dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Marketing

Marketing er efterhånden et vidt begreb, som vedrører flere områder. Her har vi prøvet at dække de fleste behov indenfor marketing med gode marketingsbøger. Der er mange forskellige måder at arbejde med marketing på. Det kan både være digitalt eller analogt via. billboards eller lignende. Derfor er der et varieret udvalg og med interessante bøger af eksperter i området. Vi har bøger, som er lavet af tidligere giganter på markedet med forskellige synspunkter, og hvordan du kan sikre dig en god position på markedet. Derudover har vi også skolebøger, som er lavet med det specifikke formål at lære læseren eller lytteren så meget som overhovedet muligt inden for fagområdet. Hvis du ikke har berørt marketing før og godt kunne tænke dig at lære og forstå markedsføring, så er der bøger specifikt til dette. Tjek vores udvalg ud og se om du ikke finder noget inspiration til dit kommende projekt!
Vis mere
Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Håndbog om informationsjournalistik, virksomhedskommunikation og public relations
    af Jens Otto Kjær Hansen & Hanne Birgitte Jørgensen
    428,95 kr.

    Ny udgave netop udkommet.Kjær Hansens bog "I andres brød" er på 6 år udkommet i 5 oplag. Den tager udgangspunkt i, at journalister i stigende grad kommer ind i kommunikationsjobs og dermed har en anden funktion end den, de umiddelbart er uddannet til. Den udvikling er gået så hurtigt, at "Strategisk kommunikation for praktikere" ikke beskæftiger sig med den ændring, men tager praktikere i hånden uanset baggrund. Så foruden et lidt ændret fokus og en kraftig opdatering er bogen udvidet med håndfaste tjeklister, mange praktisk tips, flere metoder og nye eksempler.(2. udgave er identisk med 1. udgave - internetadresser og grundig korrektur er forskellen)

  • - Indholdsstrategi for sociale medier
    af Astrid Haug
    72,95 kr.

    "Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig.På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier.Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier.Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne:· Find jeres formål med at anvende sociale medier· Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne· Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om· Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen· Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

  • af Esben Gynther & Jesper Krogh Schlosser
    356,95 kr.

    3. udgave af grundbogen til Salgsassistentuddannelsen: Grundbog i Detailhandel. Bogen er blevet opdateret fx omkring e-handel og udvidet med bl.a et nyt appendiks om fagprøven. Bogen handler om grundlæggende butiksdrift – med fokus på butikselever. Det vil sige, at bogen er skrevet med udgangspunkt i de emner, elever i danske butikker skal igennem i løbet af deres uddannelse til salgsassistent.Bogen er brancheneutral , det vil sige, at der ikke er lagt særlig vægt på en branche frem for en anden. Den behandler de grundlæggende discipliner, teorier og værktøjer og kan derfor fungere som en grundbog for, hvordan en butik fungerer.

  • af Hans Cajus Pedersen, Lars Rasmussen, Steen Jørgensen, mfl.
    284,95 kr.

    Målet med bogen er bl.a. at give en indføring i de forskellige udviklingstendenser, der præger den offentlige sektor. Det drejer sig fx om kvalitetsarbejde med de forskellige ydelser, samspillet mellem den offentlige og private sektor samt virksomhedskultur – herunder hvordan en organisationskultur forandres.Derudover behandles bl.a. mediernes rolle i vores demokrati, reglerne for god offentlig sagsbehandling, indsamling af data og EU. Kapitlet om EU dækker også valgfaget ”EU og internationalisering”.På forlagets hjemmeside www.forlaget94.dk kan man som supplement til bogen hente forslag til større projekter og artikler.

  • af Bente Halkier
    157,95 kr.

    Denne titel er erstattet af 9788759322086

  • af Jonathan Løw
    214,95 kr.

