Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Pædagoger er med til at fremme mangfoldighed og lige muligheder for alle i de danske institutioner.I Lige muligheder får pædagoger viden om:Hvordan sociale og kulturelle sammenhænge påvirker forståelsen af kønBiologiske faktorers betydning for pigers henholdsvis drenges udviklingBørns seksuelle udvikling fra 0 til 12 årMennesker med funktionsnedsættelsers mulighed for et aktivt seksuallivDen betydning som familiers sammensætning og hverdagsliv har for børns og unges livschancerDet problematiske i at forklare bestemte typer af adfærd ud fra kategorier som fx køn og etnicitet.Bogen er skrevet til det nationale modul ?Køn, seksualitet og mangfoldighed? på pædagoguddannelsen. I kapitlerne indgår eksempler fra praksis samt refleksionsspørgsmål og -øvelser.
Der er stigende fokus på børn, der er urolige, hyperaktive eller på anden måde adfærdsvanskelige. De skaber uro i klasserne og har svært ved at håndtere moderne pædagogiske metoder med ´ansvar for egen læring´, gruppearbejde og projekter. Lærere, pædagoger og forældre står ofte magtesløse, da de ikke har brugbare pædagogiske redskaber til hverken at rumme disse børn inden for skolens normale rammer eller til at hjælpe dem til at løse deres problemer. Samtidigt er udgifterne til specialundervisning vokset, uden at det har haft nogen mærkbar effekt på problemet. På baggrund af mange års forskning og praktiske erfaringer har den amerikanske psykolog Ross W. Greene udviklet en ny og anderledes pædagogisk metode til ikke alene at tackle, men også at hjælpe børn med adfærdsproblemer. Samarbejdsbaseret Problemløsning kalder Greene sin model, og grundantagelsen er, at børnenes adfærdsmæssige udfordringer skyldes, at de ikke mestrer en række kognitive færdigheder og sociale kompetencer. Ved at kortlægge de manglende færdigheder og derefter målrettet lære børnene at mestre dem eller kompensere for dem, ændres disse børns adfærd i løbet af kort tid mærkbart i positiv retning. Ross W. Greene har tidligere skrevet bogen Det eksplosive barn, hvor Samarbejdsbaseret Problemløsning introduceres. Fortabt i skolen, er en videreudvikling af metoden, og alle eksempler og dialoger stammer fra hverdagssituationer i skolen med de udfordrende børn. Bogen giver således både teoretisk viden og praktiske værktøjer at arbejde videre med. Hans metode anvendes med succes i USA på både almindelige skoler, specialskoler, institutioner og i ungdomsfængsler. "Det er befriende, at Ross W. Greene vil have os til at se på, hvilke kognitive færdigheder børnene mangler at lære, i stedet for at katalogisere børn og putte dem i bestemte kasser. Der ligger en verden af respekt i Ross W. Greenes to grundholdninger – at børn gør det rigtige, hvis de kan, og at begge parter skal høres og tages alvorligt i en konflikt. Forfatteren viser os, hvordan vi med en kærlig og empatisk tilgang til de udfordrende børn kan skabe helt anderledes, positive forandringer. Det er en rigtig god bog."- Renée Toft Simonsen, psykolog, børnebogsforfatter og ambassadør for ADHD-foreningen "Fortabt i skolen giver en fremragende indføring i, hvordan vi når frem til aldrig mere at tænke på børn med adfærdsmæssige problemer som vores manipulerende, mobbende og kontrollerende modstandere. Den indeholder konkrete, brugbare værktøjer, og det er en bog, der er svær at slippe. Alle læsere ønskes en rigtig god rejse mod nye erkendelser af de kognitive færdigheder, som disse børn mangler at lære, og som kan være baggrunden for deres sociale, følelsesmæssige og adfærdsmæssige udfordringer."