Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

E-handel: forretningsmæssige aspekter

Her finder du spændende bøger om E-handel: forretningsmæssige aspekter. Nedenfor er et flot udvalg af over 2.352 bøger om emnet.
Vis mere
Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Jakob Hebsgaard, Anders Hingeberg & Camilla Kjærsgaard Pedersen
    436,95 kr.

    Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring.Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:- Online annoncering med Google AdWords- Søgemaskineoptimering- Webanalyse i Google Analytics- Konverteringsoptimering- Sociale medier- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring- Strategiske råd om online markedsføring…og meget mere.Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.

  • af Christian Frost
    58,95 - 152,95 kr.

    ”DU SKAL IKKE BLIVE IVÆRKSÆTTER FOR PENGENES SKYLD ...”I en ny bog fortæller en lang række danske iværksættere om succes og fiasko, og om at kaste sig ud i at gøre den gode idé til virkelighed.Der er et enormt fokus på iværksættere i disse år, og udsendelser som “Løvens Hule” nyder stor succes blandt de danske seere. I IVÆRKSÆTTERNE fortæller en række danske iværksættere om både succes og fiasko, og giver et unikt indblik i, hvordan det er starte for sig selv, hvad der har drevet dem, og hvilke udfordringer, der har været undervejs. Ikke mindst de økonomiske. “Jeg ved ikke, om man kan kalde det Løvens Hule-effekten, men der er mange som tror, at det bare drejer sig om at få en god idé og komme på TV, hvorefter millionerne vælter ind. Dem, der medvirker i denne bog fortæller en anden historie. Du skal ikke blive iværksætter for pengenes skyld, for så har du tabt på forhånd, men hvis du drømmer om at skabe noget, så har du jo vundet næsten uanset, hvordan det går”, siger forfatteren Christian Frost. Bogen skal også vise, at der er mange forskellige måder at være iværksætter på. De medvirkende strækker sig fra Mads Nielsen, der laver rom af sukkerroer på Samsø, selv om alle sagde, at det ikke kunne lade sig gøre. Danske Tattoodo, som startede med en søgning efter en tatovering og i dag har 300 millioner brugere. Biotrino, der dyrker alger og er i gang med at revolutionere den måde, vi fremstiller fødevarer på, samt mange mange flere. “Det er også en hyldest til fejltagelseskulturen, for som iværksætter er du meget bevidst om, at det kan ende med en fiasko. Derfor er IVÆRKSÆTTERNE ikke kun succeshistorier, men også dem, hvor konen stod i døren med børnene, og banken var i telefonen, fordi de ville have huset. Det var vigtigt at få med”, siger Christian Frost. 

  • - Sådan lander du din første investering
    af Rasmus Madsen
    302,95 kr.

    Funding er en jungle! Sådan lyder det fra den unge entreprenør og iværksætter Rasmus Madsen, der med bogen “Pitch Deck” vil forsøge at hjælpe andre på vej med økonomiske overvejelser. Forinden Rasmus selv startede ud som selvstændig, kunne de i hans virksomhed eManager ikke finde hoved og hale i, hvordan de skulle søge deres første investering og kunne dengang godt have brugt den viden han nu besidder. Derfor har Rasmus nu skrevet den komplette manuel til dig, som netop skal ud og søge funding. Bogen indeholder alt det materiale fra deres eget pitch deck og en optagelse fra et event og yderligere en detaljeret beskrivelse af hele processen - og endda med overvejelser om, hvad de havde gjort anderledes den dag i dag.Bogen bygger altså 1:1 på eManagers erfaring, hvor de både har rejst 1 mio DKK, men også misset en kapitalrunde på hele 4,5 mio DKK. Med forord af Lars Tvede samt en udtalelse af Martin Thorborg er “Pitch Deck” den helt perfekte bog til iværksættere, der skal ud og søge funding for første gang. Ifølge Rasmus Madsen har man allermest gavn af bogen, hvis man er på bar bund vedrørende alt fra, hvordan man skal udarbejde et pitch deck, til hvordan man griber hele funding situationen an. Og hvis det er tilfældet lover Rasmus, at han kan hjælpe dig godt på vej!