    I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation, iværksætteri og autentisk ledelse.Du kan bl.a. blive klogere på, hvorfor idéer slet ikke er så vigtige, som vi går og tror, og hvorfor vi skal droppe snakken om at være forandringsparate og i stedet blive forandringsskabende. Derudover er der konkrete råd til organisationer i alle faser af deres udvikling, en palet af måder at sikre innovation og innovationskulturen på samt kvalificerede forslag til, hvordan du arbejder med din autenticitet.Glæd dig til at blive inspireret af 100 artikler skrevet af Airbnb-stifter Brian Chesky, Årets Leder i 2014 lakridsmageren Johan Bülow, Nobelprismodtager Daniel Kahneman, kvinden bag Endomondo Mette Lykke, restaurant Nomas direktør Peter Kreiner, ledelsesguruerne Otto Scharmer og Robin Sharma og mange, mange flere.GURUBOGEN rummer ikke sandheden, én klar pointe eller rød tråd. I stedet er håbet, at du finder glæde og inspiration ved at lytte til bogens artikler og finde de tanker og idéer, som giver mening for lige netop dig. Så uanset om du er en enmandsvirksomhed, vækstiværksætter, udviklingskonsulent, leder eller blot interesserer dig for bogens temaer, så er du inviteret med til at innovere, skabe vækst og ændre verden.

  • - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden
    af Morten Münster
    117,95 - 231,95 kr.

    Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi bygger vores alle vore sædvanlige strategier til. Morten Münster omsætter de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – en helt konkret håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.

  • - The 15 Metrics Everyone in Marketing Should Know
    af Mark Jeffery
    82,95 kr.

    NAMED BEST MARKETING BOOK OF 2011 BY THE AMERICAN MARKETINGASSOCIATION How organizations can deliver significant performance gainsthrough strategic investment in marketing In the new era of tight marketing budgets, no organization cancontinue to spend on marketing without knowing what's working andwhat's wasted.

  • - How to Build Habit-Forming Products
    af Nir Eyal
    125,95 kr.

    Nir Eyal reveals how successful companies create products people can't put down - and shows how you can do it too.INTERNATIONAL BESTSELLER WITH OVER 200,000 COPIES SOLD WORLDWIDE Based on years of research, consulting, and practical experience, Hooked:* Shows how to create user habits that stick* Includes practical insights and riveting examples, from the iPhone to Twitter, Pinterest and the Bible App* Explains how products influence our behaviour'A must-read for everyone who cares about driving customer engagement' Eric Ries, author of The Lean Startup'The most high bandwidth, high octane, and valuable presentation I have ever seen on this subject' Rory Sutherland, vice chairman, Ogilvy & Mather

  • - Sådan bygger du software uden at programmere
    af Jacob Bøtter
    287,95 kr.

    NO-CODE er for dig, der er ekspert i alt andet end kode. Du mestrer måske Excel, men ønsker at gøre en større digital forskel. Bogen introducerer dig til 25 måder at bygge software eller automatisere arbejdsgange uden at skrive en eneste linje kode.

  • - Indholdsstrategi for sociale medier
    af Astrid Haug
    231,95 kr.

    "Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier. Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier. Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne: · Find jeres formål med at anvende sociale medier · Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne · Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om · Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen · Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

  • - The Psychology of Persuasion
    af Robert B Cialdini
    185,95 kr.

    Influence, New and Expanded UK, is a remarkable book penned by the renowned author, Robert B Cialdini. Published recently in 2021, this book is a must-read for those who are intrigued by the power of persuasion and influence. The genre of this book can be best described as a fascinating blend of psychology and business, which Cialdini masterfully intertwines to provide a deeper understanding of the mechanisms behind influence. HarperCollins Publishers Inc, a globally recognized publishing house, has brought this enlightening piece of literature to the market. The book is written in English, making it accessible to a wide range of readers. Influence, New and Expanded UK, is not just a book but a comprehensive guide to understanding and navigating the complex world of influence and persuasion.

  • af Jakob Hebsgaard, Anders Hingeberg & Camilla Kjærsgaard Pedersen
    437,95 kr.

    Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring.Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:- Online annoncering med Google AdWords- Søgemaskineoptimering- Webanalyse i Google Analytics- Konverteringsoptimering- Sociale medier- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring- Strategiske råd om online markedsføring…og meget mere.Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.