- Karin Lykkegaard, skoleleder på Nordskovens friskole, hvor man arbejder med Samarbejdsbaseret Problemløsning. "Bogen bør være bibel for alle, der arbejder med børn med adfærdsproblemer. Der er bare så mange guldkorn i den. Jeg kan kun anbefale Fortabt i skolen."- Boye Baun, afdelingsleder ved Schuberts Minde Skolehjem, et behandlingshjem for børn og unge med psykosociale og emotionelle vanskeligheder. "Vi kunne i hvert fald som minimum halvere antallet af børn, der ikke kan rummes i skolen” Torben Juel Sørensen, leder af Nyborg Heldagsskole. "En lærerig bog, der kan anbefales på det varmeste til alle lærere.” Anmeldelse af Jette Kantsø på folkeskolen.dk
Skole- og fritidspædagogik er én af i alt tre fagbøger, som retter sig mod de tre specialiseringer i pædagoguddannelsen, hvor de to andre er Barndomspædagogik i dagtilbud og Social- og specialpædagogik. Det er bøger, der bidrager til opbygning af fagligheden i de nye uddannelsesspecialiseringer og til at skabe sammenhæng inden for og imellem disse. Derudover kan bøgerne anvendes i forbindelse med efter- og videreuddannelse af pædagoger, herunder også praktikvejledere i forhold til det fornyede fokus på de pædagogiske institutioners uddannelsesopgave.
Folkeskolereformen fra 2014 har stillet øgede krav til det tværprofessionelle samarbejde mellem lærere og pædagoger og til skoleledelsens evne til at organisere samarbejdet og etablere en åben skole i samspil med det omgivende samfund.Dette øgede samarbejde betyder, at det er vigtigt at diskutere læreres, pædagogers og skolelederes professionsdannelse, da viden om de enkelte professioners faglighed og identitet skaber grundlaget for et optimalt tværprofessionelt samarbejde.I denne antologi undersøger en række forskere professionsdannelse og samarbejde i den nye folkeskole. Bogen tilbyder dermed viden om og værktøjer til folkeskolens parter, så de i højere grad kan forstå hinandens udgangspunkter og således også forbedre skolens praksis.IndholdForordKapitel 1. Indledning: Professionsdannelse i den nye folkeskoleHans Henrik Hjermitslev, Thomas R.S. Albrechtsen og Bo Morthorst RasmussenDEL 1. Historiske og teoretiske perspektiverKapitel 2. Fra kald til konkurrencestat – Pædagogernes og lærernes professionsdannelse i det 20. og 21. århundredeHans Henrik HjermitslevKapitel 3. Professionsdannelse og tværprofessionel teori og forskningBo Morthorst Rasmussen DEL 2. Samarbejde mellem lærere og pædagogerKapitel 4. Pædagogers samarbejde med lærerne – Paradokser mellem skolepraksis og skolereformen fra 2014 Cristina Daniela GulløvKapitel 5. Dramapædagogik som et fælles mål for det tværprofessionelle samarbejde mellem lærere og pædagogerBolette KvistKapitel 6. Både lærere og pædagoger underviser og opdrager!Helle Bjerresgaard og Bo Morthorst RasmussenKapitel 7. Lærer-pædagog-samarbejdet kan bidrage til at løfte dannelsesopgaven i skolenRikke Osbahr EbsenKapitel 8. Et socialkonstruktionistisk blik på pædagoger og læreres forståelser af egen og hinandens