  • - Den praktiske iværksætterbog
    af Rasmus Madsen
    214,95 kr.

    Beskrivelse: ’Det lille skridt’ er bogen til dig, som enten gerne vil i gang med iværksætteri - eller have succes som iværksætter med dit nuværende projekt. Bogen anbefales af dygtige iværksættere (herunder Martin Thorborg) samt mange andre af de 2.300+ læsere.Forfatteren, Rasmus Madsen, udtaler følgende om bogen:"jeg var træt af at læse bøger fra iværksættere, som solgte deres virksomheder for 10 år siden. Ingen af dem kan huske tankerne og problemstillingerne, som opstod helt i starten. Derfor valgte jeg at skrive en bog, mens jeg endnu var ved at starte mit iværksættereventyr op. Sagt med andre ord har jeg ganske enkelt skrevet den bog, som jeg selv ønskede mig, da jeg var yngre!"Bogen er bygget op som en rigtig lærebog, der tager dig igennem alle de vigtige faser, når du skal starte din egen virksomhed. Hele vejen igennem bogen er der konkrete eksempler fra Rasmus’ egne projekter, projekter fra hans netværk samt eksempler på, hvad udenlandske virksomheder har gjort. Sagt med andre ord er ’Det lille skridt’ den første rigtige praktiske iværksætterbogMens du læser bogen, er der opgaver, du kan løse i slutningen af hvert kapitel, der gør forståelsen bedre. Enten for din egen virksomhed eller for en case-virksomhed. Hvis du gerne vil lave en forretningsplan til din egen virksomhed, indeholder det afsluttende kapitel hjælp til udarbejdelsen af denne. Bogen indeholder desuden flere af forfatterens egne forretningsplaner som inspiration.’Det lille skridt’ er skrevet på et ung og meget forståeligt sprog og er et must have for nye iværksættere samt en perfekt opslagsbog til iværksættere, som har været i gang nogle år.Rasmus har desuden startet flere projekter, som både har indebåret succes og fiasko. Fælles for dem alle er, at de har givet værdifuld læring. Senest har han været med til at sælge den danske succes, Dinero, for over 148 mio NOK.

  • - Sådan bygger du software uden at programmere
    af Jacob Bøtter
    312,95 kr.

    NO-CODE er for dig, der er ekspert i alt andet end kode. Du mestrer måske Excel, men ønsker at gøre en større digital forskel. Bogen introducerer dig til 25 måder at bygge software eller automatisere arbejdsgange uden at skrive en eneste linje kode.

  • - Et iværksættereventyr af skaberen af Nasty Gal
    af Sophia Amoruso
    235,95 kr.

    2000: Jeg hader skolen og bliver sendt til psykiater, der diagnosticerer mig med depression.2001: Jeg blaffer op og ned langs Vestkysten for endelig at lande i det nordvestlige USA. Jeg indleder en tilværelse som skralder.2006: Jeg efterlader min kæreste i Portland og flytter til San Francisco, hvor jeg bliver fyret fra en eksklusiv skobutik.2006: Jeg får brok, hvilket betyder, at jeg er nødt til at finde et job for at få en sundhedsforsikring. Jeg finder et, hvor jeg skal tjekke ID-kort ved indgangen til en kunstskole. Jeg har en del tid, der skal slås ihjel, så jeg strejfer rundt på nettet og åbner en eBay-shop ved navn Nasty Gal Vintage.2014: Jeg er administrerende direktør for en 100-millioner-plus virksomhed med et 50.000 km2 stort hovedkvarter i Los Angeles, et distributionscenter i Kentucky og 350 ansatte.På ca. otte år gik Sofia Amoruso fra at være ludfattig anarkistisk friganer til en velhavende forretningskvinde. I Girlboss fortæller hun sin historie for at lære andre, kommende #girlboss'er at stille spørgsmål og ikke tage noget for givet.En #girlboss skal vide, hvornår man skal følge reglerne, og hvornår man skal omskrive dem. En #girlboss styrer sit eget liv. Hun får, hvad hun vil have, fordi hun arbejder hårdt for det.Oversætter: Charlotte A. E. Glahn

  • af Dorte Lytje
    271,95 kr.