  • - How To Take Control of the Customer Conversation
    af Brent Adamson & Matthew Dixon
    165,95 kr.

    THE INTERNATIONAL BESTSELLER: OVER HALF A MILLION COPIES SOLDIn The Challenger Sale, Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge themWhat's the secret to sales success? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships - and you'd be wrong. The best salespeople don't just build relationships with customers. They challenge them.Matthew Dixon, Brent Adamson, and their colleagues at CEB have studied the performance of thousands of sales reps worldwide. And what they discovered may be the biggest shock to conventional sales wisdom in decades.The Challenger Sale argues that classic relationship-building is the wrong approach. Every sales rep in the world falls into one of five distinct profiles, and while all of these types of reps can deliver average performance, only one - the Challenger - delivers consistently high performance.Instead of bludgeoning customers with facts and features, Challengers approach customers with insights about how they can save or make money. They tailor their message to the customer's specific needs. They are assertive, pushing back when necessary and taking control of the sale.Any sales rep, once equipped with the right tools, can drive higher levels of customer loyalty and, ultimately, greater growth.Matthew Dixon and Brent Adamson are managing directors with CEB's Sales Executive Council in Washington, D.C.www.executiveboard.comwww.thechallengersale.com

  • - Clarify Your Message So Customers Will Listen
    af Donald Miller
    145,95 kr.

    Building a StoryBrand by Donald Miller is a game-changing book published in 2017 by HarperCollins Focus. The book falls under the genre of business and marketing, and it has revolutionized the way businesses communicate with their customers. Miller, with his expertise and experience, provides a seven-part framework that helps businesses clarify their message and effectively engage with their customers. The book is written in an engaging and easy-to-understand manner, making it a must-read for anyone looking to improve their business communication and marketing strategies. Published by HarperCollins Focus, 'Building a StoryBrand' continues to be a valuable resource for many businesses around the world.

  • af Frank Bettger
    257,95 kr.

    Hvis du er sælger, eller godt kunne tænke dig at leve af at være sælger, så kan det altså godt betale sig at få fingrene i "En sælgers vej til succes". Denne bog giver dig alle de råd, du har brug for i dit arbejde. Uanset om du sælger huse, annoncer, IT, design, ideer eller noget helt andet, er denne bog til dig. Den vil gi dig anvisninger, eksempler og på inspirerende vis hjælpe til fremgang i dit salgsarbejde og dit forhold til andre mennesker. Uanset om du står overfor at skulle arbejde professionelt med salg, er erfaren sælger eller ønsker at forstå, hvordan du opnår succesrigt salg, vil Bettger’s erfaringer og anbefalinger være guld værd for dig. Når du har læst bogen vil du forstå ”kraften af ​​entusiasme” – ”sådan overvinder du frygt” – ”sådan skaber du troværdighed omkring dit produkt og budskab”, ”nøgleordet for at gøre en skeptisk klient til en entusiastisk køber” - ”den hurtigste måde at vinde tillid”, sådan leverer du et overbevisende salgsbudskab - til ”syv gyldne regler for at lukke et salg " Bogens forfatter deler de sælgende hemmeligheder, der førte til uovertruffen succes og berømmelse som en af ​​de højest betalte sælgere i Amerika!! Han deler instruktive anekdoter og trinvise retningslinjer for, hvordan man udvikler stil, ånd og tilstedeværelse af en vindende sælger. Efter udgivelsen er bogen blevet anerkendt i hele verden som et af de absolut vigtigste værker til at forstå og eksekvere professionelt salg. Her hjemme i Danmark er bogen nu udgivet i 11. oplag. En sælgers bibel til sælgere og forretningsfolk der vil forså kunsten at opnå succesrigt salg.

  • - teori, modeller, analyse
    af Heidi Hansen
    434,95 kr.

