Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Konkurrence i erhvervslivet

Her finder du spændende bøger om Konkurrence i erhvervslivet. Nedenfor er et flot udvalg af over 2.201 bøger om emnet.
Vis mere
Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Gør dine konkurrenter overflødige
    af Renée Mauborgne & W. Chan Kim
    273,95 kr.

    I Blue ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser og viser, hvordan man oparbejder nye markeder, skaber vækst og gør medarbejderne i stand til at handle.Virksomheders ledere og chefer får hjælp til at skabe succes i brancher, der er præget af høj konkurrence. De skal skille sig ud fra mængden og fra markedets ofte identiske produkt- og serviceudbud. Virksomhederne skal være unikke på et marked, der kun belønner et prisfald eller en stigning i kvalitet, og virksomhedernes fokus skal flyttes væk fra konkurrenterne.Gennem indsigt i den menneskelige psykologi udvikler forfatterne en model til at skifte fra et rødt konkurrencefyldt ocean til et blåt ocean uden konkurrenter. For det første skal man sætte det rigtige hold. Herefter skal man ved hjælp af bogens værktøjer identificere virksomhedens nuværende marked og dens vækstpotentiale. Dernæst gentænke markedets afgrænsning og til sidst gennemføre et blue ocean-skift.

  • - Omstillingens nødvendige frisættelse af det markedsgjorte menneske
    af Nadja U. Prætorius
    198,95 - 214,95 kr.

    'En verden til forskel' er et bidrag til det nødvendige opgør med den herskende samfundsøkonomiske tankegang, der legitimerer rovdrift på Jorden og mennesker. Bogen viser, at dogmet om konkurrencens nødvendighed på alle niveauer i samfundet og mellem nationer er bedragerisk og berøver os kontakten med vores unikke evne og naturlige tilskyndelse til at samarbejde i fællesskaber. Gennem præcise analyser og illustrerende cases redegøres der overbevisende for, hvordan dette i stigende grad truer vores eksistensbetingelser, liv og sundhed. Bogen bidrager til et afgørende nybrud i vores forståelse og værdsættelse af, hvad det vil sige at være menneske, og hvordan vi som aktive borgere kan skabe globalt bæredygtige levevilkår. Men det forudsætter, at vi hver især og i fællesskab vælger at realisere de menneskelige værdier og holdninger, der er forudsætningen for at gennemføre projektet 'En verden til forskel' er en indtrængende opfordring til nytænkning og handling. Bogen er baseret på nutidig samfundsvidenskabelig og psykologisk forskning samt kliniske observationer. Gennem eksempler fra dagligdagens hændelser, fra ældgammel menneskelig visdom, filosofiske og spirituelle lignelser samt erfaringer fra livet i et oprindeligt polynesisk øsamfund giver bogen inspiration til fornyet refleksion, nytænkning og transformerende handling. "Psykologiens grand old lady har sat sig til skrivebordet for at løse verdens kriser og det er der kommet en fantastisk bog ud af. Fra det psykologiske til det globale niveau tages læseren nænsomt i hånden, og årsager og sammenhænge bliver tydeligere og tydeligere for hver en side der vendes. Når den sidste side er læst står fremtidens etiske valg krystal klare." Rasmus WilligPh.d, lektor i sociologi, RUC, forfatter til 'Afvæbnet kritik'

  • - Hvordan kønsstereotyper former kvinders og mænds karrierer
    af Sara Louise Muhr
    313,95 kr.

    På baggrund af sin historiske indsats for kvinders rettigheder har Danmark ry som foregangsland, når det kommer til ligestilling. Nye internationale undersøgelser viser dog, at Danmark er faldet drastisk ned af ligestillingsranglisten. Denne bog analyserer, hvorfor det er gået sådan og kommer med forslag til, hvad vi kan gøre for at ændre tendensen. Baseret på 150 dybdegående interviews med mellem- og topledere viser bogen, hvordan kønsstereotyper bremser kvinders vej til ledelsesgangen og samtidigt gør det svært for mænd at vælge karrieren fra.

  • - 12 teknologiske drivkræfter som skaber fremtiden
    af Kevin Kelly
    235,95 - 259,95 kr.