    Feminin business med maskulint drive handler ikke om mænd og kvinder!Ved at bruge både de maskuline og de feminine værdier og egenskaber skaber man en business i balance. Her er dine handlinger i overensstemmelse med dine kerneværdier, så du både rykker på din drøm og samtidig har ro i sjælen.Bogen går bag facaden hos en ganske almindelig kvinde, der blev iværksætter ved et tilfælde, men som nu har været selvstændig i 20 år og gjort sin drøm til sin business.Det feminine siger: Stop op og mærk efter.Det maskuline siger: Sæt handling på og kom afsted!Forfatteren vendte tvivl, økonomisk tab og selvsabotage til succes, professionelt selvværd og 100 % ansvar for sin business ved at kombinere de feminine værdier med de maskuline.Du er ikke alene, når du oplever modgang og udfordringer på vejen vejen fra iværksætter til selvstændig.Jeg er Dorte Lytje, og hvis jeg kan, så kan du også!

  • - nøglen til fremtidens handel
    af Jens Dalgaard & Jesper Wagner Lund
    168,95 kr.

    e-kundeservice er et helt afgørende element for enhver virksomhed, der vil sælge på nettet.Hver dag forlader tusindvis af danske kunder en webshop midt i købsprocessen. De har allerede lagt deres varer i den virtuelle indkøbskurv, og de er i gang med at gå til kassen. Alligevel opgiver de undervejs, fordi de simpelthen mangler hjælp og service til at afsluttet købet.Gennem konkrete eksempler gør bogen læseren mere bevidst om, hvor vigtigt det er at yde god service online. Læseren får en række simple redskaber til at forbedre sin service med henblik på at øge kundetilfredshed og ikke mindst omsætning.eKundeservice er både henvendt til den lille webshop med kun en enkelt ansat, såvel som til ledelsen i større virksomhed, hvor hele afdelinger betjener kundehenvendelser. Det handler altså ikke om, hvor mange kunder du har. Men hvordan du gør din service optimal for alle.

  • af Ben Armstrong
    207,95 kr.

    A fun and authoritative guide to bitcoin and the future of moneyIn Catching Up to Crypto: Your Guide to Bitcoin and the New Digital Economy, celebrated crypto and Bitcoin expert Ben Armstrong delivers an exciting and fresh new exploration of Bitcoin and digital currencies. He explains what Bitcoin is, how it works, and how and why we're all transitioning to a digital economy as we speak. He discusses the deficiencies of traditional fiat currency, how it's commonly manipulated, and how we can all benefit from the adoption of new, digital assets.In the book, you'll discover how Bitcoin operates in the real-world and how the underlying technology--known as the blockchain--operates. You'll also learn about:* The importance of decentralization, trust-less commerce and cryptographic consensus.* The humble origins of Bitcoin, as well as how it nearly died out, and how it went on to take over the world* How monetary and financial policy is being revolutionized by the introduction of Bitcoin and other crypto-assets.An essential and engaging review of Bitcoin, digital assets, and the new digital economy, Catching Up to Crypto is the hands-on and comprehensive introduction to crypto that investors, enthusiasts, the crypto-curious, and finance professionals have been waiting for.

  • - Med kommentarer
    af Susanne Karstoft
    651,95 kr.

