Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Albert har i 25 år været lærer på det samme gymnasium. Han er egentlig ikke udbrændt, han kan bare ikke længere huske, hvad eleverne hedder. Desuden synes han ikke længere, han kører på den samme vej som skolens øvrige beboere. Hans ledelse tænker mest i kunder og agilitet, og heller ikke eleverne er længere, som de var en gang. Hans unge kolleger overlever hverdagen på speltsalater og iført høreværn og drømmer om at komme ned på fuld tid. Og så er der de truende fyringer…
Unge med særlige behov handler om de udfordringer, som sårbare unge møder, når de skal gennemføre en ungdomsuddannelse.Bogen beskriver en række udbredte diagnoser, og der er fokus på både de særlige vanskeligheder og de særlige styrkesider, som unge med diagnoser har. Med den rette hjælp og pædagogik er der stor sandsynlighed for, at også sårbare unge vil kunne klare deres skolegang på næsten normale vilkår, men det kræver bl.a., at uddannelsesstederne møder dem med imødekommenhed, fleksibilitet og forståelse.Unge med særlige behov giver de professionelle konkrete pædagogiske værktøjer, de kan bruge til at støtte sårbare unge i at udvikle mestringsstrategier, så deres selvværd og oplevelse af sammenhæng øges. Metoden er dels personlig vejledning gennem mentorordninger og den gode samtale, dels en særligt tilrettelagt pædagogik, hvori bl.a. klasseledelse, miljøstrukturerende metoder og en tilpasset didaktik indgår.Bogen henvender sig til lærere, læsevejledere, studievejledere, mentorer og UU-vejledere på ungdomsuddannelserne. Også de sårbare unge selv og deres pårørende kan have glæde af bogen.
"Jeg kommer fra et sted langt væk, og min landing gik ikke som planlagt. Prøv selv at styre en raket. Jeg husker: stjerner! Jeg husker: fart! En skramlende, ramlende, rusten lyd: SSSJJHRRRWWKKKKKRR"Billedbogen 'Starman' er sin helt egen, det er en billedbog med inspirationer fra David Bowie og Orpheus-myten, idéudviklet og illustreret af Rasmus Svarre og skrevet af Rebecca Bach-Lauritsen. Udgivelsen er støttet af Statens Kunstfond, og illustrator har desuden modtaget støtte til udarbejdelsen fra selvsamme sted samt Autorkontoen.
En brugsbog for lærere og ledere inden for gymnasieskolen. I fire kapitler viser bogen, hvordan projekter om pædagogisk og didaktisk udvikling i gymnasiet struktureres, styres og ledes. Grundsynet i bogen er, at den tekniske gennemførelse af et projekt er ét aspekt. Refleksionen over det er et andet og ligeså vigtigt aspekt.De seneste års mange nye krav til gymnasierne har medført et stigende behov for og fokus på udvikling – ikke kun i form af lærernes fornyelse af det enkelte fags undervisning, men også i form af større projekter inden for skolens generelle udviklingsstrategi.Det øgede udviklingspres har også medført et behov for viden om, hvordan man strukturerer og leder de mange udviklingsprojekter.Bogen har udviklingsstrategierne i gymnasierne som sit fokus. Den er handlingsorienteret mod netop struktureringen, ledelsen og styringen af de nødvendige projekter, men er ligeledes analyserende.Forfatteren forholder sig analytisk til udviklingspressets dilemmaer og usikkerhed. Udgangspunktet er, at eftersom udviklingspresset ofte er modsætningsfyldt, og da undervisning virker mellem mange forskellige mennesker, er der sjældent kun én løsning på et problem samt sjældent kun én vej at gå. Derfor vil et projekt altid betegne ét bud blandt mange andre muligheder, men dette gør blot begrundelsen for valget essentielt.Peter Henrik Raae er tidligere gymnasielærer og har siden 2000 forsket i gymnasieorganisation og -udvikling på Syddansk Universitet.
