der fascinerede mig mest. Han kunne finde de præcise ord og bruge dem. Lukke en handel med den rigtige sætning. Sælge et usælgeligt hus med ærlighed og en overraskede overskrift: Håbløs elendig ejendom sælges". Han formede sin egen verden med ord. Pludselig prakker han dig ikke noget på -han hjælper dig i stedet med at løse et problem. Filminstruktør Eva Muldvad fra forordet. Rolf Høgh er stadig super aktuel med sin bestseller bog. Via sin virksomhed er Rolf Høgh aktiv foredragsholder, ligesom han afholder kurser og uddannelser indenfor salg og ledelse Nu kan du læse bogen og få alle de tips og tricks, som kan hjælpe til at optimere dine salgsresultater.

  • - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    af Søren Bechmann
    231,95 kr.

    Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføringkan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse• Servicebeviset• Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder• Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints• Drift og implementering af serviceydelser 

  • - How To Take Control of the Customer Conversation
    af Brent Adamson & Matthew Dixon
    89,93 - 147,95 kr.

    THE INTERNATIONAL BESTSELLER: OVER HALF A MILLION COPIES SOLDIn The Challenger Sale, Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge themWhat's the secret to sales success? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships - and you'd be wrong. The best salespeople don't just build relationships with customers. They challenge them.Matthew Dixon, Brent Adamson, and their colleagues at CEB have studied the performance of thousands of sales reps worldwide. And what they discovered may be the biggest shock to conventional sales wisdom in decades.The Challenger Sale argues that classic relationship-building is the wrong approach. Every sales rep in the world falls into one of five distinct profiles, and while all of these types of reps can deliver average performance, only one - the Challenger - delivers consistently high performance.Instead of bludgeoning customers with facts and features, Challengers approach customers with insights about how they can save or make money. They tailor their message to the customer's specific needs. They are assertive, pushing back when necessary and taking control of the sale.Any sales rep, once equipped with the right tools, can drive higher levels of customer loyalty and, ultimately, greater growth.Matthew Dixon and Brent Adamson are managing directors with CEB's Sales Executive Council in Washington, D.C.www.executiveboard.comwww.thechallengersale.com

  • - Gør dine konkurrenter overflødige
    af Renee Mauborgne & W. Chan Kim
    278,95 kr.

    I Blue ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser og viser, hvordan man oparbejder nye markeder, skaber vækst og gør medarbejderne i stand til at handle.Virksomheders ledere og chefer får hjælp til at skabe succes i brancher, der er præget af høj konkurrence. De skal skille sig ud fra mængden og fra markedets ofte identiske produkt- og serviceudbud. Virksomhederne skal være unikke på et marked, der kun belønner et prisfald eller en stigning i kvalitet, og virksomhedernes fokus skal flyttes væk fra konkurrenterne.Gennem indsigt i den menneskelige psykologi udvikler forfatterne en model til at skifte fra et rødt konkurrencefyldt ocean til et blåt ocean uden konkurrenter. For det første skal man sætte det rigtige hold. Herefter skal man ved hjælp af bogens værktøjer identificere virksomhedens nuværende marked og dens vækstpotentiale. Dernæst gentænke markedets afgrænsning og til sidst gennemføre et blue ocean-skift.

  • - Sådan lander du din første investering
    af Rasmus Madsen
    249,00 kr.

    Funding er en jungle! Sådan lyder det fra den unge entreprenør og iværksætter Rasmus Madsen, der med bogen “Pitch Deck” vil forsøge at hjælpe andre på vej med økonomiske overvejelser. Forinden Rasmus selv startede ud som selvstændig, kunne de i hans virksomhed eManager ikke finde hoved og hale i, hvordan de skulle søge deres første investering og kunne dengang godt have brugt den viden han nu besidder. Derfor har Rasmus nu skrevet den komplette manuel til dig, som netop skal ud og søge funding. Bogen indeholder alt det materiale fra deres eget pitch deck og en optagelse fra et event og yderligere en detaljeret beskrivelse af hele processen - og endda med overvejelser om, hvad de havde gjort anderledes den dag i dag.Bogen bygger altså 1:1 på eManagers erfaring, hvor de både har rejst 1 mio DKK, men også misset en kapitalrunde på hele 4,5 mio DKK. Med forord af Lars Tvede samt en udtalelse af Martin Thorborg er “Pitch Deck” den helt perfekte bog til iværksættere, der skal ud og søge funding for første gang. Ifølge Rasmus Madsen har man allermest gavn af bogen, hvis man er på bar bund vedrørende alt fra, hvordan man skal udarbejde et pitch deck, til hvordan man griber hele funding situationen an. Og hvis det er tilfældet lover Rasmus, at han kan hjælpe dig godt på vej!