    I denne fascinerende bog guider Kevin Kelly, en af klodens mest visionære teknologi-guruer, os igennem de 12 teknologiske drivkræfter der kommer til at forme de næste 30 år af vores tilværelse. Det er en revolution af måden vi køber, arbejder, lærer og kommunikerer med hinanden. Ved tidligt at forstå og inkorporere disse kræfter i vores tilværelse, firmaer, strategier og handlingsplaner, vil det blive nemmere at udnytte mulighederne i de 12 drivkræfter: at blive til, at give forstand, at strømme, at screene, at give adgang, at dele, at filtrere, at remixe, at interagere, at spore, at spørge og at begynde. Kevin Kelly, Founding Executive Editor af Wired Magazine, er en af verdens førende teknologiske tænkere og forfatter til nogle af verden mest sælgende bøger om vores digitale tidsalder, herunder New Rules for the New Economy, Out of Control og What Technology Wants. Bogen anbefales til alle som ønsker at arbejde proaktivt med de forbedringer som de teknologiske kræfter tilbyder i den nye verden. Det er ifølge Kelly ikke længere et spørgsmål om konkurrencemæssig fordele, men derimod konkurrencemæssig nødvendighed. Kevin Kelly opsigtsvækkende pointe er: at meget af det som vil ske i løbet af de næste 30 år er uundgåeligt, fordi den teknologiske juggernaut er i ustoppelig bevægelse og vi gør klogt i udnytte mulighederne. I bogen præsenteres et optimistisk road map til en ny fremtid der inkluderer ændringer som on-demand økonomi samt kunstig intelligens indeholdt i produktionen af varer og tjenesteydelser. Alt sammen skabt på grund af sw 12 uundgåelige og accelererende teknologiske kræfter. De massive forandringer der er på vej ind i vores liv nu – virtual reality i hjemmet, adgangssamfundet, kunstig intelligens i alting og meget mere – alle kan forstås på baggrund af 12 teknologiske drivkræfter. En dybt tankevækkende og provokerende bog, der viser os en optimistisk vej til fremtiden.

  • - for små virksomheder
    af Hanne Wick & Dorthe Klyvø
    236,95 kr.

    Hvordan laver man en markedsføringsplan?Hvad kan jeg bruge de sociale medier til?Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve?Hvordan kan jeg bruge PR i min markedsføring?Disse og mange andre helt grundlæggende spørgsmål finder man svar på i Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder. Det er målet med bogen at hjælpe indehavere af mindre virksomheder til at bruge både tid og penge bedst muligt i forhold til markedsføringen.Markedsføringshåndbogen giver de helt basale, hands-on og grundlæggende redskaber, der klæder læseren på til selv at løse opgaverne, men også til at blive en dygtig indkøber, når der skal købes hjælp til de opgaver, man ikke selv har lyst, tid eller kompetencer til at løse.Med Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder får man både en praktisk gør-det-selv-bog, et let forståeligt opslagsværk og en kilde til inspiration.

  • - How to lead in a world that looks nothing like the past
    af Tina Moe
    270,95 kr.

    Vi står overfor et nødvendigt skift i ledelsestilgang - denne bog viser vejen til fremtidens ledelse. Et must-read for alle ledere...Vi er trådt ind i en digital og teknologisk transformerende tidsalder, der vil forandre måden vi arbejder, driver virksomheder og samfundet på. Bogen giver indsigt i, hvorfor ledere skal ændre ledelsestilgang, hvad de nye krav er og ikke mindst, hvordan ledere kommer derhen ved hjælp af 7 principper, der frigiver det menneskelige potentiale og opbygger en stabiliserende kerne i virksomheden. Bogen er forankret i forskning samt forfatterens mere end 20 års ledelseserfaring i store, mellemstore og mindre virksomheder. De 7 principper for fremtidens ledelse: 1. Skab et formål med mening 2. Led hele hjernen 3. Reducer frygt 4. Omdefiner succes 5. Forøg energien 6. Led til høj hastighed 7. Byg mod til at tage lederskab Om forfatteren:Tina Moe er en erfaren topleder indenfor farmabranchen, IT og den rådgivende ingeniørbranche. Lederstillinger i Novo Nordisk, NNE og ALECTIA har givet international erfaring med ledelse af medarbejdere i både USA, Japan, UK og Australien. Hun har haft ansvar for op til 750 medarbejdere og omsætning på over en milliard og har adskillige bestyrelsesposter. Tina Moe har i flere år holdt foredrag om fremtidens lederskab og coacher topledere i den nye ledelsestilgang.Omtale: Jyllandsposten august, Børsen Executive Online 15. sept. Artikler med omtale af bogen kommer i Ledernyt ultimo september, Lederweb primo oktober, HR-nyt ultimo oktoberBagside tekst:ARE YOU LEADING WITH CONTROL AND KPIs? — Your foot is on the brake THINK YOU CAN LEAN ON YOUR EXPERIENCE? — Think again DO YOU KNOW YOUR DIRECTION? — Be ready to change itThis book is a wake-up call to change your leadership for the new era. It explains why you need to change, and what will be required. Most importantly, the book is a guide on how to transform your business leadership to be successful in the future.We have entered an era of massive digital and technological transformation. It will significantly change the way we work, run businesses and the way society works. Understanding how to lead the human capacity and the technological potential in this context will be the new competitive edges. You get a clear priority and seven steps for leading an organization and yourself in fast-changing, uncertain times. They will release the capacity, creativity and courage needed to bring the organization successfully forward at high speed. This is a handbook based on research and the author’s 20+ years of extensive business management experience from international companies Novo Nordisk, NNE and ALECTIA, from startups and board of directors’ positions.