Ledelsesopgaven for skolelederen og ledelsesteamet har en særlig pædagogisk-didaktisk dimension. Denne bog giver konkrete bud på, hvordan man griber den pædagogisk-didaktiske del af ledelsesopgaven an.Skolens kerneopgave er undervisningen og elevernes læring. Ledelsesopgaven for skolelederen og ledelsesteamet har dermed en særlig pædagogisk-didaktisk dimension. Ledelsens faglige ledelse skal både have direkte forbindelse til, hvad der konkret foregår i klasselokalet, og lederne skal tage aktiv del i lærerens didaktiske refleksioner. De skal med andre ord udføre didaktisk skoleledelse.DIDAKTISK SKOLELEDELSE giver konkrete bud på, hvordan man griber den pædagogisk-didaktiske del af ledelsesopgaven an. Bogen består af to dele, en teoretisk og en praktisk.Del 1. Teoretisk og empirisk baggrund indeholder seks kapitler med bogens teoretiske afsæt og en lang række cases, modeller, skabeloner og refleksionsspørgsmål til udvikling af en didaktisk skoleledelse, bl.a. redskabet Guideline til didaktisk skoleledelse.Del 2. Redskabskasse indeholder modeller, dialogbaserede øvelser, skabeloner og taksonomier, bl.a. Grundskabelon til faglig sparring. Øvelserne kan både bruges i den didaktiske samtale mellem leder og lærer og internt i ledelsesteamet.DIDAKTISK SKOLELEDELSE er skrevet til den daglige og faglige pædagogiske ledelse, dvs. skolens ledelsesteam, afdelingsledere, souschefer, viceskoleledere og teamledere. Den dækker skoleledelse på flere niveauer, både i grundskolen, på FGU og EUD samt i hele gymnasiesektoren.
Informationen zum Titel:Ressourcen nutzen!Den Körper beim Lernen aktiv einsetzen und mit Impulsen aus dem Theater verknüpfen! Wie das in der Schule mit Blick auf die sprachlichen Fächer gelingen kann, zeigt Ihnen dieser Ratgeber - theoretisch fundiert und in der Unterrichtspraxis erprobt.Was bedeutet Embodied Cognition fürs Sprachenlernen?Theaterimpulse als Verbindung von Bewegung und SpracheWie kommt Wissen ins Gehirn?Warm-ups, Standbildtechniken und Theaterspiele für den UnterrichtWie bewegt man Teenager zum bewegten Lernen?
Fiktion - litteratur og didaktik på læreruddannelsen henvender sig til lærerstuderende i dansk og er skrevet med henblik på det modul, der under forskellige overskrifter på læreruddannelsesstederne beskæftiger sig med fiktionslitteratur. Også dansklærere i grundskolen kan hente inspiration og faglig opdatering i bogen. Fokus i bogen er først og fremmest på skolens mellemtrins- og udskolingsklasserne. Bogen dækker litteraturen som undervisningsfag bredt og giver i ti store kapitler en både praktisk og teoretisk indføring i: - fiktion og fiktionslitteratur - genrer og genrekoder - litterære metoder - tekstanalyse - litteraturdidaktik og -pædagogik - litteraturhistorie, klassikere og kanon - børnelitteratur - digital litteratur og intermedial litteraturdidaktik - skrivepædagogik, bl.a. creative writing - mundtlighed og litteratursamtale Bogen trækker på nyere relevant forskning, særligt inden for litteraturdidaktikken. Hvert kapitel rummer desuden: - teksteksempler fra både dansk og udenlandsk litteratur - analyse- og refleksionsøvelser - didaktisk inspiration i form af en lang række konkrete undervisningsforslag- didaktiske øvelser med afsæt i de didaktiske tilgange, som bogen introducerer til
Er en samling essay og tekster af Jesper Wung-Sung, der strækker sig over perioden 1993-2017. De omhandler bl.a. kropskultur, kunst, flygtninge, sport, hekse, biblioteker og kunsten at gå som en zombie.