  • af Bente Halkier
    148,95 kr.

    Denne titel er erstattet af 9788759322086

  • - How to Use Behavioural Design to Create Change in the Real World
    af Morten Munster
    236,95 kr.

    "Jytte fra Marketing" på engelsk (in english). With more than 50,000 copies sold in Denmark, this book has been on the bestseller list since its publication in 2017. Barack Obama used a secret competitive advantage to win two elections. Companies such as Google, Amazon and Novo Nordisk use the same insight to stir up innovation, increase compliance, improve the work environment and sell more products. And successful management groups in the C20 index have started using it as their preferred strategy. But what kind of insight are we talking about here? The answer is – behavioural design. Because people in the real world don’t actually behave like the people we build all our usual strategies for. We are opposing human biology and psychology when we insist that good arguments, burning platforms, classic change management, pamphlets, campaigns, and joint meetings are the way to go. Obama, Google and all the rest have instead opted to use an evidence-based approach to change behaviour, and when you’ve read I’m Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day, you can adopt this approach as well. In his book, Morten Münster has converted 40 years of research in human behaviour into an easily accessible method composed of four steps – a helping hand to all managers and employees who are thirsting for alternatives to conventional means. Language is in English.

  • - Når salget er komplekst og sælgeren ekspert
    af Jens Lassen
    360,95 kr.

    Salg er som et håndværk: det kan læres. Og jo mere værktøj man har i værktøjskassen, desto bedre kan man udføre sit arbejde. Salg af rådgivning og serviceydelser giver sælgeren bedre muligheder for at vælge den rigtige løsning, når han skal gennemføre et salg. Salg af rådgivning og serviceydelser fokuserer især på det proaktive salg. Mange af bogens værktøjer og principper også bruges i forbindelse med butikssalg i brancher hvor eksperten indtager samme ekspertrolle som ved salg af rådgivning og serviceydelser. Af eksempler kan nævnes salg af elektronik, vin, køkkener og badeværelser etc., autoværksteder og lignende. Efter et indledende kapitel hvor forskellen mellem salg af fysiske produkter og rådgivning og serviceydelser fastslås, følger fem kapitler hvor nogle af de fundamentale forudsætninger for succesfuldt salg gennemgås: forståelsen for kunders købsproces, værdiskabelsen som det grundlæggende element i salg, tillidens betydning i det rådgivende salg samt en gennemgang af kommunikation og forskellige persontyper. Herefter introduceres hovedfokus, selve kundemødet, i et kapitel om salgets struktur, inden mødets forskellige faser gennemgås i hver deres kapitel. Afslutningsvist er et kapitel omkring salgsplanlægning og personlig effektivitet samt et kapitel om fremtidens digitale salgstrends ligesom der i appendiks behandles et par særlige emner i form af skriftlig kommunikation samt rådgivning på tværs af kulturforskelle. Bogen er først og fremmest rettet uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, financial controller, serviceøkonom etc. Men den kan også bruges som supplerende læsning på andre retninger som hospitality management og transport- og logistikøkonom, samt på flere akademiuddannelser fx salgspsykologi og grundlæggende salg samt diplomfaget salg i praksis. 

  • - Hvorfor skulle jeg købe noget af dig?
    af Mogens Weinreich
    186,95 kr.

    Kan du blive en endnu bedre sælger? Svaret er et rungende ja! Hvis du vil. Glem for et øjeblik alt om salgsværktøjer og adfærd, og tag med bogen på en rejse ind i dig selv. Herinde finder du det, der kan gøre dig til morgendagens vinder . Her har du de egenskaber, du bruger til at sælge. Her er både årsagerne til dine succeser, og når du desværre taber. Kan du forestille dig, hvad der sker, når du gør noget ved dette? Du bliver en endnu bedre sælger I bogen finder du: En grundig trin-for-trin salgsproces, du kan bruge med det samme.12 spændende salgscases med læring og indsigt Følg 7 sælgere, der rejser ind i sig selv,får ny indsigt og udvikler sig markant . Og endelig en unik udviklings Guide med gode råd til,hvordan du bliver endnu bedre. ”Mange bøger læses ikke til ende. Det fortjener denne bog Brug den, skriv noter i den, hiv sider ud du skal bruge, køb flere eksemplarer og del med andre, som også vil nyde godt af at vokse og udvikle sig” Direktør Peter Hindkjær, Salesforce1.

