Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Salgsledelse og markedsføringsledelse

Her finder du spændende bøger om Salgsledelse og markedsføringsledelse. Nedenfor er et flot udvalg af over 379 bøger om emnet.
Vis mere
Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - teori, modeller, analyse
    af Heidi Hansen
    434,95 kr.

    FÅS I NYERE UDGAVE, BENYT SBN 9788759329757Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om: brandarkitektur corporate branding storytellingstorytelling som ledelsesværktøjco-brandingcelebrity brandingbrandpersonlighedoplevelsesbaseret brandingplace brandingonline brandingemployer brandingbrand equitybrandets byggeklodser

  • af Aaron Ross
    167,95 - 317,95 kr.

    Called "The Sales Bible of Silicon Valley"...discover the sales specialization system and outbound sales process that, in just a few years, helped add $100 million in recurring revenue to Salesforce.com, almost doubling their enterprise growth...with zero cold calls. This is NOT just another book about how to cold call or close deals. This is an entirely new kind of sales system for CEOs, entrepreneurs and sales VPs to help you build a sales machine. What does it take for your sales team to generate as many highly-qualified new leads as you want, create predictable revenue, and meet your financial goals without your constant focus and attention? Predictable Revenue has the answers!

  • - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    af Søren Bechmann
    247,95 kr.

    Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføringkan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse• Servicebeviset• Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder• Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints• Drift og implementering af serviceydelser

  • - Gør dine konkurrenter overflødige
    af Renée Mauborgne & W. Chan Kim
    287,95 kr.

    I Blue ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser og viser, hvordan man oparbejder nye markeder, skaber vækst og gør medarbejderne i stand til at handle.Virksomheders ledere og chefer får hjælp til at skabe succes i brancher, der er præget af høj konkurrence. De skal skille sig ud fra mængden og fra markedets ofte identiske produkt- og serviceudbud. Virksomhederne skal være unikke på et marked, der kun belønner et prisfald eller en stigning i kvalitet, og virksomhedernes fokus skal flyttes væk fra konkurrenterne.Gennem indsigt i den menneskelige psykologi udvikler forfatterne en model til at skifte fra et rødt konkurrencefyldt ocean til et blåt ocean uden konkurrenter. For det første skal man sætte det rigtige hold. Herefter skal man ved hjælp af bogens værktøjer identificere virksomhedens nuværende marked og dens vækstpotentiale. Dernæst gentænke markedets afgrænsning og til sidst gennemføre et blue ocean-skift.

  • - Sådan lander du din første investering
    af Rasmus Madsen
    327,95 kr.

    Funding er en jungle! Sådan lyder det fra den unge entreprenør og iværksætter Rasmus Madsen, der med bogen “Pitch Deck” vil forsøge at hjælpe andre på vej med økonomiske overvejelser. Forinden Rasmus selv startede ud som selvstændig, kunne de i hans virksomhed eManager ikke finde hoved og hale i, hvordan de skulle søge deres første investering og kunne dengang godt have brugt den viden han nu besidder. Derfor har Rasmus nu skrevet den komplette manuel til dig, som netop skal ud og søge funding. Bogen indeholder alt det materiale fra deres eget pitch deck og en optagelse fra et event og yderligere en detaljeret beskrivelse af hele processen - og endda med overvejelser om, hvad de havde gjort anderledes den dag i dag.Bogen bygger altså 1:1 på eManagers erfaring, hvor de både har rejst 1 mio DKK, men også misset en kapitalrunde på hele 4,5 mio DKK. Med forord af Lars Tvede samt en udtalelse af Martin Thorborg er “Pitch Deck” den helt perfekte bog til iværksættere, der skal ud og søge funding for første gang. Ifølge Rasmus Madsen har man allermest gavn af bogen, hvis man er på bar bund vedrørende alt fra, hvordan man skal udarbejde et pitch deck, til hvordan man griber hele funding situationen an. Og hvis det er tilfældet lover Rasmus, at han kan hjælpe dig godt på vej!

  • - Den praktiske iværksætterbog
    af Rasmus Madsen
    227,95 kr.