Kan man sætte erkendelse og nytænkning på skemaet? Handlekompetent hjælper dig til at styrke din undervisning og klæde eleverne på til at handle på de udfordringer, der findes i en usikker verden. "Læreren skal være uvidende". Ordene stammer fra den franske, pædagogiske filosof Jacques Rancière. Pointen er, at læreren i dag typisk forfalder til at formidle ’færdig’ viden frem for at give plads til erkendelse og nytænkning.Handlekompetent handler om netop det: Hvordan man som lærer og underviser kan give vores børn og unge kompetencer til at handle i den verden, vi efterlader dem, fuld af kriser og usikkerhed. Næppe nogen ved deres fulde fem vil kunne finde på at argumentere for det modsatte. Alligevel er der langt fra nutidens uddannelsessystem til et, der giver plads og tid og har rutiner og rammer, der understøtter denne form for læring og undervisning. Det kræver pædagogisk og didaktisk indsigt hos lærerne at kravle frem fra forsvarsværket af PowerPoint-slides og stole på, at eleverne kan lære noget af at erfare frem for ved at blive formidlet til. Noget, som mange lærere ikke føler sig rustet til. Heldigvis er det noget, man kan lære at blive god til. Gennem konkrete modeller, øvelser og masser af eksempler viser Handlekompetent, hvordan din undervisning kan blive mere verdensvendt. Du skal som lærer og underviser turde kaste dig ud på dybt vand og have tillid til, at det er til elevernes bedste. Lad dig ikke skræmme, men se det som et tegn på, at der er noget her, vi har brug for at få forløst.Rune Valentin Hansen er specialkonsulent ved VIA Udannelsesakademi. Jeppe Læssøe er professor emeritus ved DPU, Aarhus Universitet.
A proverb ¿Mathematics is hard subject¿ is embedded among almost all parents, guardians and persons inside or outside of the educational ambience in the civil society. The impact of this vague belief which leads a student to be afraid of the subject. This book is a humble effort to find out some remedials by which our dear pupils can be able to overcome the age old so called ¿Fear¿ myth in learning Mathematics. Besides this, the author is also presenting some ¿Technical Know How¿ in solving mathematical problems practically, which he faces as a secondary level school teacher day in and day out. There are easy going, genial and tolerant discussions in this book about the problems on major concept: Operations on Algebraic Expressions which have been arising in the syllabi of W.B.B.S.E. as well as C.I.S.C.E. This book will be useful for the learners of schools and their teachers, B.Ed. students and teachers, curriculum developers, researchers of various levels and those who are interested in learning mathematics.
Dive into the world of creativity with "Creative Writing for Beginners," a captivating book designed specifically for young minds preparing for the 11 Plus entrance exams. This essential guide explores the fascinating aspects of creative writing, including descriptive storytelling and compelling story-starters to ignite your child's imagination.
Studienarbeit aus dem Jahr 2023 im Fachbereich Didaktik - Sport, Sportpädagogik, , Sprache: Deutsch, Abstract: Eine schlechte Klassengemeinschaft kann den Unterricht negativ beeinflussen. Eine gute dagegen schafft eine Atmosphäre, in der Unterrichten und Lernen Spaß machen. Vor allem im Sportunterricht kommt es zu vielen Situationen, die das Klassenklima verschlechtern. Jedoch bietet das Fach Sport auch viele Möglichkeiten, indem die Schülerinnen und Schüler Verantwortung übernehmen, Regeln einhalten, sich gegenseitig respektieren und Konflikte lösen müssen. Im Zentrum des Sportunterrichts steht das Bewegungshandeln unter verschiedenen Sinnrichtungen. Dies bedeutet, dass nicht nur motorische, sondern auch kognitive und sozial affektive Kompetenzen herausgefordert und aufgebaut werden. Auf diese Weise bietet der Sportunterricht besonderer Erziehungschancen, die entscheidend zu einer ganzheitlichen Persönlichkeitsentwicklung beitragen.Das Fach Sport bietet zu der Leitperspektive ¿Bildung für Toleranz und Akzeptanz von Vielfalt¿ vielfältige Möglichkeiten. Die SuS handeln kooperativ, indem sie anderen helfen und selbst Hilfe annehmen. Sie lernen sich selbst und andere realistisch einzuschätzen, sich im Mit- und Gegeneinander fair zu verhalten, üben Toleranz, vermeiden Ausgrenzung, reagieren gewaltfrei, lernen Konfliktsituationen zu bewältigen und sich konstruktiv in Gruppenprozesse einzubringen. Die Entwicklung der Sozialkompetenz ist auch unter den prozessbezogenen Kompetenzen im Fach Sport fest verankert. Darin steht, dass die Schülerinnen und Schüler durch Bewegung, Spiel und Sport lernen, soziale Verantwortung zu übernehmen und steigern ihre kommunikativen Basiskompetenzen und ihre Teamfähigkeit. Sie bringen eigene Bedürfnisse ein und nehmen Rücksicht auf alle Kinder in ihrer Unterschiedlichkeit. Die Selbstregulation mit gut ausgebildeten exekutiven Funktionen unterstützt die Schülerinnen und Schüler in allen Prozessen, die das soziale Zusammenleben betreffen. Gut ausgebildete soziale Kompetenzen stärken das Wohlbefinden. Dies zeigt die Bedeutung von Sportunterricht für die Entwicklung einer guten Klassengemeinschaft.