  • - og dens kritikere
    af Ove Kaj Pedersen & Søren Kaj Andersen (ansv. red.)
    377,95 kr.

    Idéen om konkurrencestaten har præget den offentlige debat i flere år. Diskussionerne om folkeskolen, de videregående uddannelser, arbejdsmarkedsreformer, organisering og ledelse af den offentlige sektor har alle været præget af spørgsmålet om hvilken type velfærdsstat, vi ønsker os, og hvordan vi kan ruste Danmark til udfordringer globalt og europæisk, nationalt og internationalt.Begrebet konkurrencestat har delt vandene mellem de, som er fortalere for opretholdelse af efterkrigstidens velfærdstat og de, som mener, at denne kan og skal reformeres, især i lyset af de erfaringer, vi har fra velfærdsstatens gloriøse periode fra 1950’erne til 1970’erne og de forandringer, der fra begyndelsen af 1990’erne begyndte at præge hele verden. Konkurrencestaten og dens kritikere giver læseren et udtømmende indblik i den videnskabelige og politiske diskussion af ’konkurrencestaten’. Søren Kaj Andersen har samlet en enestående række af kritiske bidrag fra prominente politikere, meningsdannere og forskere. Afslutningsvis rummer bogen et grundigt svar og en diskussion af begrebets status fra Ove K. Pedersen, hvis analyse af udviklingen i dansk politik ligger til grund for debatten. Således fungerer bogen både som en indføring i og en videreudvikling af diskussionen om konkurrencestaten.Omtale"Der er ikke nogen facitliste hverken til samtidsanalysen eller til ”det gode samfund”. Og netop derfor er bogen om Konkurrencestaten og dens kritikere meget spændende og udfordrende at fordybe sig i. Alle bidrag er skrevet med betydelig indsigt og engagement. Bogen kræver tid, tanker og refleksion. Til gengæld får man en bedre forståelse af udviklingen – eller i hvert fald en erkendelse af, at politik, samfund og menneskesyn er under udvikling og særdeles komplekse størrelser, som vi ikke begriber fuldt ud – og slet ikke i samtiden."6/6 stjerner- anmeldt af Jesper Hjort, Nyhedsmagasinet Danske Kommuner nr. 03/2018”Anders Bondo Christensen er den mest uforsonlige kritiker af konkurrencestatens ”opportunistiske person”, som – ifølge efterordet – er Ove Kaj Pedersens forsøg på at begrebsliggøre det nye menneskesyn, der bredte sig fra 1980’erne.”4/6 stjerner- anmeldelse ved Mikael Busch, Jyllands-Posten, 7. januar 2018IndholdSøren Kaj Andersen: IndledningDEN ANALYTISKE FORANKRING1 Sverre Raffnsøe: Fra forskning som facit og forudsigelse til forskning som udforskning og udfordring. En analyse af Konkurrencestatens og Markedsstatens forsider som vej til en forståelse af Ove K. Pedersens værk2 Kerstin Jacobsson: Konkurrencestat og neoliberalisering. En sociologs perspektiv på Ove K. Pedersens analyserVALG AF KONKURRENCESTAT3 Martin Møller Boje Rasmussen: Hvilken type konkurrencestat vælger du? Og hvilken vælger Danmark?4 Dan Jørgensen og Johannes Lundsfryd: Velfærd er nødvendig for konkurrencestaten5 Marianne Jelved: Konkurrencestat eller ej – samarbejde og fællesskaber skal der til6 Lizette Risgaard: I Danmark vinder vi sammen7 Uffe Elbæk: Balancesamfundet – et mere håbefuldt alternativ8 Per Bregengaard og Margit Kjeldgaard: Ud med konkurrencestaten – ind med samarbejde. Den blå konkurrencestat skal ikke erstattes med en demokratisk sindet, rød-grøn konkurrencestat, men af skridt mod socialismenDANNELSESIDEAL OG UDDANNELSE9 Lars Qvortrup: ”Konkurrencestaten” og folkeskolen10 Anders Bondo Christensen: Konkurrencestatens reaktionære skolesyn11 Stefan Hermann: Konkurrencestatens pædagogiske spørgsmål – og dens mange svarSTYRINGEN AF DEN OFFENTLIGE SEKTOR12 Kurt Klaudi Klausen: Hvad betyder konkurrencestaten for ledere og medarbejdere i den offentlige sektor?13 Eva Secher Mathiassen: Konkurrencestaten. Det går stærkt – men går det godt14 Bente Sorgenfrey: Danmark har brug for en forvaltningsreform NU!ARBEJDSMARKEDET OG KONKURRENCESTATEN15 Christian Lyhne Ibsen: Konkurrencestaten og den danske aftalemodel16 Karsten Dybvad: Den danske arbejdsmarkedsmodel i en globaliseret verden17 Per Christensen: Vi må insistere på demokratisk debatBORGEREN, HVERDAGEN OG DEMOKRATIET18 Lars Torpe: Medborgeridentiteten er presset19 Mikkel Thorup: De uvalgtes styre – konkurrencestaten og det begrænsede demokrati20 Maja Hojer Bruun, Mikkel Rytter og Stine Krøijer: Selvstændighedssamfundet – antropologiske perspektiver på velfærdsstatens kontinuitet og forandringHISTORIEN OG KONKURRENCESTATEN21 Jeppe Nevers og Per Boje: Stat og marked – et historisk perspektiv22 Thomas Højrup: Politisk kultur, livsformer og statsformer under forandringEfterord. Ove K. Pedersen: Fra kritik til selvkritik – og tilbage igen