    Beskrivelse: ’Det lille skridt’ er bogen til dig, som enten gerne vil i gang med iværksætteri - eller have succes som iværksætter med dit nuværende projekt. Bogen anbefales af dygtige iværksættere (herunder Martin Thorborg) samt mange andre af de 2.300+ læsere.Forfatteren, Rasmus Madsen, udtaler følgende om bogen:"jeg var træt af at læse bøger fra iværksættere, som solgte deres virksomheder for 10 år siden. Ingen af dem kan huske tankerne og problemstillingerne, som opstod helt i starten. Derfor valgte jeg at skrive en bog, mens jeg endnu var ved at starte mit iværksættereventyr op. Sagt med andre ord har jeg ganske enkelt skrevet den bog, som jeg selv ønskede mig, da jeg var yngre!"Bogen er bygget op som en rigtig lærebog, der tager dig igennem alle de vigtige faser, når du skal starte din egen virksomhed. Hele vejen igennem bogen er der konkrete eksempler fra Rasmus’ egne projekter, projekter fra hans netværk samt eksempler på, hvad udenlandske virksomheder har gjort. Sagt med andre ord er ’Det lille skridt’ den første rigtige praktiske iværksætterbogMens du læser bogen, er der opgaver, du kan løse i slutningen af hvert kapitel, der gør forståelsen bedre. Enten for din egen virksomhed eller for en case-virksomhed. Hvis du gerne vil lave en forretningsplan til din egen virksomhed, indeholder det afsluttende kapitel hjælp til udarbejdelsen af denne. Bogen indeholder desuden flere af forfatterens egne forretningsplaner som inspiration.’Det lille skridt’ er skrevet på et ung og meget forståeligt sprog og er et must have for nye iværksættere samt en perfekt opslagsbog til iværksættere, som har været i gang nogle år.Rasmus har desuden startet flere projekter, som både har indebåret succes og fiasko. Fælles for dem alle er, at de har givet værdifuld læring. Senest har han været med til at sælge den danske succes, Dinero, for over 148 mio NOK.

  • - Hvorfor skulle jeg købe noget af dig?
    af Mogens Weinreich
    186,95 kr.

    Kan du blive en endnu bedre sælger? Svaret er et rungende ja! Hvis du vil. Glem for et øjeblik alt om salgsværktøjer og adfærd, og tag med bogen på en rejse ind i dig selv. Herinde finder du det, der kan gøre dig til morgendagens vinder . Her har du de egenskaber, du bruger til at sælge. Her er både årsagerne til dine succeser, og når du desværre taber. Kan du forestille dig, hvad der sker, når du gør noget ved dette? Du bliver en endnu bedre sælger I bogen finder du: En grundig trin-for-trin salgsproces, du kan bruge med det samme.12 spændende salgscases med læring og indsigt Følg 7 sælgere, der rejser ind i sig selv,får ny indsigt og udvikler sig markant . Og endelig en unik udviklings Guide med gode råd til,hvordan du bliver endnu bedre. ”Mange bøger læses ikke til ende. Det fortjener denne bog Brug den, skriv noter i den, hiv sider ud du skal bruge, køb flere eksemplarer og del med andre, som også vil nyde godt af at vokse og udvikle sig” Direktør Peter Hindkjær, Salesforce1.

  • - Are You Ready to Reinvent Your Organization?
    af Aaron Dignan
    105,95 - 145,95 kr.

  • af Jerry Acuff & Jeremy Miner
    182,95 kr.

  • - Mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller
    af Per Østergaard Jacobsen
    292,95 kr.

    CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder er en håndbog i kundeorientering med fokus på mindset, strategi, ledelse & performance i fremtidens (bæredygtige) forretningsmodeller. Ikke alene har vi et bud på løsningen til at forhindre et fejlslået CRM-projekt. Værktøjskassen kan også anvendes på de mange digitaliseringsprojekter som kommer de kommende år.Vi har udviklet på den populære Business Model Canvas og gjort den tidssvarende. Vi udfordrer de forskellige kundetilfredshedsmålinger og NPS vanetænkningen.Vi lukker definitivt ned for AIDA modellen og præsentere en ny model for kunderejsen baseret på kundens ECO-system og med kundeværdi med udgangspunkt i kortlægningen af forbrugeradfærden.Vi ser på den nye loyalitetsmodel, og på segmenteringsmodeller.Vi advarer mod at anvende personas og kommer naturligvis med opskriften på hvordan man gør det rigtige rigtigt.Det starter med dig som leder/beslutningstager/influencer og medarbejder. Er du klar til at udvikle, forandre og forankre? Professor Torsten Ringberg, CBS, Lektor Pernille Rydèn, DTU og Christian Daugaard, Nordisk SoMe Lead, BCG, er gæsteskribenter.

  • - i hvilken en meget vigtig bjørn og hans venner bliver indført i et meget vigtigt emne
    af Roger E. Allen
    187,95 kr.

    Endelig !! -en hurtig, nem og sjov bog om basal ledelse. Hvis du vil nå op på øverste trin på lederstigen (med andre ord: .... Hvis du vil ha fat i honningen), så følg PlysManglende forståelse af grundlæggende ledelse giver ofte store udfordringer i selv de mest succesrige virksomheder.Med det for øje bruger Managementkonsulent Roger E. Allen de elskede Peter Plys historier og figurer til at illustrere vigtige forretningsprincipper, såsom etablering af klare mål og stærkt lederskab, behovet for nøjagtige oplysninger og andre forsømte aspekter af forsigtig forvaltning. Denne bestseller giver læseren en fantastisk, skæv, enkel og inspirerende tilgang til ledelsesmæssige problemstillinger, som kombineres med humoristiske sammenligninger og retorik fra den klassiske børnebog. Peter Plys om ledelse er et "must-read" for alle, der søger en ny, men også alternativ inspiration om ledelsesudvikling.Ved at bruge Peter Plys og hans venners oplevelser og historier til at illustrere emner som målformulering, personaleudvikling, nødvendigheden af præcis information og god kommunikation, præsenteres læseren for grundlæggende ledelsesfunktioner på en overbevisende og fængslende måde. En velskrevet og underholdende international bestseller, der helt gør op med japansk ledelsesform, MBA-guruer m.m.

  • - Why it might be good for your business to in-house your marketing activities. And how to do it.
    af Kasper Sierslev
    52,95 - 422,95 kr.

    I'm not going to lie to you: running an in-house marketing department is hard. I have been there before. The chaos at the start of a project, the disarray of dealing with agencies, the anxiety of a looming deadline. It's stressful, hectic, and complex.But what if I told you that things don't have to be this way? What if there was a way to bring order to the chaos? That's exactly what in-housing can help you with. By taking control of your company's content creating, social media activation and bringing essential tasks in-house, you can effectively transform the way you run your marketing activities.For the last 15 years, I've been helping organisations setting up their in-house SoMe, content, branding, and marketing teams. Building an in-house creative agency can seem like a Herculean task. It is certainly not a short or one-time process. You have to approach it like an entrepreneurial venture - find great employees, create a culture where they can thrive, and watch the results pour in.This book will give you an understanding of what goes into building an internal marketing department; what you need in terms of roles and skills and how to structure your work. By understanding the in-house model, hiring the right people, and adopting best practices, you can speed up your workflow and gain a more agile approach to your marketing. It's fair to say that though you most likely will save you money by in-housing your marketing activities, this should not be the goal. The main reason to in-house should be to get better control of your campaigns, assets and workflows. And to get the speed and agility, you need in today's world of marketing.That is what this book is all about.You will find the ideas to create and manage your own in-house setup, tested process, step-by-step guides outlined in the book. They are easy to follow, despite being the result of more that a decade of experience and research. The process is designed to minimise your risk of failure are coupled with the inspiring stories. So if you've ever thought about what it would be like to bring in more of your marketing activities from your creative agencies-this book is for you.

  • - En lille bog om kundeoplevelser.
    af Tomas Lykke
    127,95 kr.

