Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering

E-handel: forretningsmæssige aspekter

Her finder du spændende bøger om E-handel: forretningsmæssige aspekter. Nedenfor er et flot udvalg af over 10 bøger om emnet.

Show more
Filter
Filter
Bogtype
  • (10)
  • (1)
Format
  • (5)
  • (3)
  • (2)
  • (1)
Sprog
  • (10)
Pris
DKK
Bedømmelse
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
Tag
  • (3)
  • (2)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
Vis mere
Sorter efterSorter Populære
  • af Jakob Hebsgaard, Anders Hingeberg & Camilla Kjærsgaard Pedersen
    442,95 kr.

    Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring.Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:- Online annoncering med Google AdWords- Søgemaskineoptimering- Webanalyse i Google Analytics- Konverteringsoptimering- Sociale medier- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring- Strategiske råd om online markedsføring…og meget mere.Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.

  • - Sådan lander du din første investering
    af Rasmus Madsen
    308,95 kr.

    Funding er en jungle! Sådan lyder det fra den unge entreprenør og iværksætter Rasmus Madsen, der med bogen “Pitch Deck” vil forsøge at hjælpe andre på vej med økonomiske overvejelser. Forinden Rasmus selv startede ud som selvstændig, kunne de i hans virksomhed eManager ikke finde hoved og hale i, hvordan de skulle søge deres første investering og kunne dengang godt have brugt den viden han nu besidder. Derfor har Rasmus nu skrevet den komplette manuel til dig, som netop skal ud og søge funding. Bogen indeholder alt det materiale fra deres eget pitch deck og en optagelse fra et event og yderligere en detaljeret beskrivelse af hele processen - og endda med overvejelser om, hvad de havde gjort anderledes den dag i dag.Bogen bygger altså 1:1 på eManagers erfaring, hvor de både har rejst 1 mio DKK, men også misset en kapitalrunde på hele 4,5 mio DKK. Med forord af Lars Tvede samt en udtalelse af Martin Thorborg er “Pitch Deck” den helt perfekte bog til iværksættere, der skal ud og søge funding for første gang. Ifølge Rasmus Madsen har man allermest gavn af bogen, hvis man er på bar bund vedrørende alt fra, hvordan man skal udarbejde et pitch deck, til hvordan man griber hele funding situationen an. Og hvis det er tilfældet lover Rasmus, at han kan hjælpe dig godt på vej!

  • - Den praktiske iværksætterbog
    af Rasmus Madsen
    217,95 kr.

    Beskrivelse: ’Det lille skridt’ er bogen til dig, som enten gerne vil i gang med iværksætteri - eller have succes som iværksætter med dit nuværende projekt. Bogen anbefales af dygtige iværksættere (herunder Martin Thorborg) samt mange andre af de 2.300+ læsere.Forfatteren, Rasmus Madsen, udtaler følgende om bogen:"jeg var træt af at læse bøger fra iværksættere, som solgte deres virksomheder for 10 år siden. Ingen af dem kan huske tankerne og problemstillingerne, som opstod helt i starten. Derfor valgte jeg at skrive en bog, mens jeg endnu var ved at starte mit iværksættereventyr op. Sagt med andre ord har jeg ganske enkelt skrevet den bog, som jeg selv ønskede mig, da jeg var yngre!"Bogen er bygget op som en rigtig lærebog, der tager dig igennem alle de vigtige faser, når du skal starte din egen virksomhed. Hele vejen igennem bogen er der konkrete eksempler fra Rasmus’ egne projekter, projekter fra hans netværk samt eksempler på, hvad udenlandske virksomheder har gjort. Sagt med andre ord er ’Det lille skridt’ den første rigtige praktiske iværksætterbogMens du læser bogen, er der opgaver, du kan løse i slutningen af hvert kapitel, der gør forståelsen bedre. Enten for din egen virksomhed eller for en case-virksomhed. Hvis du gerne vil lave en forretningsplan til din egen virksomhed, indeholder det afsluttende kapitel hjælp til udarbejdelsen af denne. Bogen indeholder desuden flere af forfatterens egne forretningsplaner som inspiration.’Det lille skridt’ er skrevet på et ung og meget forståeligt sprog og er et must have for nye iværksættere samt en perfekt opslagsbog til iværksættere, som har været i gang nogle år.Rasmus har desuden startet flere projekter, som både har indebåret succes og fiasko. Fælles for dem alle er, at de har givet værdifuld læring. Senest har han været med til at sælge den danske succes, Dinero, for over 148 mio NOK.