  • - Afsløringen af aftalt spil i danske virksomheder
    af Hubert Buch-Hansen
    238,95 kr.

    Din datter fylder snart 18 år, og du vil give hende et kørekort i fødselsdagsgave. Der er tre køreskoler i jeres by, og du undersøger priserne. Overraskende nok koster køreskolernes pakker præcis det samme! Hvis du har været ude for noget lignende, har du måske været udsat for aftalt spil. Eller med et andet ord: Karteller.I Danmark har vi en lang tradition for samarbejde virksomheder imellem. Men i visse tilfælde bliver samarbejdet lige tæt nok. Især når det foregår mellem virksomheder, som ifølge loven burde konkurrere. Hubert Buch-Hansens Karteller – Afsløringen af aftalt spil i dansk erhvervsliv fortæller historien om karteller i dansk erhvervsliv. Buch-Hansen har undersøgt, hvordan karteller fungerer i praksis, og hvilke konsekvenser de har. Læs desuden, hvordan karteller bliver afsløret og straffet.

  • - Practitioners' Guide for Boards to Drive Continous Reinvention
    af Mikael Trolle, Jim Hagemann Snabe & Jesper Lok
    214,95 - 265,95 kr.

    Change happens so fast today that a company must be able to react long before it is obvious that it is necessary. This booklet is about how boards add value in times of radical change. If you optimize your business based on old rules, you run the risk of not only performing poorly in the current season but of becoming irrelevant in the coming season. This is the dilemma all companies face: Should they risk reinventing themselves or risk not to? Is it sufficient tooptimize the existing business or is it time to reinvent it? Not only are century old platforms being disrupted simultaneously, the World is facing increasing geopolitical turbulence and an expanded stakeholder environment increasingly expect companies to solve pain points across their value chains. These are conditions that boards and executive teams face as they chart their strategic journeys. This booklet is a practitioners’ guide on how you navigate in such times and how boards can drive continuous reinvention. This is a leadership moment

  • af Kristian Sørensen
    548,95 kr.