    Hvad skal der til for at holde på mine kunder? – Gode kundeoplevelser! Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er grobunden for en kundeorienteret forretning skabt. Det handler denne lille bog om, som er skrevet af Tomas Lykke, partner hos H&B og ekspert inden for kundeorientering. Bogen præsenterer dig for et simplificeret, men relaterbart univers, i form af kaffebaren ALBERTS. Den loyale medarbejder Benny er historiens fortæller, og gennem hans øjne får du inspiration og ideer til, hvordan du og dine kolleger, ledere og medarbejdere i fællesskab kan arbejde med kundeorientering i jeres virksomhed.Bogen henvender sig til alle medarbejdere og ledere i virksomheder, hvor kunden er central for virksomhedens fortsatte vækst. Bogen er letlæst, og kan anvendes til inspiration og provokation, når virksomheden vil videre i arbejdet med forbedring af kundeoplevelsen.

  • - Lær at sælge alt
    af Per Ulrich Karpf
    247,95 kr.

    Læs om det system, der har skabt rigdom og succes for over 1000 mennesker gennem de sidste 10 år, og om det system, der har gjort, at jeg har skabt en formue på over 500 mio. kr. på mine forretninger. Så vil du lære at sælge alt, at øge din omsætning og skabe mere velstand og succes i dit liv, er denne salgsguide til dig. Salgsguiden er for dig, der arbejder med salg, og som gerne vil blive bedre og opnå større resultater. Om du er sælger, selvstændig eller en privat person vil du få stor glæde af systemet. Om du søger millioninvestorer, sælger abonnementer eller bare vil overtale chefen til en lønforhøjelse eller kæresten til at tage opvasken. Du behøver ikke have en stor viden om salg i forvejen, for jeg præsenterer dig for et system, der virker: GOALSETTING Stigen. Det er et system, jeg har udviklet gennem et hav af kurser og mentoring af nogle af verdens bedste sælgere, bøger om salg og overtalelse samt 25 års erfaring i den virkelige verden som sælger. GOALSETTING Stigen er et system, der fungerer som en stige, du skal op ad, for at opnå succes. Hvordan gør du det? Du kravler stille og roligt op ad stigen ved at bruge teknikker og redskaber såsom at skabe det gode kundeforhold, overtalelse og kunsten at stille de rigtige spørgsmål.Og det er dét, du lærer i denne salgsguide. Lær at bruge GOALSETTING Stigen, vær entusiastisk som ind i helvede, vær knivskarp og vis autoritet – så kan du sælge alt!Støt Kræftens Bekæmpelse med 90 kr. ved at købe SalgsguidenSom erhvervspartner støtter forlaget Kræftens Bekæmpelse, og derfor bliver der doneret 90 kr. for hver bog, som bliver solgt.

  • - Din person som brand
    af Glenn Jacobsen
    337,95 kr.

    Skab sit eget unikke personlige brand, og brug det til at få succes i jobbet og igennem hele karrieren. Bogen handler om personlig ledelse, branding og kommunikation. Den beskriver personlig branding som et socialt og individuelt fænomen i tiden, et centralt begreb i personlig ledelse og udvikling, samt en professionel disciplin med henblik på at definere, iscenesætte, kommunikere og lede sit brand. Bogen bygger bl.a. på forfatterens 101 personlige samtaler med forskellige danskere over 2 1/2 år, heriblandt med en række kendte erhvervsledere, politikere, kultur- og mediepersonligheder, kunstnere, musikere, forfattere, idrætsfolk og mange andre. Forfatterens hovedbudskaber er bl.a.: 1) Uanset hvem du er, hvad du beskæftiger dig med, samt hvor du er og på vej hen i din karriere, har du allerede et brand. Det er i spil lige nu, alle vegne og i alle relationer. Praktisk talt alt om og ved dig kommunikerer. Både din faglighed og personlighed. Alt hvad du siger, syner og gør. Dit brand er lige netop det, som andre tænker, mener og siger om dig, og den, som de hver især kender og husker dig for. Dit brand er de indtryk, du sætter, og de aftryk, du efterlader.2) Dit brand er i spil lige nu, i alle relationer og alle vegne – i dit job og igennem hele karrieren. Dit brand kan styrke dig og øge din værdi, men det kan omvendt også svække eller måske ligefrem bremse dig. Vil du selv tage ansvar for at skabe og få succes med dit unikke brand, eller tør du overlade noget så vigtigt til andre? Sat på spidsen: Vil du være hoved eller hale?3) Din rejse i personlig branding starter inden i dig selv. Du skal vælge din unikke vej. Den vej, du er mest tryg ved, og hvor du bedst kan være dig selv og i balance. Du skal sætte din person før dit brand. Du skal ikke kun blive noget, men også være nogen. Først når du vil og har det, skal du vise det. Ved at træde ind og brænde igennem på de forskellige scener i dit arbejdsliv.