    FÅS I NYERE UDGAVE, BENYT SBN 9788759329757Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om: brandarkitektur corporate branding storytellingstorytelling som ledelsesværktøjco-brandingcelebrity brandingbrandpersonlighedoplevelsesbaseret brandingplace brandingonline brandingemployer brandingbrand equitybrandets byggeklodser

  • - A Revolutionary Way to Influence and Persuade
    af Robert Cialdini
    125,95 kr.

    Intends to transforms the way we think about the craft of persuasion. Drawing on research, and packed with case studies, this book offers new insights into the art of winning people over: it isn't just what we say or how we say it that counts, but also what goes on in the moments before we speak.

  • - De små spor der afslører store trends
    af Martin Lindstrom
    231,95 kr.

    Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.

  • af Aaron Ross
    162,95 - 262,95 kr.

    Called "The Sales Bible of Silicon Valley"...discover the sales specialization system and outbound sales process that, in just a few years, helped add $100 million in recurring revenue to Salesforce.com, almost doubling their enterprise growth...with zero cold calls. This is NOT just another book about how to cold call or close deals. This is an entirely new kind of sales system for CEOs, entrepreneurs and sales VPs to help you build a sales machine. What does it take for your sales team to generate as many highly-qualified new leads as you want, create predictable revenue, and meet your financial goals without your constant focus and attention? Predictable Revenue has the answers!

  • - How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success
    af Sean Ellis & Morgan Brown
    145,95 kr.

    Growth is now the first thing that investors look for in assessing and valuing companies. HACKING GROWTH is a method for growth that involves cross-functional teams and continuous testing and iteration. It focuses on customers - how to attain them, retain them, engage them, and monetize them - rather than product. This book deals with this topic.

  • - The secrets of selling anything to anyone
    af Fredrik Eklund & Bruce Littlefield
    125,95 kr.

    Ten years ago, Fredrik Eklund moved to New York City from his native Sweden with nothing but a worn-out pair of sneakers and a dream: to make it big in the city that never sleeps. Despite having no experience in real estate and no contacts, Fredrik transformed himself into the best seller in the most competitive real estate market on the planet, brokering multimillion-dollar deals for celebrities, selling out properties all over the city and charming TV audiences as one of the stars of Million Dollar Listing New York.In The Sell, Fredrik shares his secrets so that anyone can find success doing what they love. According to Fredrik, even if you don't consider yourself a salesperson, you've been in sales your whole life because every day you are selling your most important asset: yourself. Whenever you influence or persuade someone to give you something in exchange for what you've got - whether it's a luxury home, a great idea at work, or your profile on Match.com - you are selling. And if you know how to sell right, you can live your dream.Blending personal stories and the expertise he's gained from his meteoric rise, The Sell is the modern guide to becoming successful. Featuring everything from the importance of intangible factors like personality and charm, to tips and tricks for preparing, persuading and negotiating, The Sell is a vital go-to book for anyone who wants to have an impact in his or her personal and professional life. No matter what your background is - sales rep, CEO or kitchen-table entrepreneur - this book will help you sell yourself or your brand, and lead a richer, more fulfilling life.

  • af Poul K. Faarup, Birgitte Nygaard Alexandersen, Susanne Meldgaard & mfl.
    387,95 kr.

    Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation.Bogen giver en operationel introduktion til planlægning af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv med henblik på at gøre de studerende i stand til at arbejde med markedskommunikation i praksis. Den er en opdateret indføring i et fag, der spænder fra strategiudvikling til konkret udførelse.I de første kapitler behandles fundamentet for fagområdet, herunder kommunikationsteori og -modeller samt branding. Dernæst går bogen i dybden med forudsætningerne for markedskommunikation: målsætninger (kapitel 3), målgruppeanalyser og indsigter (kapitel 4), kreativitet (kapitel 5), mediestrategi (kapitel 6) og medievalg (kapitel 7).Bogen behandler derefter eksekveringen af markedskommunikation gennem forskellige kommunikationsformer:• intern kommunikation (kapitel 8)• awareness (kapitel 9)• engagement (kapitel 10)• action (kapitel 11)• loyalitet (kapitel 12).Til sidst ser bogen på, hvordan man måler og evaluerer effekten af indsatsen.Markedskommunikation er udarbejdet som grundbog til faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen. Den henvender sig endvidere til studerende på andre korte videregående uddannelser som for eksempel Serviceøkonomuddannelsen og Multimediedesignuddannelsen. Endelig kan den læses som inspiration af personer, der arbejder med markedskommunikation i det daglige.

  • - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    af Søren Bechmann
    247,95 kr.

    Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføringkan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse• Servicebeviset• Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder• Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints• Drift og implementering af serviceydelser

  • - You Can t Be Seen Until You Learn To See
    af Seth Godin
    165,95 kr.

    THE FINANCIAL TIMES BOOK OF THE MONTH Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. He is the inventor of countless ideas and phrases that have made their way into mainstream business language, from Permission Marketing to Purple Cow to Tribes to The Dip. Now, for the first time, Godin offers the core of his marketing wisdom in one accessible, timeless package. At the heart of his approach is a big idea: Great marketers don't use consumers to solve their company's problem; they use marketing to solve other people's problems. They don't just make noise; they make the world better. Truly powerful marketing is grounded in empathy, generosity, and emotional labour.This book teaches you how to identify your smallest viable audience; draw on the right signals and signs to position your offering; build trust and permission with your target market; speak to the narratives your audience tells themselves about status, affiliation, and dominance; spot opportunities to create and release tension; and give people the tools to achieve their goals.It's time for marketers to stop lying, spamming, and feeling guilty about their work. It's time to stop confusing social media metrics with true connections. It's time to stop wasting money on stolen attention that won't pay off in the long run. This is Marketing offers a better approach that will still apply for decades to come, no matter how the tactics of marketing continue to evolve.

  • - How to Sell More, Earn More, and Become the Ultimate Sales Machine
    af Ryan Serhant
    112,95 kr.

    Discover how to become the ultimate sales machine.

  • af Rolf Høegh
    242,95 kr.

    Hvis du tror på at du som dygtig sælger gør en forskel - og, hvis du ønsker at få tips og råd fra måske danmarks dygtigste sælger, så skal du læse denne bog. Hvad er salg? og hvad vil det sige at være succesrig, ærlig og dygtig sælger?. Er du ordremodtager eller sælger? Hvordan forbedrer du dit salg? Bogen handler ikke kun om salg, men handler også om, hvordan vi kan blive bedre til at takle forskellige situationer i hverdagen, blive bedre til at kommunikere, lytte til hinanden og om at etablere positive holdninger og livssyn. En anmelder skriver -"Jeg tror det var hans fornemmelse for sproget, der fascinerede mig mest. Han kunne finde de præcise ord og bruge dem. Lukke en handel med den rigtige sætning. Sælge et usælgeligt hus med ærlighed og en overraskede overskrift: Håbløs elendig ejendom sælges". Han formede sin egen verden med ord. Pludselig prakker han dig ikke noget på -han hjælper dig i stedet med at løse et problem. Filminstruktør Eva Muldvad fra forordet. Rolf Høgh er stadig super aktuel med sin bestseller bog. Via sin virksomhed er Rolf Høgh aktiv foredragsholder, ligesom han afholder kurser og uddannelser indenfor salg og ledelse Nu kan du læse bogen og få alle de tips og tricks, som kan hjælpe til at optimere dine salgsresultater.

  • - How to Use Behavioural Design to Create Change in the Real World
    af Morten Münster
    231,95 kr.

    "Jytte fra Marketing" på engelsk (in english). With more than 50,000 copies sold in Denmark, this book has been on the bestseller list since its publication in 2017. Barack Obama used a secret competitive advantage to win two elections. Companies such as Google, Amazon and Novo Nordisk use the same insight to stir up innovation, increase compliance, improve the work environment and sell more products. And successful management groups in the C20 index have started using it as their preferred strategy. But what kind of insight are we talking about here? The answer is – behavioural design. Because people in the real world don’t actually behave like the people we build all our usual strategies for. We are opposing human biology and psychology when we insist that good arguments, burning platforms, classic change management, pamphlets, campaigns, and joint meetings are the way to go. Obama, Google and all the rest have instead opted to use an evidence-based approach to change behaviour, and when you’ve read I’m Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day, you can adopt this approach as well. In his book, Morten Münster has converted 40 years of research in human behaviour into an easily accessible method composed of four steps – a helping hand to all managers and employees who are thirsting for alternatives to conventional means. Language is in English.