  • - Et iværksættereventyr af skaberen af Nasty Gal
    af Sophia Amoruso
    248,95 kr.

    2000: Jeg hader skolen og bliver sendt til psykiater, der diagnosticerer mig med depression.2001: Jeg blaffer op og ned langs Vestkysten for endelig at lande i det nordvestlige USA. Jeg indleder en tilværelse som skralder.2006: Jeg efterlader min kæreste i Portland og flytter til San Francisco, hvor jeg bliver fyret fra en eksklusiv skobutik.2006: Jeg får brok, hvilket betyder, at jeg er nødt til at finde et job for at få en sundhedsforsikring. Jeg finder et, hvor jeg skal tjekke ID-kort ved indgangen til en kunstskole. Jeg har en del tid, der skal slås ihjel, så jeg strejfer rundt på nettet og åbner en eBay-shop ved navn Nasty Gal Vintage.2014: Jeg er administrerende direktør for en 100-millioner-plus virksomhed med et 50.000 km2 stort hovedkvarter i Los Angeles, et distributionscenter i Kentucky og 350 ansatte.På ca. otte år gik Sofia Amoruso fra at være ludfattig anarkistisk friganer til en velhavende forretningskvinde. I Girlboss fortæller hun sin historie for at lære andre, kommende #girlboss'er at stille spørgsmål og ikke tage noget for givet.En #girlboss skal vide, hvornår man skal følge reglerne, og hvornår man skal omskrive dem. En #girlboss styrer sit eget liv. Hun får, hvad hun vil have, fordi hun arbejder hårdt for det.Oversætter: Charlotte A. E. Glahn

  • - Sådan bygger du software uden at programmere
    af Jacob Bøtter
    328,95 kr.

    NO-CODE er for dig, der er ekspert i alt andet end kode. Du mestrer måske Excel, men ønsker at gøre en større digital forskel. Bogen introducerer dig til 25 måder at bygge software eller automatisere arbejdsgange uden at skrive en eneste linje kode.

  • af Dorte Lytje
    266,95 kr.

    Feminin business med maskulint drive handler ikke om mænd og kvinder! Ved at bruge både de maskuline og de feminine værdier og egenskaber skaber man en business i balance. Her er dine handlinger i overensstemmelse med dine kerneværdier, så du både rykker på din drøm og samtidig har ro i sjælen. Bogen går bag facaden hos en ganske almindelig kvinde, der blev iværksætter ved et tilfælde, men som nu har været selvstændig i 20 år og gjort sin drøm til sin business. Det feminine siger: Stop op og mærk efter.Det maskuline siger: Sæt handling på og kom afsted! Forfatteren vendte tvivl, økonomisk tab og selvsabotage til succes, professionelt selvværd og 100 % ansvar for sin business ved at kombinere de feminine værdier med de maskuline. Du er ikke alene, når du oplever modgang og udfordringer på vejen vejen fra iværksætter til selvstændig. Jeg er Dorte Lytje, og hvis jeg kan, så kan du også!

  • - nøglen til fremtidens handel
    af Jens Dalgaard & Jesper Wagner Lund
    163,95 kr.

    e-kundeservice er et helt afgørende element for enhver virksomhed, der vil sælge på nettet.Hver dag forlader tusindvis af danske kunder en webshop midt i købsprocessen. De har allerede lagt deres varer i den virtuelle indkøbskurv, og de er i gang med at gå til kassen. Alligevel opgiver de undervejs, fordi de simpelthen mangler hjælp og service til at afsluttet købet.Gennem konkrete eksempler gør bogen læseren mere bevidst om, hvor vigtigt det er at yde god service online. Læseren får en række simple redskaber til at forbedre sin service med henblik på at øge kundetilfredshed og ikke mindst omsætning.eKundeservice er både henvendt til den lille webshop med kun en enkelt ansat, såvel som til ledelsen i større virksomhed, hvor hele afdelinger betjener kundehenvendelser. Det handler altså ikke om, hvor mange kunder du har. Men hvordan du gør din service optimal for alle.