  • - Set, Build & Manage High Performing Teams in the New Era of B2B
    af Martin Nyvang Mariussen, Thomas Børve & Sixten Schultz
    297,95 kr.

    Rethinking the traditional sales team to grow sales, efficiency & employee engagementMore salespeople report feeling burned out and fewer than ever able to meet their targets, as the complexity of selling grows in the new business-to-business environment. For sales leaders, continuing to pile on new requirements at the level of the individual sales rep is not a sustainable way forward and a different approach is required to grow sales, efficiency & employee engagement.From selling as an individual discipline to one being done by teams of different specialists collaborating to win. Through real life cases, research and decision tools, Teams That Sell shows business, commercial & sales leaders how to:– Design more effective sales teams to handle the more complex challenge of selling in today’s B2B environment.– Decide which type of sales team is different business contexts and types of selling.– Build and manage high performing sales teams with different types of specialist collaborating to sell.– Succeed with the transformation from groups of individuals to teams that sellFootball teams with only strikers may score the occasional goal, but teams with collaborating specialists win games and championships.Sales individuals can sell, but on a team with people that complement each other they excel. ”Teams That Sell lays out a blueprint for how commercial leaders organize around one of the main developments we saw during my time at Sales Performance International and are still seeing today. The need for greater collaboration to succeed with sales. Selling is growing in complexity and difficult things are better solved by working together than working alone”.Jürgen HeymanFormer CEO & Executive Chairman Sales Performance International (SPI)”Teams That Sell is about why more companies like ours are making selling a team effort, instead of being done by individuals working individually. It is not that our sales engineers can’t do it alone. It’s about how they can do it better as part of a team with different types of roles that complement each other, to make the whole greater than the sum of its individual parts”.Tim PaymasterCCO Ellab Validation & Monitoring Solutions”Teams That Sell explains in simple and practical terms what those of us that have worked as leaders in high complexity sales have known for years; Selling is best done by people who complement each other rather than individuals. For sales leaders in need of an organizational blueprint that fits today’s selling environment, this is the book to read”.Claus IpsenSales Director Randstad and former Director, Solution Sales at ISS A/S

  • - Kunsten at lede med kærlighed
    af Ulrik Nerløe
    115,95 - 307,95 kr.

    ”Energivejen” er en inspirerende bog skrevet til dig, der i dag leder dig selv eller andre med hjertet og kærligheden eller drømmer om at kunne mestre kunsten. Måske er du leder for et internationalt foretagende? Måske er du ansat i en lille eller mellemstor virksomhed? Måske har du en indre entreprenør der venter på at komme ud. Måske har du blot en drøm om at sætte gang i en både indre og ydre transformation, dér hvor du er? Uanset hvem du er og hvad du er, kan ”Energivejen” hjælpe dig og føre dig i mål. Bringe dig fra energimæssig overlevelse til overskud. ”Energivejen” er nemlig skrevet til alle, der ønsker at have hjertet med på arbejde, og som drømmer om at mærke GLÆDEN ved at arbejde! Den er skrevet til dig, der gerne vil se og mærke en forandring og blive en del af et nyt bæredygtigt ledelsesparadigme. Med denne bog lærer du ligeledes at forstå, hvorfor energibevidsthed er et af fremtidens grundfundamenter. Energi er et kraftfuldt ledelsesværktøj, der kan skabe positive resultater i en organisation særligt når energien opstår igennem kærligheden til det vi gør og mellem dem vi er i blandt. ”Energivejen” guider dig desuden igennem en række begreber og brugbare værktøjer, du kan begynde at anvende allerede i dag: Hvad har kærlighed med ledelse at gøre? Et opgør med årtiers paradigmer Et skifte fra frygtfuld til håbefuld Hvad er autentisk hjerteledelse? Ledelse i en evig storm af forandringer Bevidstheden om de aktive til og fravalg Hele mennesker skaber hele organisationer Hvor der er positiv energi, er der en positiv bundlinje Hvad sker der, når man gør op med fabrikskulturen? Så: Beslut dig for hvad der gør dig glad, brug din hjerteenergi, mærk passionen, opnå drømmene og skab en succeskultur! Eller sagt på en anden måde: Er du klar til din transformation?