    Flere og flere, både forbrugere og erhvervsdrivende, bruger internettet til forskelligartede formål, herunder på tværs af landegrænser, og teknologien, der bruges, forandrer sig til stadighed.Fokus i fremstillingen ligger på e-handelslovens bestemmelser, som implementerer e-handelsdirektivet, om end der også er »afstikkere« til andre regelsæt og retsområder. Der gives en omfattende, opdateret og videnskabelig gennemgang og analyse af e-handelsloven med udgangspunkt i e-handelsdirektivet, lovens forarbejder og praksis fra danske domstole og EU-Domstolen. Fremstillingen følger lovens systematik og er dels problemorienteret, dels knyttet til de konkrete, sproglige udtryk i lovens enkelte bestemmelser. Indholdet af kommentarerne til lovbestemmelserne fremgår af en oversigt underhver enkelt paragraf. Det har kun i begrænset omfang været muligt at tage hensyn til materiale, som er fremkommet efter den 1. oktober 2020.

  • af Jacob Bøtter
    86,95 kr.

    Store, tunge organisationer, der tror, de kan det hele selv, hører fortiden til. Der er opstået en ny type netværksorganisationer og -medarbejdere, som rækker udad frem for at bureaukratisere indad. De får hjælp fra alle, også dem uden for det nære netværk og uden for organisationen.Tag f.eks. Quirky, der har udviklet 427 husholdningsprodukter sammen med 759.000 mennesker. Eller danske Airtame, der har fået syv millioner kr. i startkapital fra deres første 12.368 brugere.I bogen får vi indblik i, hvordan vi kan blive bedre videnarbejdere ved at hente hjælp udefra. Og hvordan vi på den måde kan styrke vores organisationer, ligesom Procter & Gamble, General Electric og mange andre.Bogen er en del af High Performance-serien. Det er korte og præcise bøger, og seriens omdrejningspunkt er menneskers udfoldelse og præstation med fokus på ledelse, motivation og viljen til at gøre sig umage.

  • af Xiaolong Li, Zhen Wang, Jiyin Li, mfl.
    910,95 kr.

    This book gives an in-depth research on digital business environment as well as its indicators analysis by means of collecting huge data and cases in China. Additionally, it's on the first try to apply bibliometric method to business environment literature review. The main contents of this book contain the research on the connotation and evaluation indicator system of digital business environment, and a series of excellent practices in improving the business environment in China in the aspects of digital infrastructure construction, digital market order, digital security, digital government application, digital literacy and innovation, etc. The expected readers are scholars who study business environment-related topics, groups interested in digital business environment, businessmen and officials. The most significant features of this book lie in its novel topics and detailed cases, which can help readers to have a more comprehensive and in-depth understanding of China's digital business environment construction.

  • af Panayiotis Zaphiris & Andri Ioannou
    682,95 kr.

    This proceedings, LCT 2022, constitutes the refereed proceedings of the 9th International Conference on Learning and Collaboration Technologies, LCT 2022, held as Part of the 24th International Conference, HCI International 2022, which took place in June/July 2022. Due to COVID-19 pandemic the conference was held virtually.The total of 1271 papers and 275 poster papers included in the 39 HCII 2022 proceedings volumes was carefully reviewed and selected from 5487 submissions. The papers of LCT 2022 are organized in topical sections named: Designing and Developing Learning Technologies; Learning and Teaching Online; Diversity in Learning; Technology in Education: Practices and Experiences.

  • af Panayiotis Zaphiris & Andri Ioannou
    562,95 kr.

    This two-volume set of LCT 2022, constitutes the refereed proceedings of the 9th International Conference on Learning and Collaboration Technologies, LCT 2022, held as Part of the 24th International Conference, HCI International 2022, which took place in June/July 2022. Due to COVID-19 pandemic the conference was held virtually. The total of 1271 papers and 275 poster papers included in the 39 HCII 2022 proceedings volumes was carefully reviewed and selected from 5487 submissions. The papers of LCT 2022 Part II are organized in topical sections named: eXtended Reality in Learning and Education; Chatbots, Robots and Virtual Teachers; Collaboration Technology.

  • af Gabriele Meiselwitz
    607,95 kr.