faglighedLene Krogstrup JakobsenKapitel 9. Samarbejde om børns deltagelseChristina Holm PoulsenDEL 3. Organisation og ledelseKapitel 10. Mellem skole og forvaltning – hvordan skoleledere skaber mening ud af kommunal professionsdannelseThomas R.S. Albrechtsen og Michael Normann ChristiansenKapitel 11. Ingen ledelse og intet målrettet tværprofessionelt samarbejde uden følgeskab!Helle Bjerresgaard og Bo Morthorst RasmussenKapitel 12. Den uformelle kommunikation har stor betydning for det tværprofessionelle samarbejde i skolenHelle Bjerresgaard og Bo Morthorst RasmussenDEL 4. Skolen i samfundetKapitel 13. Den åbne og den lukkede skoleAlexander von OettingenKapitel 14. 1+1=3 – Om potentialer i samarbejdet mellem folkeskolelærere og musikskolelærereElse Marie OkkelsKapitel 15. Tidlig literacy på tværsLene Illum SkovKapitel 16. Samarbejde på tværs – netværk og fællesskaber i børnehøjdeBetina Lykke Bergmann, Connie Kock og Elin Holm RasmussenBidragydere
Lær børn og unge at tænke socialt”Social Tænkning og mig” er et sæt på to bøger – en til eleven og en til læreren – der især er rettet mod børn og unge med autisme, ADHD og andre, tilsvarende udfordringer.I bøgerne arbejdes der ved hjælp af en række helt konkrete opgaver og øvelsesark systematisk med at lære barnet/den unge at tænke socialt – at forstå andres tanker, følelser og reaktionsmønstre, og hvordan andre påvirkes af den måde, barnet/den unge selv agerer på. Bøgerne er skrevet af Michelle Winner, der har udviklet konceptet social tænkning, i samarbejde med Linda Murphy. ”Social tænkning og mig – lærerens bog med øvelsesark” er bogen til læreren, der indeholder en lang række konkrete øvelser, hvor typiske situationer fra hverdagen gennemgås for at opbygge elevens evne til at tolke sine egne og andres ikke-verbale kommunikation, finde de passende reaktioner på f.eks. frustrationer og dermed lære at tænke og handle socialt. Bogen indeholder bl.a. 54 øvelsesark, lige til at kopiere. Bogen kan også bruges af forældre, der ønsker at arbejde med at lære deres barn disse ting.Hvad er social tænkning?Langt det meste kommunikation mellem to mennesker består ikke af de konkrete ord, der bliver sagt. Kropssprog, tonefald, kropsholdning, berøring/ikke-berøring, rammerne omkring kommunikationen og så videre sender alt sammen signaler, som de fleste af os har lært at tolke intuitivt – helt uden at tænke over det. Og derfor tager vi ofte for givet, at andre besidder de samme evner til at tænke socialt. Men for andre er denne proces alt andet end naturlig. Mange børn og unge scorer således højt på intelligenstest, selvom de ikke intuitivt kender nuancerne i social kommunikation. Derfor har de ofte svært ved at begå sig, når de er sammen med andre. Amerikanske Michelle Winner har udviklet konceptet Social Tænkning, som er målrettet mennesker, der har vanskeligheder med at tænke og handle socialt. Metoden anvendes i stigende grad verden over til at opbygge sociale kompetencer hos elever, studerende og voksne. Metoden har vist sig at være meget velegnet i forhold til normaltbegavede børn og unge med autisme, Asperger, ADHD og tilsvarende udfordringer, der har vanskeligheder med at tænke og handle socialt. Metoden har desuden vist sig som et velegnet redskab til at fremme inklusionen i skolen.