    Veludført international projektledelse er i dag en vigtig forudsætning for danske virksomheders succes på både nye og eksisterende globale markeder. Virksomhederne skal konstant være i stand til at udvikle deres produkter i takt med den skærpede globale konkurrence og den stadig hastigere teknologiske forandringsproces.Den højere usikkerhed og ustabilitet nødvendiggør på den ene side en behændig ledelsestilgang med en parathed til at justere sigte og forretningsgange i virksomhedens projekter. På den anden side er der et øget pres for at sikre en præcis styring af internationale projekter gennem stadig mere detaljerede og solide planer. Dette gælder ikke kun med hensyn til styringen af det internationale projekts kreds af interessenter, projektets strategiske forankring, planlægningen og håndteringen af eksterne risikoaspekter samt organisations- og kontraktforhold. Men det omhandler også forståelsen af kulturforskelle, forretningsskik og anderledes indrettede regelsæt. Forandringsledelse er således et centralt begreb i bogens tilgang til ledelsesform.Denne bog lægger hovedvægten på brugen af de rigtige værktøjer i forberedelsen og planlægningen af internationale projekter og på anvendelsen af international risikostyring for at kunne gennemføre rettidig implementeringsledelse, som er afgørende for at sikre et vellykket resultat af det internationale projekt.Bogen giver læseren et sæt af praktiske modeller og værktøjer til international projektledelse og forener flere faglige tilgange på en tværfaglig og pædagogisk måde. Bogen er primært henvendt til ledere og mellemledere i virksomheder og organisationer samt studerende.Bogens gennemgang af international projektledelse er bygget op omkring disse otte hovedtemaer:DEL 1. Sikring af projektets strategiske forankring i virksomhedens målDEL 2. Strategivalg for projektet og målstyringsprocessenDEL 3. Risikostyring og ledelse under usikkerhedDEL 4. Effektiv planlægning og bestemmelse af projektets organisationDEL 5. Den bedst egnede kombination af implementeringsværktøjerDEL 6. Ledelse under forandring i en støttende projektkulturDEL 7. Tværkulturel kommunikation for samarbejde og konfliktløsningDEL 8. Bæredygtig læring og erfaringsopsamling i internationale projekterTil bogen er der desuden et website med cases og PowerPoint slides – se www. djoef-forlag.dk og menubjælkerne under bogens titel.IndholdForordIntroduktion til International ProjektledelseDEL 1. Sikring af projektets strategiske forankring iorganisationens mål Kapitel 1. Interessentledelse i internationale projekter Kapitel 2. Forankring af det internationale projekt i organisationens strategi Kapitel 3. Effektivisering af international projektporteføljestyring ud fra organisationens strategi DEL 2. Strategivalg for projektet og målstyringsprocessen Kapitel 4. Målsætningsanalyse og strategivalg for det internationale projekt Kapitel 5. Operative redskaber til målstyring og målrettet ledelse af et projekt Kapitel 6. Kulturkløftanalyse og styring af kulturforskelle i det internationale projekt DEL 3. Risikostyring og ledelse under usikkerhed Kapitel 7. Risikostyringsprocessen i det internationale projektKapitel 8. Det internationale projekts kapitalbudgettering Kapitel 9. Værktøjer og teknikker til at prioritere opstået usikkerhed i internationale projekter Kapitel 10. Styring af valutaeksponering i internationale projekter DEL 4. Effektiv planlægning og bestemmelse af projektets organisationKapitel 11. Planlægning af internationale projekter i tid, omkostninger og kvalitet Kapitel 12: Internationale projektstrukturer i multinationale organisationer Kapitel 13. Koordination og samstemning af internationale projekter DEL 5. Den bedst egnede kombination af implementeringsværktøjer Kapitel 14. Implementeringsfasen: Monitorering af internationale projekter Kapitel 15. Kontrolredskaber i det internationale projekt DEL 6. Ledelse under forandring i en støttende projektkultur Kapitel 16. International projektledelse under forandring, herunder projektlederens og projektteamets rolle Kapitel 17. Betydningen af international projektledelse i innovationsprocesser og digitalisering Kapitel 18: Særlige projektudfordringer ved global outsourcing DEL 7. Tvær-kulturel kommunikation for samarbejde og konfliktløsning Kapitel 19. Kommunikation i internationale projekter Kapitel 20. Samordningsmodeller, forhandling og effektiv konfliktløsning i internationale projekter DEL 8. Bæredygtig læring og erfaringsopsamling i internationale projekter Kapitel 21. Projektafslutningsfasen og procesorienterede læringsmodeller i international projektledelse Alfabetisk oversigt over anvendte begreber og modellerOversigt over casesLitteratur

  • - 9 radikale udfordringer erhvervslivet skal overleve
    af Jan Damsgaard
    313,95 kr.