  • - Den praktiske iværksætterbog
    af Rasmus Madsen
    217,95 kr.

    Beskrivelse: ’Det lille skridt’ er bogen til dig, som enten gerne vil i gang med iværksætteri - eller have succes som iværksætter med dit nuværende projekt. Bogen anbefales af dygtige iværksættere (herunder Martin Thorborg) samt mange andre af de 2.300+ læsere.Forfatteren, Rasmus Madsen, udtaler følgende om bogen:"jeg var træt af at læse bøger fra iværksættere, som solgte deres virksomheder for 10 år siden. Ingen af dem kan huske tankerne og problemstillingerne, som opstod helt i starten. Derfor valgte jeg at skrive en bog, mens jeg endnu var ved at starte mit iværksættereventyr op. Sagt med andre ord har jeg ganske enkelt skrevet den bog, som jeg selv ønskede mig, da jeg var yngre!"Bogen er bygget op som en rigtig lærebog, der tager dig igennem alle de vigtige faser, når du skal starte din egen virksomhed. Hele vejen igennem bogen er der konkrete eksempler fra Rasmus’ egne projekter, projekter fra hans netværk samt eksempler på, hvad udenlandske virksomheder har gjort. Sagt med andre ord er ’Det lille skridt’ den første rigtige praktiske iværksætterbogMens du læser bogen, er der opgaver, du kan løse i slutningen af hvert kapitel, der gør forståelsen bedre. Enten for din egen virksomhed eller for en case-virksomhed. Hvis du gerne vil lave en forretningsplan til din egen virksomhed, indeholder det afsluttende kapitel hjælp til udarbejdelsen af denne. Bogen indeholder desuden flere af forfatterens egne forretningsplaner som inspiration.’Det lille skridt’ er skrevet på et ung og meget forståeligt sprog og er et must have for nye iværksættere samt en perfekt opslagsbog til iværksættere, som har været i gang nogle år.Rasmus har desuden startet flere projekter, som både har indebåret succes og fiasko. Fælles for dem alle er, at de har givet værdifuld læring. Senest har han været med til at sælge den danske succes, Dinero, for over 148 mio NOK.

  • af Klaus Fog, Christian Budtz & Philip Munch
    333,95 kr.

  • - håndbog for kommunikationsmedarbejdere
    af Mette Minor Andersen & Regine Wowk Andersen
    157,95 kr.

    Man kan ikke uddanne sig i pressearbejde – det er learning by doing! Men nu har to erfarne kommunikatører skrevet den bog, de gerne selv ville have haft, da de stod i deres første job. Faktisk kan den være god at have i baghånden for alle, der laver pressearbejde. Har du kontakt til pressen på din arbejdsplads, selvom det ikke er dit primære arbejdsområde? I denne bog får du gode råd til at udføre pressearbejde – så journalisten lytter, og chefen smiler. Bogen forklarer bl.a., hvorfor det kan være svært at få en journalist til at skrive om lige netop din gode historie. Og hvordan du forklarer chefen, at I ikke kan komme i Aftenshowet. Enhver kommunikationsmedarbejder, der har prøvet at lave pressearbejde, ved, at det kan være svært at sparken døren ind til redaktionerne. Og at det vrimler med famlende pressemedarbejdere samt irrelevante og dårligt formulerede pressemeddelelser kan de fleste journalister skrive under på. Bogen er skrevet til den medarbejder, som ikke har pressearbejde som sit primære arbejde, men fra tid til anden skal løse presseopgaver. Den kan læses fra ende til anden som en introduktion til disciplinen pressearbejde eller som en opslagsbog, du griber fat i, når du står over for en konkret opgave med at synliggøre et budskab i medierne. Regine Wowk Andersen har været medlemssekretær i Folketinget, presse- og kommunikationsmedarbejder i H:S (i dag Region Hovedstaden) og karriererådgiver i Dansk Magisterforening. Siden 2005 har hun haft egen virksomhed – Wowk – PR og kommunikation. Mette Minor Andersen har arbejdet som ekstern lektor på Københavns Universitet, været kommunikationsmedarbejder og redaktør i H:S (i dag Region Hovedstaden), kommunikationskonsulent i innovationsfabrikken IPU og som selvstændig i Kommunikations-Teamet. Hun er i dag kommunikationsmedarbejder i DTU Fødevareinstituttet og i innovationsplatformen InSPIReFood.