  • - Håndbog i forberedelse og eksekvering af værdiskabende møder
    af Helle Dyrby Høy & Therese Waltersdorff
    337,95 kr.

    90% af deltagerne i MØUS* (mødelederundersøgelse) mener, at de spilder deres tid på at deltage i møder, der ikke giver nok resultater. Et vanvittigt højt tal.Vil du ændre på det faktum, så er denne praktiske håndbog i mødeledelse uundværlig.Guuud, har vi møde i dag…? viser dig, hvordan du forbereder og eksekverer møder, så de går fra at være spild af tid til at være værdiskabende.Du kan ikke undgå at effektivisere dine møder, når du følger anvisningerne i bogen.Du får inspiration, metoder og øvelser – kort sagt input til, hvordan du:*forbereder dig – praktisk og personligt*øger din gennemslagskraft*involverer og aktiverer dine møde-/workshopdeltagere*driver mødet til alles (nej, de flestes) tilfredshed *evaluerer og uddrager læring *ændrer mødekulturenGuuud, har vi møde i dag…? indeholder også en 8-trins metode til at omlægge og forbedre en eksisterende –og måske dysfunktionel – mødekultur.Bogen er en schweizerkniv fuld af modeller, grafikker og tjeklister, som du dels kan lade dig inspirere af, dels anvende i praksis, når du skal forberede dig.*Bogens tal og anbefalinger stammer fra og understøttes af en mødelederundersøgelse (MØUS), som Helle Dyrby Høy og Therese Waltersdorff har foretaget. 409 respondenter bidrog til undersøgelsens resultater, som giver værdifuld indsigt i, hvor skoen trykker rundt om i danske virksomheder og organisationer.FÅES OGSÅ PÅ ENGELSK MED TITLEN OH, CRAP! IS THAT MEETING TODAY...?---Shafik Tawadros | Vice President | Submission and Labelling | NOVO NORDISK A/S:"En yderst relevant og brugbar værktøjskasse - i øjenhøjde, og i et sprog, der er til at forstå". ---Marie Mynster Mardahl | Head of People & Development and Internal Communication | ØRSTED A/S: "Helle og Therese har begået en praktisk, nemt anvendelig bog om mødeledelse, der indeholder en masse gode tips til at optimere vores mødekultur - og ikke mindst sikre bedre værdi i forhold til udbyttet af (de mange) møder.Bogen er fuld af gode pointer og indsigter, og jeg kan rigtig godt lide, at den også baserer sig på data.Især er jeg vild med det praktiske format, spiralryggen og det lækre layout, der sikrer, at det er en bog, der vil blive flittigt benyttet og ikke blot står og samler støv i bogreolen..." ---Martin Haugaard Petersen | Trade Marketingchef | Royal Unibrew "Her under Corona-tiden har jeg haft mulighed for at læse "Guuud, har vi møde i dag...?" - en håndbog i bevist mødeledelse. Bogen er dejligt inspirerende og et fantastisk opslagsværk til forbedringer i hverdagen. Jeg vil fremover dele bogen med mine kolleger, så mon ikke der er flere, der begynder at bruge modellerne. Godt håndværk! "OMTALT I DAGBLADET BØRSEN, JYLLANDS-POSTEN, TV2 NEWS&CO SAMT ERHVERV KØBENHAVN.

  • af Bharat Nishad
    185,95 kr.