    Hvordan sætter MobilePay, Airbnb, Amazon, Google og GoMore dagsordenen i den digitale økonomi?Hvorfor kan det forandre hele samfundet, at biler bliver selvkørende? Hvordan kan det lade sig gøre at sidde foran sin computer og grave digital valuta som bitcoins frem, og hvordan kan teknologien bag bitcoins sikre vores data langt bedre end hidtil? Hvordan vil det ændre vores hverdag, at vi får digitale tjenere som Amazon Echo og Google Home?Denne bog giver på en spændende og underholdende måde et indblik i digitaliseringen og dens gennemgribende betydning for vores liv. Denne opdaterede udgave opsummerer blandt andet de hovedtendenser i samfundsudviklingen, som digitaliseringen er afgørende for, lige som bogen med konkrete eksempler giver indblik i blandt andet cirkulær økonomi, Big Data, crowdsourcing, Internet of Things og blockchain-teknologien. Den digitale revolution er mindst lige så gennemgribende som den industrielle, og forandringerne viser sig med stigende synlighed. Traditionelle stensikre forretninger som banker og forsikringsselskaber er truede, og smartphonen har opslugt stribevis af lukrative brancher, gennemtygget dem og spyttet dem ud igen som gratis apps. Bogen forklarer på en let og forståelig måde teorierne og forskningen bag den digitale økonomi, og hvad den rummer af muligheder og udfordringer for erhvervslivet – og hvorfor det er på høje tid at tage begge dele alvorligt. Den digitale omstilling er udvalgt som en af de 10 bøger om innovation, forretningsudvikling eller ledelse i en moderne organisation, som du bør læse i 2018. Klummen er udgivet på Computerworld Online d. 24. januar 2018, og bøgerne er udvalgt af Jonathan Løw.9 konkrete udfordringer for erhvervslivet, som bogen giver svar på:• Hvordan undgår virksomheden at dø i digitaliseringen?• Hvordan vælger virksomheden den rigtige digitale løsning?• Hvordan kan virksomheden tjene penge, når digitale produkter er gratis?• Hvordan tiltrækker virksomheden brugere til sin platform og sørger for, at de bliver hængende?• Hvordan ændrer virksomheden sin kommunikation, så den passer til sociale medier?• Hvordan kan virksomheden udnytte deleøkonomien, blandt andet crowdfunding og crowdsourcing?• Hvordan ændrer virksomheden ledelseskultur, så den baserer sig på Big Data?• Hvordan kan virksomheden bruge Internet of Things (IoT) til at skabe værdi for kunderne?• Hvordan gør virksomheden sig klar til cloud computing?IndholdForord til 2. udgaveIntroduktion: Maskinerne kommerDigitaliseringens naturloveEn æra af kreativ destruktionDigitale forretningsmodellerDet digitale ægteskabNetværksøkonomi og principper for valg af digitale tjenesterEn, to – mangeDesign af profitable digitale platformeKampen om brugerneStrategier for digitale platformes udviklingKampen om sandhedenSociale medier i et erhvervsperspektivHvorfor eje, når man kan dele?Cirkulær økonomi og crowdsourcing200 mia. maskiner kan ikke tage fejlVærdiskabelse via Internet of ThingsMavefornemmelsen bliver udkonkurreretBig Data og fakta-baseret ledelseFarvel til it-afdelingenCloudcomputing som afsæt for digitaliseringEfterskrift: Høst fordelene, og tag højde for ulemperneAnonyme adfærdsprofiler sikrer privatlivets fredStikord

  • af Anil T. Gaikwad & Ms. Manjushri A. Kadam
    344,95 kr.

  • af Hamza Khayari
    344,95 kr.

  • af Bakary Paul-Emmanuel Bakayoko
    344,95 kr.

  • af Anderson Rocha Valverde
    344,95 kr.

  • af A. P. Sachin Pavithran & C. S. Harisree
    344,95 kr.

  • af D. Anitha Kumari
    640,95 kr.

  • af Uwem Essia & Kester Ehiwario
    525,95 kr.

  • af Cassiano Ferreira
    467,95 kr.

  • af Rebeca Formiga Figueira
    344,95 kr.

  • af Shamshuddin Shaik, Khadar Baba Shaik & Haniefuddin Shaik
    640,95 kr.

  • af Moses Okweda
    344,95 kr.

  • af John Nkeobuna Nnah Ugoani
    344,95 kr.

  • af Cídar Pinaya Céspedes
    344,95 kr.

  • af Héctor H. Navarrete Alcívar, Johnny E. Ponce Andrade & Dayni L. Palacios Molina
    525,95 kr.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.