Lær børn og unge at tænke socialt”Social Tænkning og mig” er et sæt på to bøger – en til eleven og en til læreren – der især er rettet mod børn og unge med autisme, ADHD og andre, tilsvarende udfordringer.I bøgerne arbejdes der ved hjælp af en række helt konkrete opgaver og øvelsesark systematisk med at lære barnet/den unge at tænke socialt – at forstå andres tanker, følelser og reaktionsmønstre, og hvordan andre påvirkes af den måde, barnet/den unge selv agerer på.Bøgerne er skrevet af Michelle Winner, der har udviklet konceptet social tænkning, i samarbejde med Linda Murphy.”Social tænkning og mig – børnenes bog” er elevens arbejdsbog, der indeholder en lang række konkrete øvelser, hvor typiske situationer fra hverdagen gennemgås for at opbygge elevens evne til at tolke sine egne og andres ikke-verbale kommunikation, finde de passende reaktioner på f.eks. frustrationer, så barnet lærer at handle og tænke socialt. Uden disse evner bliver barnet ofte ensomt, udsat for mobning og social eksklusion.Bogen kan også bruges af forældre, der ønsker at arbejde med at lære deres barn disse ting.Hvad er social tænkning?Langt det meste kommunikation mellem to mennesker består ikke af de konkrete ord, der bliver sagt. Kropssprog, tonefald, kropsholdning, berøring/ikke-berøring, rammerne omkring kommunikationen og så videre sender alt sammen signaler, som de fleste af os har lært at tolke intuitivt – helt uden at tænke over det. Og derfor tager vi ofte for givet, at andre besidder de samme evner til at tænke socialt.Men for andre er denne proces alt andet end naturlig. Mange børn og unge scorer således højt på intelligenstest, selvom de ikke intuitivt kender nuancerne i social kommunikation. Derfor har de ofte svært ved at begå sig, når de er sammen med andre.Amerikanske Michelle Winner har udviklet konceptet Social Tænkning, som er målrettet mennesker, der har vanskeligheder med at tænke og handle socialt. Metoden anvendes i stigende grad verden over til at opbygge sociale kompetencer hos elever, studerende og voksne. Metoden har vist sig at være meget velegnet i forhold til normaltbegavede børn og unge med autisme, Asperger, ADHD og tilsvarende udfordringer, der har vanskeligheder med at tænke og handle socialt.Social tænkning har desuden vist sig som et velegnet redskab til at fremme inklusionen i skolen.
Little People, Big Dreams Queen Elizabeth is a captivating book penned by Maria Isabel Sanchez Vegara. Published by QUARTO in 2022, this book falls under an intriguing genre that appeals to a wide range of readers. The author, Maria Isabel Sanchez Vegara, has done a brilliant job in weaving an engaging narrative around Queen Elizabeth, making it a must-read for those interested in historical figures. The book takes you on a journey, exploring the life of Queen Elizabeth, her challenges, achievements, and her impact on the world. This publication from QUARTO is a testament to their commitment to bringing quality literature to the readers. Don't miss out on this exciting read!
Hvis lærere og pædagogers virkelighed bliver filtreret gennem troen på, at de kan gøre meget lidt for at påvirke elever og studerendes præstationer, så er sandsynligheden for at denne tro vil manifestere sig i deres praksis meget stor. Hvad er løsningen på det? Kollektiv mestring - troen på at man gennem kollektiv handling kan påvirke elever og studerendes slutresultater og forbedre deres præstationer. Lærere og pædagoger med høj kollektiv mestring lægger en større indsats i, viser mere vedholdenhed og har større vilje til at afprøve nye læringstilgange og tager sig mere af eleverne og de studerendes behov. Denne bog præsenterer praktiske strategier og redskaber til at øge elevernes og de studerendes præstationer ved blandt andet at dele forklaringer og kilder der understøtter kollektiv mestring, forhold og lederskabspraksisser der får kollektiv mestring til at udvikle sig og profesionelle læringsredskaber og -strukturer. Bogen er oversat og med introduktion af Peter Andersen.
"‘Strategi og frivilligt engagement’ giver bestyrelsen i en mellemstor, mindre eller nystartet forening konkrete redskaber til at arbejde mere målrettet og strategisk for at nå din organisations mål. Du får redskaber til, hvordan du bruger din tid som frivilligt bestyrelsesmedlem mere effektivt og målorientetret.Bogen tager dig gennem tre temaer:Den gode bestyrelseDen rette strategiDen ressourcestærke forening.Bogen sætter fokus på, hvordan I som bestyrelse håndterer, at foreningen vokser, og hvordan I sikrer jer, at den bevæger sig i den rigtige retning. Det vigtigste at stille dig selv er: ”hvorfor?” Hvorfor har vi de aktiviteter, vi har? Hvorfor har vi frivillige? Og hvorfor gør vi egentlig, som vi gør?Bogen er sat op, så det er nemt for dig at plukke det ud, der er relevant for dig og din forening eller organisation. Undervejs får du konkrete øvelser, som du kan anvende i praksis på din egen forening.”