    Millions of people are joining the entrepreneur economy. They are building their own business, establishing their own career, and living as free agents and freelance performers and artists,These brave folks are good at what they do, but most do not have any idea on how to market and sell themselves, and nobody is teaching them. This is how you start to learn the art of personal performance marketing so that you can better sell yourself.Survival depends on this vital skill. You start by learning the Big Seven Strategies you must know to do this creative work well.The entire Book is taught in short sharp chapter segments for maximum learning, and easy remembering. There are 2 hours of teaching so you can complete it in less than a day, and then spend time reviewing what is most important to you.

  • af Julie Wanzer
    194,95 - 327,95 kr.

    Get Them to Care is a step-by-step business book on how to tell a compelling story and highlight both personal and company expertise on LinkedIn(R).

  • - Sådan starter, skalerer og udvikler du en salgsorganisation
    af Morten Eschen
    211,95 kr.

    Hver gang der startes en ny virksomhed, startes der også en ny salgsorganisation.Den rette tilgang er forskellen på succes og fiasko, men hvordan vælger man rigtigt, og hvordan undgår man alle faldgruberne? I SALGSLEDEREN tager salgsdirektør Morten Eschen dig med på rejsen, når han opbygger salgsorganisationen i et nyt teleselskab.Det er en praktisk introduktion, der gennemgår alt fra udregning af pris per salg, produktivitet, performance management og ledelse af nye generationer. Det er en lettilgængelig håndbog, der kan benyttes, hvad enten du skal skabe en salgsorganisation fra bunden, skalere en salgsorganisation til at blive større eller drifte og vedligeholde en eksisterende salgsorganisation.Om forfatterenMorten Eschen har 15 års erfaring som salgsleder i C25-virksomheder og startups. I bogen deler han ud af sine erfaringer med at starte, udvikle og drifte salgsorganisationer.

  • af Dan Seidman
    909,95 kr.

    Best-practices resource for sales training to improve selling team skills and revenue generation for corporate and entrepreneurial leadership. Creative and effective tactics for dealing with objections, increasing questioning skill effectiveness, managing emotional intelligence to deal with rejection and much, much more.

  • af Will Richardson
    134,95 kr.

    What if the most effective sales strategy had nothing to do with selling?You've probably heard the commonsense tips and tactics:Always be closing. Don't let them off the hook. Never take "no" for an answer.After years of success in sales, you're everything a salesperson "should" be. You're assertive, action-oriented, and relentless in the face of resistance. You've mastered the art of stuffing your personality into a persona. Never mind that it's uncomfortable. Forget you're always stressed. And don't focus on the fact you don't like who you've become.JUST KIDDING! Of course, this matters, because you matter. Your superpower is the fact you're different, unique, and not a robot-despite technology trying to convince you otherwise.Author Will Richardson, a guy who used to tie himself in knots-trying to become someone he wasn't-understands how you feel. This was his modus operandi until he discovered a brand-new way that opened up a brand-new world.Timely, honest, and clarifying, More Money, More Fun empowers you to:Unlearn everything you thought you knew, so you can leverage your talentAbandon pushy tactics in favor of intentionally listening to clientsTap into empathy and authentic curiosity so people feel heard, valued, and understood.Are you ready to take your sales to the next level and be happier doing it?Stop following the rules, start trusting your voice, and discover how to sell without "selling."Will Richardson has been in sales since 2000, but only as a top performer since 2010. In the beginning, he followed all the rules. It wasn't until he broke them that he found true success. Today, he ranks in the top 5 percent in his industry.Will is a prolific public speaker and world traveler and has been known to jump out of planes (with a parachute). His two podcasts have been downloaded over a million times.Connect at MoreMoneyMoreFunBook.com

  • af Jeff Nguyen
    207,95 kr.