Bachelorarbeit aus dem Jahr 2019 im Fachbereich Didaktik - Geschichte, Note: 1,3, Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover (Philosophische Fakultät), Sprache: Deutsch, Abstract: Das Ziel dieser Bachelorarbeit ist es, das Phänomen der Hexenverfolgungen zu erforschen. Zum einen liegt der Schwerpunkt auf dem inhaltlichen Aspekt, d.h. auf der gesellschaftlichen Ausgrenzung derer, die der Hexerei bzw. Zauberei angeklagt wurden. Zum anderen soll genauer analysiert werden, welche Möglichkeiten sich für den Einsatz im Geschichtsunterricht bieten, diese Thematik anschaulich darzustellen, d.h. wie sie den SuS methodisch vermittelt werden kann. Die größte Herausforderung für eine Lehrkraft im Geschichtsunterricht ist es, die Schüler und Schülerinnen für eine Epoche oder ein Thema einer Epoche zu interessieren oder im besten Fall sogar zu begeistern. Ist das Interesse der SuS an einem Thema geweckt, kann davon ausgegangen werden, dass sie sich auch intensiv damit und seinen Fragestellungen auseinanderzusetzen, sodass die Lehrkraft das Lernziel erreichen wird. Die folgenden Fragen stehen hierbei im Fokus der Arbeit: - Aus welchen Gründen kommt es zu Anklagen wegen Hexerei/Zauberei? - Wie stellt sich das Gesellschaftsbild im ausgehenden späten Mittelalter und der beginnenden Frühen Neuzeit dar, und welche Kriterien führen zur Ausgrenzung bestimmter Personengruppen? - Wie ist die geschlechterspezifische Verteilung? - Welche Formen und Verfahren in der Rechtsprechung lassen sich identifizieren? - Welche Möglichkeiten bieten sich für die Lehrkräfte, die Formen gesellschaftlicher Ausgrenzung mithilfe der Hexenprozesse den SuS näherzubringen? Hierzu erfolgt zunächst eine historisch anthropologische Analyse der Gesellschaft und der Hexenverfolgungen in der Frühen Neuzeit zur Erklärung des Phänomens, um abschließend die gestellten Fragen beantworten zu können. Der zweite Teil der Arbeit beschäftigt sich anschließend mit den theoretischen Anforderungen aus dem Kerncurriculum für die Sek. I sowie den didaktischen Ansprüchen an den Geschichtsunterricht. Ein exemplarischer Unterrichtsentwurf soll den zweiten Teil der Arbeit abschließen und zeigen, wie das Thema in der Praxis angewendet werden kann. Ein Fazit beschließt die Arbeit.
Seminar paper from the year 2021 in the subject Didactics for the subject English - Pedagogy, Literature Studies, grade: 1,0, LMU Munich, course: Second Language Acquisition, language: English, abstract: This seminar paper will take a look at several definitions and dimensions of anxiety in general, and then continue to elucidate the concept of foreign language anxiety in depth with the foundations of Horwitz et al. (1986). It will be examined how anxiety can manifest itself and also how it can be diagnosed and measured by means of an instrument which was also developed by Horwitz et al. Moreover, it will be explained in what way anxiety can affect second language acquisition and also what some potential causes and sources are. The last section of this paper will focus on some of the guidelines and strategies that can be adopted by teachers, but also by students, in order to minimize feelings of anxiety. In this context, these will be brought into question and reflected upon. In order to understand foreign language anxiety in a broader context, the fundamental aspects of anxiety, in general, will be discussed in the following section.