Denne bog til morgendagens pædagoger præsenterer grundlæggende pædagogisk viden og er et bidrag til at styrke kommende pædagogers grundfaglighed.Kravene om tættere kobling mellem teori og praksis i den nye pædagoguddannelse er videreført i bogen, der er tematisk opbygget og veksler mellem teoretiske og forskningsbaserede kapitler og kapitler rettet mod anvendelse i praksis. Denne opbygning vil forhåbentlig lægge kimen til gode diskussioner og refleksioner mellem teori og praksis, mellem uddannelse og profession. Emnerne er:aktionsforskning, anerkendelse, børn og unges perspektiver, børnefællesskaber, forskning i egen praksis, forældresamarbejde, inklusion, innovation og entreprenørskab, kollegial feedback, professionsidentitet, pædagogisk dokumentation, refleksion, relationer, små udsatte børn, transfer, tværprofessionelt samarbejdeBogens 18 forfattere udgør en bred vifte af forskere, undervisere, konsulenter inden for det pædagogiske område og praktikere, som her deler deres erfaringer fra et vellykket udviklingsarbejde. På den måde repræsenterer bogen både det specialpædagogiske samt dagtilbuds- og fritidsområdet.Bogen kan inddrages i undervisningen fra 1. år på pædagoguddannelsen og henvender sig desuden til alle, der arbejder i, eller som kommer til at arbejde i den pædagogiske profession.
Vejledning er et samspil mellem to mennesker og udgør en etisk handling. Uanset hvilken slags vejledning der er tale om, drejer vejledning sig om at hjælpe og drage omsorg for et andet menneske. En vejleder er ikke vejleder for sin egen skyld, men for den andens skyld.2. udgave af Til den andens bedste er udbygget med to nye kapitler, som ser på hhv. eksistentiel sårbarhed i et vejledningsperspektiv og samrefleksion som en vej til bedre samtaler.Med udgangspunkt i filosofferne Løgstrup, Buber og Levinas behandler bogen temaerne:- Den gode vejledning- Vejledningssamtalens egenart- Menneskearbejde og ekspertarbejde- Lytning og identitet- Engagement og varsomhed- Følelsernes betydning i vejledning- Frihed og identitet- Eksistentiel sårbarhed- Vejledning mellem menneske og system- Samrefleksion.Til den andens bedste henvender sig til studerende og professionelle inden for bl.a. pædagogik, sundhed, pleje, ergo-/fysioterapi, socialrådgivning, uddannelsesvejledning samt til øvrige hjælpeprofessioner, der benytter sig af vejledning, supervision, øvelsespraktik, klinisk praktik og lignende.
Politiske ambitioner og ledelse er afløst af teknokratisk styring af samfundsøkonomien, og bureaukratiske ledelseslag truer med at kvæle den faglige innovation og udvikling i sundhedssektoren og snart også resten af den offentlige sektor.Ralf Hemmingsen fortæller om sine erfaringer med den velfærdsstat, der nu er truet på sin eksistens - fra sin barndom i Brønshøj over lægestudiet og medicinsk forskning til højtplacerede lederstillinger på Bispebjerg Hospital og Københavns Universitet.
"No creature is more fascinating and terrifying to an adventurer than a dragon! This illustrated guide a deeper look at the magic, abilities, and personalities of every major dragon type in DUNGEONS & DRAGONS"--
Vi lever i en tid med vindere og tabere, hvor stagneret social mobilitet og stigende ulighed har fået forestillingen om, at ”man kan, hvad man vil, hvis man arbejder hårdt nok” til at klinge hult. I "Meritokratiets tyranni" viser Michael J. Sandel, hvordan præstationssamfundet genererer overmod hos de allerede velstillede og hård fordømmelse af dem, der er ladt tilbage. Ifølge Sandel må vi gentænke den fælles forståelse af succes og fiasko, som er fulgt med globaliseringen og den stigende ulighed."Meritokratiets tyranni" tilbyder en alternativ måde at tænke succes på. En, som også skeler til held, som inspirerer til ydmyghed og solidaritet, og som anerkender værdien i al slags arbejde.Michael J. Sandel (f. 1953) er filosof ved Harvard University. Han er en af de mest læste og citerede amerikanske tænkere og forfatter til en lang række politiske og idéhistoriske bøger, senest "Justice: What’s the Right Thing to Do?" (2010) og "What Money Can’t Buy: The Moral Limits of Markets" (2012).