  • - Gør dine konkurrenter overflødige
    af Renee Mauborgne & W. Chan Kim
    287,95 kr.

    I Blue ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser og viser, hvordan man oparbejder nye markeder, skaber vækst og gør medarbejderne i stand til at handle.Virksomheders ledere og chefer får hjælp til at skabe succes i brancher, der er præget af høj konkurrence. De skal skille sig ud fra mængden og fra markedets ofte identiske produkt- og serviceudbud. Virksomhederne skal være unikke på et marked, der kun belønner et prisfald eller en stigning i kvalitet, og virksomhedernes fokus skal flyttes væk fra konkurrenterne.Gennem indsigt i den menneskelige psykologi udvikler forfatterne en model til at skifte fra et rødt konkurrencefyldt ocean til et blåt ocean uden konkurrenter. For det første skal man sætte det rigtige hold. Herefter skal man ved hjælp af bogens værktøjer identificere virksomhedens nuværende marked og dens vækstpotentiale. Dernæst gentænke markedets afgrænsning og til sidst gennemføre et blue ocean-skift.

  • - Teori, modeller, analyse
    af Heidi Hansen
    384,95 - 456,95 kr.

    Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere. Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om: brandarkitektur, corporate branding, storytelling, storytelling som ledelsesværktøj, co-branding, celebrity branding, brandpersonlighed, oplevelsesbaseret branding, place branding, online branding, employer branding, brand equity og brandets byggeklodser. Denne grundbog er skrevet til studerende på videregående uddannelser, især til bachelorniveau. Den er samtidig både læseværdig og relevant for mange praktikere, der arbejder med kommunikation, marketing, salg og branding. DENNE TITEL ERSTATTES AF BRANDING 2. UDGAVE 9788759323953

Marketing bøger


Et emne som er voksende konstant og specielt i tider hvor den digitale verden er eksploderet. Det er begyndt, at være den eneste måde virksomheder markedsføre på, da det er en glimrende metode til at ramme flere kunder på en gang. Vi ser i dag stadig markedsføring på de gule busser og busstoppesteder, det er også stadig en fantastisk måde at markedsføre sig på. Men det handler i dag om, at få flere kunder og bruge så lidt penge på anskaffelsen som muligt. Derfor er den digitale verden utrolig stor. Vores bøger om marketing indeholder en række af forskellige områder som sagt, du kunne f.eks. dykke ned i et kig på salg og forstå hvordan brugerne egentlig agerer i bestemte brancher. Det er nemlig det som er fokus inden for den digitale verden, nemlig den målgruppe, som virksomheden målretter sine produkter og reklamer mod. Der har vi specifikke bøger som undersøger fænomenet og hvordan du kan komme tættere på den rette kunde til din branche. Bøgerne indeholder meget viden som er baseret på eksperter der har samlet den gennem mange år og derfor kan du roligt læse dem! Vi har studiebøger og bøger af tidligere erhvervsledere der har styret virksomheder i mange år. Det er bøger som kigger på de underbevidste tanker hos brugerne og hvordan vi kan nå dem gennem den digitale verden. Hvis du er langt i karrieren og mangler cases til analyse som eksempler til enten de studerende eller medarbejdere, har vi bøger som indeholder specifikt dette. Internatioanle virksomhedscases er f.eks. en af disse, og den har utrolig gode eksempler på hvordan man løser problemer inden for forskellige områder. Det er også en faktor som spiller en stor rolle i dag, at kunne forstå andre kulturer, hvis du ønsker at arbejde med et internationalt marked. Bøgerne kigger på hvad de forskellige lande er tiltrukket af og hvordan man når disse brugere bedst. Find din næste marketing bog hos os i dag!

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.