    Optimize Your Sales Pipeline with This Comprehensive Guide In today's competitive market, optimizing your sales pipeline is essential for driving revenue growth and staying ahead of the game. If you're struggling to manage your sales pipeline and drive revenue growth, "Sales Pipeline Management: The Sales Operations Manager's Guide to Consistency in Sales" is the comprehensive guide you need. This guide covers everything you need to know about managing your sales pipeline, from understanding the sales process to leveraging technology to improve your pipeline management. With the strategies and best practices outlined in this guide, you'll be able to prioritize high-value leads, keep your pipeline flowing, and perform regular reviews to optimize your processes. Don't let a poorly managed sales pipeline hold back your business. A poorly managed sales pipeline can be detrimental to the success of your business. If leads are not being properly managed or sales processes are inefficient, opportunities can be lost. With practical advice and actionable steps, you can start improving your sales pipeline today and drive revenue growth for your business.In "Sales Pipeline Management: The Sales Operations Manager's Guide to Consistency in Sales", we'll discuss how you can align your sales team with management objectives. You'll learn:A detailed overview of the sales pipeline and its importance in the sales processBest practices for building and managing your sales pipelineStrategies for prioritizing high-value leads and optimizing your processesHow to use data to improve your sales pipeline and measure performanceSolutions to common challenges in sales pipeline managementThe importance of sales pipeline reviews and how to conduct them effectivelyOptimize your sales today!

  • af Harvard Business Review
    767,95 kr.

    Become the leader you want to be.Becoming a great leader takes work. This collection from Harvard Business Review offers the ideas and strategies to help get you there. The HBR's 10 Must Reads Leadership Collection (4 Books) includes the popular books HBR's 10 Must Reads on Leadership, HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself, HBR's 10 Must Reads on Strategy, and HBR's 10 Must Reads on Emotional Intelligence. This unique compilation offers insights from world-class experts on the topics most important to your success as a leader?how to inspire others and improve team performance, how to galvanize your organization's strategy development and execution, and the best ways to chart your own path to professional success. The collection includes forty articles selected by HBR's editors from renowned thought leaders including Michael Porter, Peter Drucker, John Kotter, Daniel Goleman, W. Chan Kim, and Renée Mauborgne, as well as the bonus award-winning article ?How Will You Measure Your Life?? by Clayton Christensen. It's time to transform yourself from a good manager into a great leader. The HBR's 10 Must Reads Leadership Collection will help you do just that?and will become an invaluable addition to your management toolkit.HBR's 10 Must Reads series is the definitive collection of ideas and best practices for aspiring and experienced leaders alike. These books offer essential reading selected from the pages of Harvard Business Review on topics critical to the success of every manager. Each book is packed with advice and inspiration from leading experts such as Clayton Christensen, Peter Drucker, Rosabeth Moss Kanter, John Kotter, Michael Porter, Daniel Goleman, Theodore Levitt, and Rita Gunther McGrath.

  • af Simon Kingsnorth
    314,95 - 877,95 kr.

  • af Arpita Agnihotri
    505,95 - 1.569,95 kr.

  • af Eden White
    287,95 kr.

    A book for all true salespeople who want to tackle the new global changes and enhance greater sales with less stress.Selling today has gone through profound changes in the past 3 years, culminating in new changes in methods and company employee arrangements. This book brings together the changes to selling post pandemic and lays out the new approaches to selling under what have been difficult circumstances for all sales professionals.

  • af Jeff Nguyen
    192,95 kr.

    Transform Sales Teams to Boost GrowthClosing deals requires deeply understanding buyer needs, values and preferences. But when sales processes stay internally focused, relevance and relationships suffer.In The Customer Centric Sales Process, you'll discover a clear framework for aligning every sales interaction to the buyer's journey, winning loyalty and accelerating growth. Learn to:Map complete customer journeys to identify opportunities to deliver valueStructure sales processes on buyer personas and purchase behaviorsGather contextual insights to personalize messaging and presentationsInnovate questioning techniques focused on identifying unseen customer problemsCalculate the ROI of improving customer experience in the sales processContinually refresh strategies based on changing customer expectationsFoster enduring customer centricity and adaptability across sales teamsIf your sales conversations feel one-sided and teams struggle to articulate true value, this guide is for you.Apply its research-backed approaches to transform engagement, retention and expansion. With rigorous customer alignment, you'll build trust, differentiate completely and convert more prospects to satisfied lifetime buyers.Start capturing growth by placing customers at the core of every sales interaction!

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.