  • - How to Build Habit-Forming Products
    af Nir Eyal
    82,43 - 129,95 kr.

    Nir Eyal reveals how successful companies create products people can't put down - and shows how you can do it too.INTERNATIONAL BESTSELLER WITH OVER 200,000 COPIES SOLD WORLDWIDE Based on years of research, consulting, and practical experience, Hooked:* Shows how to create user habits that stick* Includes practical insights and riveting examples, from the iPhone to Twitter, Pinterest and the Bible App* Explains how products influence our behaviour'A must-read for everyone who cares about driving customer engagement' Eric Ries, author of The Lean Startup'The most high bandwidth, high octane, and valuable presentation I have ever seen on this subject' Rory Sutherland, vice chairman, Ogilvy & Mather

  • - An Introduction for Future Knowledge Workers
    af Andreas Beck Holm
    273,95 - 432,95 kr.

    Philosophy of Science tager afsæt i de studerendes fremtid som vidensarbejdere.Bogen kombinerer en grundig gennemgang af videnskabsteoretiske positioner og problemstillinger med en perspektivering til vidensarbejdernes udfordringer i virksomheder og organisationer og til, hvordan de studerende selv kan arbejde med teorierne. Stoffet præsenteres tilgængeligt og overskueligt, bl.a. gennem opsummerende kapitler, fremhævning af nøglebegreber, samt arbejds- og refleksionsspørgsmål. Bogens findes også i en dansk paralleludgave.

  • - Clarify Your Message So Customers Will Listen
    af Donald Miller
    99,95 kr.

    New York Times best-selling author Donald Miller uses the seven universal elements of powerful stories to teach listeners how to dramatically improve how they connect with customers and grow their businesses.

  • - Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content
    af Ann Handley
    190,95 kr.

    Finally a go-to guide to creating and publishing the kind of content that will make your business thrive. Everybody Writes is a go-to guide to attracting and retaining customers through stellar online communication, because in our content-driven world, every one of us is, in fact, a writer.

  • af Christian Jantzen, Mikael Vetner & Julie Bouchet
    273,95 kr.

    Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

  • - Guide til effektiv kommunikation
    af Malene Bjerre
    166,95 kr.

    Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det! Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted. I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen. Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det. Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner:"Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

Marketing bøger


Et emne som er voksende konstant og specielt i tider hvor den digitale verden er eksploderet. Det er begyndt, at være den eneste måde virksomheder markedsføre på, da det er en glimrende metode til at ramme flere kunder på en gang. Vi ser i dag stadig markedsføring på de gule busser og busstoppesteder, det er også stadig en fantastisk måde at markedsføre sig på. Men det handler i dag om, at få flere kunder og bruge så lidt penge på anskaffelsen som muligt. Derfor er den digitale verden utrolig stor. Vores bøger om marketing indeholder en række af forskellige områder som sagt, du kunne f.eks. dykke ned i et kig på salg og forstå hvordan brugerne egentlig agerer i bestemte brancher. Det er nemlig det som er fokus inden for den digitale verden, nemlig den målgruppe, som virksomheden målretter sine produkter og reklamer mod. Der har vi specifikke bøger som undersøger fænomenet og hvordan du kan komme tættere på den rette kunde til din branche. Bøgerne indeholder meget viden som er baseret på eksperter der har samlet den gennem mange år og derfor kan du roligt læse dem! Vi har studiebøger og bøger af tidligere erhvervsledere der har styret virksomheder i mange år. Det er bøger som kigger på de underbevidste tanker hos brugerne og hvordan vi kan nå dem gennem den digitale verden. Hvis du er langt i karrieren og mangler cases til analyse som eksempler til enten de studerende eller medarbejdere, har vi bøger som indeholder specifikt dette. Internatioanle virksomhedscases er f.eks. en af disse, og den har utrolig gode eksempler på hvordan man løser problemer inden for forskellige områder. Det er også en faktor som spiller en stor rolle i dag, at kunne forstå andre kulturer, hvis du ønsker at arbejde med et internationalt marked. Bøgerne kigger på hvad de forskellige lande er tiltrukket af og hvordan man når disse brugere bedst. Find din næste marketing bog hos os i dag!

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.