    This two-volume set LNCS 13315 and 13316 constitutes the refereed proceedings of the 14th International Conference on Social Computing and Social Media, SCSM 2022, held as part of the 24rd International Conference, HCI International 2022, which took place in June-July 2022. Due to COVID-19 pandemic the conference was held virtually.The total of 1276 papers and 275 posters included in the 40 HCII 2022 proceedings volumes was carefully reviewed and selected from 5583 submissions. The papers of SCSM 2022, Part II, are organized in topical sections named: social media in education; customer experience and consumer behavior.

  • af Tereza Semerádová & Petr Weinlich¿
    1.204,95 kr.

  • af Nikhil Vadgama, Paolo Tasca & Jiahua Xu
    469,95 kr.

  • af Vanessa Ratten
    1.302,95 kr.

  • af Simon Grima, Ercan Özen & Kiran Sood
    1.038,95 kr.

  • af Gerrit Heinemann
    665,95 kr.

    This textbook covers the basics of business-to-business (B2B) eCommerce, where similar principles of customer targeting can be observed as in B2C eCommerce. Gerrit Heinemann highlights the specifics and business models of B2B eCommerce, analyzes the digital challenges and shows the consequences and opportunities for online sales in B2B. Recognised best-practice examples illustrate how successful B2B eCommerce can work and which risks have to be considered.

  • af Xun Yi
    409,95 kr.

    This monograph provides a comprehensive and rigorous exposition of the basic concepts and most important modern research results concerning blockchain and its applications. The book includes the required cryptographic fundamentals underpinning the blockchain technology, since understanding of the concepts of cryptography involved in the design of blockchain is necessary for mastering the security guarantees furnished by blockchain. It also contains an introduction to cryptographic primitives, and separate chapters on bitcoin, ethereum and smart contracts, public blockchain, private blockchain, cryptocurrencies, and blockchain applications.This volume is of great interest to active researchers who are keen to develop novel applications of blockchain in the field of their investigatio. Further, it is also beneficial for  industry practitioners as well as undergraduate students in computing and information technology.

  • af João Paulo A. Almeida
    469,95 kr.

    This book constitutes the proceedings of the 26th International Conference on Enterprise Design, Operations, and Computing, EDOC 2022, which took place in Bozen-Bolzano, Italy, in October 2022. The 15 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 48 submissions. They were organized in topical sections as follows: enterprise security; enterprise architecture; business process modeling and monitoring; business process mining and discovery; and process-driven applications.

  • af Claudio Di Ciccio
    616,95 kr.

    This book constitutes the refereed proceedings of the 20th International Conference on Business Process Management, BPM 2022, which took place in Munster, Germany, in September 2022. The 22 papers included in this book were carefully reviewed and selected from 98 submissions. They were organized in topical sections as follows: task mining; design methods; process mining; process mining practice; analytics; and systems. The book also includes one keynote talk in full-paper length and 5 tutorial papers. 

  • af Sakae Yamamoto
    607,95 kr.

    This two-volume set LNCS 13305 - 13306 constitutes the thoroughly refereed proceedings of the thematic area Human Interface and the Management of Information, HIMI 2022, which was held as part of HCI International 2022 and took place virtually during June 26-July 1, 2022.The total of 1271 papers and 275 poster papers included in the 39 HCII 2022 proceedings volumes was carefully reviewed and selected from 5487 submissions. The papers included in the HCII-HIMI volume set were organized in topical sections as follows:  Part I: Human-centered design approaches; information design and quality; visual design; visualization and big data; Information, cognition and learning. Part II: Recommender systems; robots and avatars appearance and embodiment; information in virtual and augmented reality; information in complex technological environments.

  • af Sakae Yamamoto
    682,95 kr.