Som vejleder kan det være en udfordring at balancere mellem individets og samfundets behov – uden at slippe sin humanistiske grundholdning af syne.SAMSKABENDE VEJLEDNING er et redskab i dette arbejde. Målet er at skabe udvikling og understøtte den vejledtes dannelse som et handlekompetent individ, der kan tage medansvar for eget liv. SAMSKABENDE VEJLEDNING giver brugbar viden og nye gode redskaber til alle, der arbejder med vejledning. Bogen er en håndsrækning til vejledere, der skal navigere i feltet af udefrakommende styring i form af karakterkrav, uddannelsespålæg mv. Den er også til vejledere, som gerne vil afstemme deres egen rolle og selv måske har tendens til at tage for meget styring i vejledninger. Bogen støtter vejlederen i arbejdet med at involvere de vejledte, så de tager aktivt, samskabende del i vejledningen. Til det arbejde introducerer bogen en nye procesmodel – den samskabende vejledningsmodel – og 24 tilhørende vejledningsmetoder. Modellen er udviklet på baggrund af et fællesnordisk udviklingsprojekt og bygger på teori, forskning og projektets resultater. Metoden er afprøvet og evalueret positivt af både vejledere og vejledte. Den samskabende vejledningsmodel er et praksisorienteret redskab, der understøtter en samskabende vejledning, hvor processen er tydelig for alle parter, og hvor der løbende skrives noter, så alle har overblik over, hvad der udvikles og besluttes. Målet er, at man arbejder hen imod at ændre adfærd eller forståelser hos vejledte. Bogen er skrevet til alle, der vejleder: i kommunernes vejledning af unge (KUI), i alle former for gennemførelses- og fastholdelsesvejledning i grundskoler, ungdomsuddannelser samt videregående uddannelser, foruden i jobcentre og hos anden aktør i arbejdet med at få borgere i arbejde. Den kan også bruges i vejledning i forbindelse med kompetenceudvikling.Marianne Tolstrup er lærer og cand.pæd.pæd. med sidefag i psykologi, master i positiv psykologi. Har arbejdet i vejledningsfeltet i mere end 20 år og underviser bl.a. på Diplomuddannelsen i uddannelse, erhvervs- og karrierevejledning på UCL, Erhvervsakademi og Professionshøjskole.
Learn portuguese - 150 words with pronunciations - BeginnerPicture book for bilingual kids
An empowering and practical handbook for young changemakers who want to save the planet! Published in collaboration with the prestigious Earthshot Prize, featuring an introduction from HRH Prince William and contributions from environmental activists including Sir David Attenborough, Christiana Figueres and Shailene Woodley.'Our planet is the only home we have, and we must think big and dream bigger if we are to protect it.'- HRH Prince WilliamThe mission is simple: to repair our planet.Our home is in trouble. The good news is we can fix it - but we need YOUR help. So let's put our heads together and dream up ways to BUILD, CREATE and SHOUT about solutions to repair our planet. In the Earthshot Handbook for Future Dreamers and Thinkers, young readers will travel round the world, celebrating the diverse and rich habitats, amazing animals and wonderful landscapes that make up our planet. They'll learn about the problems and challenges facing those habitats. They will meet Earthshot innovators, entrepreneurs and game changers from the past and present from Wangari Maathai to David Attenborough. And importantly, they'll discover how they can become the changemakers of the future, helping to develop solutions to the world's biggest problems. Because even the smallest idea or Earthshot, has the power to change everything. Full of simple practical things young people can do or make to help save the planet, even from home, as well as big ideas and contributions from people around the globe, this is the ultimate handbook for future innovators and activists who want to make a difference.Contributors to this book:HRH Prince William Naturalist Sir David Attenborough Former UN Climate Chief Christiana FigueresActor Shailene WoodleyAstronaut Naoko YamazkiEnvironmental Activist Hindou Oumarou Ibrahim
"Explore the geography, inhabitants and legends of D&D landscapes, from the challenges of the Forgotten Realms to spaces and places beyond, with this illustrated guide to adventurous travel"--