  • af Jacob Bøtter
    88,95 kr.

    Store, tunge organisationer, der tror, de kan det hele selv, hører fortiden til. Der er opstået en ny type netværksorganisationer og -medarbejdere, som rækker udad frem for at bureaukratisere indad. De får hjælp fra alle, også dem uden for det nære netværk og uden for organisationen. Tag f.eks. Quirky, der har udviklet 427 husholdningsprodukter sammen med 759.000 mennesker. Eller danske Airtame, der har fået syv millioner kr. i startkapital fra deres første 12.368 brugere. I bogen får vi indblik i, hvordan vi kan blive bedre videnarbejdere ved at hente hjælp udefra. Og hvordan vi på den måde kan styrke vores organisationer, ligesom Procter & Gamble, General Electric og mange andre. Bogen er en del af High Performance-serien. Det er korte og præcise bøger, og seriens omdrejningspunkt er menneskers udfoldelse og præstation med fokus på ledelse, motivation og viljen til at gøre sig umage.

  • - Med kommentarer
    af Susanne Karstoft
    613,95 kr.

    Flere og flere, både forbrugere og erhvervsdrivende, bruger internettet til forskelligartede formål, herunder på tværs af landegrænser, og teknologien, der bruges, forandrer sig til stadighed.Fokus i fremstillingen ligger på e-handelslovens bestemmelser, som implementerer e-handelsdirektivet, om end der også er »afstikkere« til andre regelsæt og retsområder. Der gives en omfattende, opdateret og videnskabelig gennemgang og analyse af e-handelsloven med udgangspunkt i e-handelsdirektivet, lovens forarbejder og praksis fra danske domstole og EU-Domstolen. Fremstillingen følger lovens systematik og er dels problemorienteret, dels knyttet til de konkrete, sproglige udtryk i lovens enkelte bestemmelser. Indholdet af kommentarerne til lovbestemmelserne fremgår af en oversigt underhver enkelt paragraf. Det har kun i begrænset omfang været muligt at tage hensyn til materiale, som er fremkommet efter den 1. oktober 2020.

  • af Christian Frost
    59,95 - 152,95 kr.

    ”DU SKAL IKKE BLIVE IVÆRKSÆTTER FOR PENGENES SKYLD ...”I en ny bog fortæller en lang række danske iværksættere om succes og fiasko, og om at kaste sig ud i at gøre den gode idé til virkelighed.Der er et enormt fokus på iværksættere i disse år, og udsendelser som “Løvens Hule” nyder stor succes blandt de danske seere. I IVÆRKSÆTTERNE fortæller en række danske iværksættere om både succes og fiasko, og giver et unikt indblik i, hvordan det er starte for sig selv, hvad der har drevet dem, og hvilke udfordringer, der har været undervejs. Ikke mindst de økonomiske. “Jeg ved ikke, om man kan kalde det Løvens Hule-effekten, men der er mange som tror, at det bare drejer sig om at få en god idé og komme på TV, hvorefter millionerne vælter ind. Dem, der medvirker i denne bog fortæller en anden historie. Du skal ikke blive iværksætter for pengenes skyld, for så har du tabt på forhånd, men hvis du drømmer om at skabe noget, så har du jo vundet næsten uanset, hvordan det går”, siger forfatteren Christian Frost. Bogen skal også vise, at der er mange forskellige måder at være iværksætter på. De medvirkende strækker sig fra Mads Nielsen, der laver rom af sukkerroer på Samsø, selv om alle sagde, at det ikke kunne lade sig gøre. Danske Tattoodo, som startede med en søgning efter en tatovering og i dag har 300 millioner brugere. Biotrino, der dyrker alger og er i gang med at revolutionere den måde, vi fremstiller fødevarer på, samt mange mange flere. “Det er også en hyldest til fejltagelseskulturen, for som iværksætter er du meget bevidst om, at det kan ende med en fiasko. Derfor er IVÆRKSÆTTERNE ikke kun succeshistorier, men også dem, hvor konen stod i døren med børnene, og banken var i telefonen, fordi de ville have huset. Det var vigtigt at få med”, siger Christian Frost. 

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.