Seminar paper from the year 2015 in the subject Didactics for the subject English - Discussion and Essays, grade: 1.2, University of Freiburg (Philologische Fakultät), language: English, abstract: Edith Wharton's "The Writing of Fiction" explores narrative techniques crucial for crafting compelling stories. Focused on her short story "Roman Fever," this essay delves into Wharton's emphasis on narrator control, concealment, and strategic revelation of story elements. Wharton advocates for revealing insights through specific fragments, constructing a captivating whole and maintaining audience interest.Examining "Roman Fever," the essay argues that Wharton skillfully connects narrative construction with gradual character secret disclosure. The story unfolds on a Roman terrace, concealing secrets until a climactic revelation involving American women Grace Ansley and Alida Slade. Selected passages illustrate Wharton's deliberate shaping of perspective, emphasizing her preference for withholding closure.The analysis centers on Wharton's use of an omniscient narrator and internal focalization on Alida Slade, exploring how the narrative voice mediates content, controlling readers' perspectives on events and characters. The essay delves into the intricacies of the second story construction, providing a detailed examination.The goal is to draw insightful conclusions about Wharton's narrative techniques and their impact on temporal disclosure. This exploration promises readers a deeper understanding of Wharton's literary craftsmanship and an enriched appreciation for the interplay between narrative perspective and storytelling construction in "Roman Fever."
Research Paper (undergraduate) from the year 2024 in the subject Didactics - Physics, grade: A(0.4), , course: Philosophy of Education, language: English, abstract: This research entails an in-depth exploration of the challenges encountered by students when conducting physics experiments. Employing a descriptive survey approach, the study involved 270 students and 7 teachers in the Namoo District. From this pool, a sample of 120 students and 4 teachers was randomly selected for analysis.Numerous challenges were identified during the research, including difficulties in identifying physics apparatus, mounting equipment, recording accurate readings, and making careful observations during experiments. Additionally, issues such as insufficient laboratory apparatus, the absence of a standard physics laboratory, and inadequate supervision were prominent.Based on the findings, recommendations have been proposed to address these challenges. These include ensuring the provision of adequate laboratory equipment and establishing standard physics laboratory facilities. By implementing these recommendations, it is hoped that the practical learning experience for students in senior high schools can be improved in the Namoo District.
Experimental Tests Of Mathematical Ability And Their Prognostic Value is a book written by Agnes Low Rogers and published in 1918. The book focuses on the use of experimental tests to measure mathematical ability and predict future success in mathematics. Rogers presents a series of tests that she developed and administered to students in order to assess their mathematical skills. The tests cover a range of topics including arithmetic, algebra, geometry, and trigonometry. Rogers also discusses the importance of mathematical ability in various professions and the need for accurate methods of measuring this ability. She argues that the tests she has developed are more reliable and valid than traditional methods of assessing mathematical ability, such as grades or standardized tests. The book includes detailed descriptions of the tests and their administration, as well as the results of the experiments conducted by Rogers. She analyzes the data collected and draws conclusions about the relationship between mathematical ability and academic success. Overall, Experimental Tests Of Mathematical Ability And Their Prognostic Value is a valuable resource for educators, researchers, and anyone interested in the measurement of mathematical ability. It provides a thorough and scientific approach to assessing mathematical skills and predicting future success in mathematics.This scarce antiquarian book is a facsimile reprint of the old original and may contain some imperfections such as library marks and notations. Because we believe this work is culturally important, we have made it available as part of our commitment for protecting, preserving, and promoting the world's literature in affordable, high quality, modern editions, that are true to their original work.
La pédagogie théâtrale est actuellement considérée comme un outil méthodologique d'une importance vitale dans le travail de toute matière, car elle utilise la stratégie dramatique ou théâtrale pour développer l'apprentissage, ouvrant la possibilité de proposer de nouvelles formules telles que : surmonter les problèmes de communication, comme le trac ; manipuler diverses structures expressives et communicationnelles légitimant le discours oral et écrit, ainsi que promouvoir l'imagination, la créativité et le développement personnel, ce qui le rend plus critique de son environnement afin de proposer de nouvelles alternatives expressives. De même, les moments pédagogiques se transforment en travail interpersonnel, créatif, imaginatif et innovant, entre autres avantages de la création collective.