"Cook your way through Hogwarts and the rest of the Wizarding World in this official cookbook inspired by the Harry Potter films! This gorgeous book is packed with full-color photography and over 40 recipes -- both savory and sweet -- including snacks, desserts, drinks, and meals fit for a Hogwarts feast!"--
*A brand-new recipe book inspired by the amazing worlds of Roald Dahl!*'I've eaten many strange and scrumptious dishes in my time . . .'So spoke the Grasshopper as, in James and the Giant Peach, he told us about the most incredible food he'd eaten - some of which you wouldn't even believe was real!Mice with rice, earwigs cooked in slime, fresh dragon's flesh and curried slugs and much much more. Now YOU can create the most amazing food from the world of Roald Dahl in this incredible new recipe book, inspired by stories such as Charlie and the Chocolate Factory, The Giraffe the Pelly and Me, and Danny Champion of the World.With easy step-by-step guides to making the most marvellous (and most revolting) recipes, and hints and tips for budding young chefs, this book will give you everything you need to cook amazing dishes.Each recipe will be beautifully illustrated by a host of amazing artists.
*2 million copies of the series sold worldwide *includes more than 50 flaps, pop-ups, pull tabs and other moveable parts to encourage in-depth exploration *Oversized format with detailed illustrations *Expert-checked, excellent early reference title *A must-have addition to any child's library
This high contrast baby book features beautiful fine art that is specially designed for a baby's visual development. Plus, the accordion-style format means the book stands upright and is perfect for tummy time!Infants have limited capabilities with vision upon birth and respond well to high-contrast images, which is why this black-and-white contrast book is perfect for their young and growing minds. This beautiful accordion-style board book provides developmentally appropriate visual stimuli for your baby’s visual development, while exposing them to life-like imagery that can grow with them and expand their vocabulary. Each animal painting was designed by Tabitha Paige, artist, speech pathologist, and author of the bestselling series Our Little Adventures.Animals include:BunnyCatFoxOrcaAlpacaOstrichHorseSealPolar BearSkunkand more!This book is meant to be functional for your child's many different learning needs as well as versatile for any space. The unique accordion-style format is perfect for tummy time, allowing your child to unfold the pages and stare and play with them, either with you or on their own.
BEST BOOKS OUT THIS WEEK, KIRKUS CRITIC'S PICKS"Using stories and examples, David Moinina Sengeh presents seven principles for radical inclusion that are AS ACTIONABLE AS THEY ARE POWERFUL." ¿Brené Brown "This book is a master class in innovation and human transformation." ¿Kwame Alexander¿Can you imagine a world where everyone belongs?Readers who have encountered this extraordinary book after seeing it featured on the Today Show and at packed events across the country are discovering that Radical Inclusion is unlike any book they've ever read before - and is the book we all most need now. David Moinina Sengeh has written a page-turning and deeply human story that gives a remarkable blueprint we can apply to our daily lives.Inspiring, moving, and often humorous, the book includes wonderful stories and anecdotes that show us specific techniques to make our homes, workplaces, and communities happier and more just places for everyone. Sengeh takes us with him on his own remarkable journey as he learns how to:1. Identify the exclusion2. Listen, to understand and learn3. Define your role - why you, why now?4. Build a coalition5. Pursue advocacy and action6. Adapt to a new normal7. See beyond inclusionGet ready to be inspired by David Moinina Sengeh and his vision for Radical Inclusion. In a career spanning the globe, he has empowered girls through universal education and advocacy. Now YOU can learn from his experiences through his book, Radical Inclusion, the first release from Moment of Lift Books, created by Melinda French Gates.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.