    This two-volume set LNCS 13305 - 13306 constitutes the thoroughly refereed proceedings of the thematic area Human Interface and the Management of Information, HIMI 2022, which was held as part of HCI International 2022 and took place virtually during June 26-July 1, 2022.The total of 1271 papers and 275 poster papers included in the 39 HCII 2022 proceedings volumes was carefully reviewed and selected from 5487 submissions. The papers included in the HCII-HIMI volume set were organized in topical sections as follows:  Part I: Human-centered design approaches; information design and quality; visual design; visualization and big data; Information, cognition and learning. Part II: Recommender systems; robots and avatars appearance and embodiment; information in virtual and augmented reality; information in complex technological environments.

  • af Patrick Maille
    934,95 kr.

    This book discusses the pros and cons of information and communication (ICT) neutrality. It tries to be as objective as possible from arguments of proponents and opponents, this way enabling readers to build their own opinion. It presents the history of the ongoing network neutrality debate, the various concepts it encompasses, and also some mathematical developments illustrating optimal strategies and potential counter-intuitive results, then extends the discussion to connected ICT domains. The book thus touches issues related to history, economics, law, networking, and mathematics.After an introductory chapter on the history of the topic, chapter 2 surveys and compares the various laws in place worldwide and discusses some implications of heterogeneous rules in several regions. Next, chapter 3 details the arguments put forward by the participants of the net neutrality debate. Chapter 4 then presents how the impact of neutral or non-neutral behaviors can be analyzed mathematically, with sometimes counter-intuitive results, and emphasizes the interest of modeling to avoid bad decisions. Chapter 5 illustrates that content providers may not always be on the pro-neutrality side, as there are situations where they may have an economic advantage with a non-neutral situation, e.g. when they are leaders on a market and create barriers to entry for competitors. Another related issue is covered in chapter 6, which discusses existing ways for ISPs to circumvent the packet-based rules and behave non-neutral without breaking the written law. Chapter 7 gives more insight on the role and possible non-neutral behavior of search engines, leading to another debate called the search neutrality debate. Chapter 8 focuses on e-commerce platforms and social networks, and investigates how they can influence users' actions and opinions. The issue is linked to the debate on the transparency of algorithms which is active in Europe especially. Chapter 9 focuses on enforcing neutrality in practice through measurements: indeed, setting rules requires monitoring the activity of ICT actors in order to sanction non-appropriate behaviors and be proactive against new conducts. The chapter explains why this is challenging and what tools are currently available. Eventually, Chapter 10 briefly concludes the presentation and opens the debate.

  • af Marcelo M. Soares
    682,95 kr.

    This book constitutes the refereed proceedings of the 11th International Conference on Design, User Experience, and Usability, DUXU 2022, held as part of the 23rd International Conference, HCI International 2022, which was held virtually in June/July 2022.The total of 1271 papers and 275 posters included in the HCII 2022 proceedings was carefully reviewed and selected from 5487 submissions.The DUXU 2022 proceedings comprise three volumes; they were organized in the following topical sections: Part I: Processes, Methods, and Tools for UX Design and Evaluation; User Requirements, Preferences, and UX Influential Factors; Usability, Acceptance, and User Experience Assessment.Part II: Emotion, Motivation, and Persuasion Design; Design for Well-being and Health.- Learning Experience Design; Globalization, Localization, and Culture Issues.Part III: Design Thinking and Philosophy; DUXU Case Studies; Design and User Experience in Emerging Technologies.

  • af Vincent G. Duffy
    562,95 kr.

    This two-volume set LNCS 1319 and 13320 constitutes the thoroughly refereed proceedings of the 13th International Conference on Digital Human Modeling and Applications in Health, Safety, Ergonomics and Risk Management, DHM 2022, which was held virtually as part of the 24rd HCI International Conference, HCII 2022, in June/July 2022.The total of 1271 papers and 275 poster papers included in the 39 HCII 2022 proceedings volumes was carefully reviewed and selected from 5487 submissions. DHM 2022 includes a total of 56 papers. The first volume focuses on topics related to ergonomic design, anthropometry, and human modeling, as well as collaboration, communication, and human behavior. The second volume focuses on topics related to task analysis, quality and safety in healthcare, as well as occupational health and operations management, and Digital Human Modeling in interactive product and service design.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.