Theatrical pedagogy is currently treated as a methodological tool of vital importance in the work of any subject; because it uses the dramatic or theatrical strategy to develop learning, opening the possibility of proposing new formulas such as: overcoming communication problems, such as stage fright; manipulating various expressive and communicational structures legitimizing oral and written discourse, in addition to promoting imagination, creativity and personal development, which makes it more critical of its environment in order to propose new expressive alternatives. Likewise, the pedagogical moments are transformed into an interpersonal, creative, imaginative and innovative work, among other benefits of collective creation.
Extra Extra read all about it!!Let's go on a journey about a miracle named Halo.On the journey, you will find hope, faith, perseverance, and love.You will also find out why Halo is EXXXtra special!!
This edited collection introduces English and literacy educators to the theoretical, research-based, and practical dimensions of using digital memetic texts¿"memes"¿in the classroom.
Studienarbeit aus dem Jahr 2022 im Fachbereich Didaktik für das Fach Englisch - Sonstiges, Note: 1,7, Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover (Englisches Seminar), Veranstaltung: Bewegtes Lernen, Sprache: Deutsch, Abstract: Auseinandersetzung mit der Thematik des Bewegten Lernens vor dem Hintergrund der Vermittlung von lyrischen Stilmitteln. Bewegung ist gesund und nützlich. Diese zunächst einmal vollkommen wissenschaftlich unfundierte Aussage dürfte einem Großteil der Menschen bewusst sein, ob sie letztendlich danach Handeln einmal außen vor gelassen. Wahrlich, die Anzahl an Studien, in welchen die positive Korrelation von physischer Aktivität mit körperlicher Gesundheit dargestellt wird, könnte vermutlich Seiten füllen und würde dabei bei Weitem das Pensum dieser Arbeit sprengen. Dahingegen scheint das Verhältnis von allgemeiner körperlicher Betätigung und geistigem Potenzial bis vor einigen Jahren eher untererforscht gewesen zu sein. Macedonia sieht die Begründung für dieses Versäumnis darin, dass besonders in der westlichen Welt, unter anderem in der Philosophie des rationalistischen Denkens, lange Zeit ein Dualismus von Körper und Geist gepredigt wurde, welcher diese als zwei voneinander zu trennende Entitäten ausmachte (2018). Der Körper leiste seine Aufgaben einerseits und der Geist andererseits. Inzwischen sind jedoch zahlreiche Studien aus Bereichen wie der Sozialwissenschaft, der Didaktik und der Neurowissenschaft erschienen, welche das Gegenteil davon beweisen (für einen Überblick siehe Sambanis/Walter 2019). Das Hirn, das Organ, auf welches letztendlich das Konzept des Geistes zurückgeführt werden kann, mag sich zwar durch das Hervorbringen eines Bewusstseins von anderen Organen, wie Leber oder Niere, unterscheiden, aber es bleibt letztendlich ein Teil des Körpers. Im Zuge dieser Erkenntnis, lässt sich überdies festhalten, dass Körper und Geist ständig miteinander in Interaktion stehen. ¿Denken ist etwas Verkörperlichtes¿ (Sambanis 2020). Die Konzepte, welche grob diesem Grundsatz zuzuordnen sind, lassen sich unter dem Begriff der embodied cognition (zum Beispiel Kiefer 2018) zusammenfassen. Dabei ist davon auszugehen, dass ¿semantisches Wissen wesentlich aus sensorischen und motorischen Informationen abgeleitet ist und in neuroanatomischer Nähe zu den entsprechenden sensorischen und motorischen Kortizes abgespeichert ist¿ (Kiefer 2018).
This research arises as a concern of the directors of the Agricultural Family School (EFA) Sta. Teresita de Leandro N. Alem Misiones, located at km 40 of the provincial route no. 4, with the aim of giving a contribution to the institution about the ongoing training of monitors, considering that it is necessary to review, constantly, this aspect to provide a better educational service in an EFA. These have an alternating system, with boarding and mixed, where education is built through sharing between the different educational actors. For example, the METs (Teachers of Education for Work) are tutors who personally accompany each student in the course assigned to them, and must do so throughout their school career, becoming a link between the teacher, the student (with their reality and family characteristics) and knowledge. As knowledge is constantly renewed, it is vital for a good and meaningful teaching and learning process that the teacher monitors in charge of this practice are trained periodically, thus renewing knowledge and breaking structures.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.