Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering

Virksomhedsforhandlinger

Her finder du spændende bøger om Virksomhedsforhandlinger. Nedenfor er et flot udvalg af over 9 bøger om emnet.

Vis mere
Filter
Filter
Bogtype
  • (9)
  • (3)
  • (2)
Format
  • (6)
  • (3)
  • (2)
  • (2)
  • (1)
Sprog
  • (8)
  • (1)
Pris
DKK
Tag
  • (4)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
Vis mere
Sorter efterSorter Populære
  • - En håndbog - NU med indoktrinering, vold og hjernevask
    af Klaus Kjøller
    270,95 kr.

    Manipulation er den reviderede udgave af Klaus Kjøllers bog fra 1991. Den har siden udgivelsen solgt 25.000 eksemplarer i.Bogen handler om, hvordan man manipulerer med andre mennesker for at få sin vilje. Den er derfor blevet kaldt den ækleste bog. Men det er også en bog der kan ændre ens liv.Bogen viser, hvordan man opfatter hinanden, og hvordan man styrker sit image over for ´modstanderen´. Den gennemgår persontyper og en lang række metoder, som man kan bruge til at manipulere i forskellige situationer: Hvordan får man sin vilje over for tryghedsnarkomaner, karrieremagere, fanatikere, skrankepaver. Skal man hidse sig op, snakke modstanderen efter munden, gøre hende utryg, bekræfte hendes opfattelse osv.?Bogen er også en vaccination mod manipulation: Hvordan undgår man at blive manipuleret? Hvad, hvem og hvornår skal man passe på?Denne nye, reviderede udgave er tilpasset det nye årtusindes skærpede krav og ændrede livsvilkår, og det har gjort den om muligt endnu mere nødvendig. Med sine nye kapitler om indoktrinering (systematisk manipulation) og hjernevask er den yderst relevant i en tid, hvor medierne er fulde af f.eks. terrorangst og nye fjendebilleder.

  • af William Ury & Roger Fisher
    231,95 kr.

    FÅ JA NÅR DU FORHANDLER præsenterer en simpel, universelt anvendelig metode til at gennemføre såvel forhandlinger om private, personlige konflikter som forhandlinger i embeds medfør – med godt resultat uden brug af mindre pæne metoder.FÅ JA NÅR DU FORHANDLER fremlægger en gennemprøvet, præcis og veltilrettelagt forhandlingsstrategi. Ved at følge bogens anvisninger bliver du i stand til at nå forhandlingsresultater, der er til fordel for begge parter og dermed et godt grundlag for fremtidige relationer til forhandlingspartneren. Bogens strategi kan anvendes med succes i alle slags forhandlinger, fra familiestridigheder til internationale overenskomster.FÅ JA NÅR DU FORHANDLER fortæller, hvordan du bærer dig ad med at holde personen og problemet adskilt, fokusere på interesser, ikke på standpunkter – og etablere præcise mål ved forhandlingernes start. Hvordan du samarbejder om at finde frem til gensidigt fordelagtige forslag og forhandler med modstandere, der er stærkere, som ikke følger spillereglerne eller bruger beskidte tricks.FÅ JA NÅR DU FORHANDLER hviler på videnskabelige undersøgelser i forbindelse med The Harvard Negotiation Project. Bogen repræsenterer en milepæl i forhandlingsteknikkens udvikling og giver dig et værktøj i hænde, som kan gøre dine forhandlinger mere resultatrige.

  • af Kaare Thomsen
    124,95 - 161,95 kr.

    Nem og grundig indføring i forhandlingsteknik. Bogen beskriver én sammenhængende metode som er bygget op af en række forskellige teknikker. De spænder fra strategisk forberedelse over købslagning til samtaleteknik og konflikthåndtering. Dit udbytte vil være helt kontant: Du får større gevinst hver gang du forhandler. Du bliver i stand til at købe billigere og sælge dyrere. Også når det ikke direkte er penge du forhandler om, men fx indflydelse, tid og fordele af enhver art. Og du vil opleve tilfredsstillelsen ved at forhandle ordentligt og maksimere din gevinst.Bogen er kortfattet og konkret og indeholder præcis hvad du skal bruge i praksis i enhver forhandling.

  • - Hvordan man forstår og forhandler med teknologileverandører
    af Henrik Zangenberg
    274,95 kr.

    Der er meget på spil når it-aftaler forhandles. Forhandlingerne er komplekse og ofte er der en udtalt „informations-asymmetri“ mellem kunden og leverandøren. I denne bog giver en af landets mest erfarne forhandlingsrådgivere, Henrik Zangenberg, en praktisk guide til hvordan du får succes med din it-forhandling. DU FÅR:- En indføring I forhandlingens grundbegreber og basal forhandlingsteori- En indføring I it-forhandlingens særlige elementerEn trin-for-trin guide til at udarbejde en forhandlingsstrategi - En guide til håndtering af ubehagelige situationer og besværlige personer- Detaljeret gennemgang af hvordan du går til fire aftaletyper: driftsaftalen, vedligeholdelsesaftalen, softwareaftalen og udviklingsaftalen Forhandling af it-aftaler er på en række områder anderledes end mange andre forhandlinger, og det er vigtigt at kende disse særlige områder, før man sætter sig ved forhand- lingsbordet. I denne bog får du en generel guide til forhandling og fokus på de områder, der er specielle for it-forhandlingen. OM FORFATTEREN:Henrik Zangenberg er en af landets mest erfarne forhandlingsrådgivere. De seneste 25 år har han hjulpet en lang række af de største virksomheder og offentlige organisationer i Danmark, Sverige og Norge med forhandling af komplekse it-aftaler, og han har undervist over 500 kursister siden han i 2008 stiftede Zangenberg & Com- pany. Virksomhedsgruppen omfatter i dag desuden benchmarkvirksomheden Zangen- berg Analytics og researchvirksomheden Quarterly Analytics, der publicerer data og research, der kan anvendes i forhandlinger med it-leverandører.

  • af Hans Peter Bech
    73,95 - 237,95 kr.

    Foreword by Preben Damgaard "Building Successful Partner Channels" is a book laying out the roadmap for achieving global market leadership through independent channel partners in the software industry. The book applies the business model and business model environment frameworks developed by Alexander Osterwalder and Yves Pigneur and concludes that taking the indirect route to market adds an additional layer of complexity to our business model as we leave the control of finding, winning, making, keeping and growing happy customers to third parties. The book explains that the direct and the indirect go-to-market approach are not options we can choose freely between, independent of the nature of our business model and business model environments and it discusses when the indirect go-to-market approach is applicable and advantageous and when it is not. The book concludes that taking the indirect route to market requires that the channel is an integrated element of our product offering and value proposition. The indirect route to global market leadership requires developing and maintaining a channel partner program and the book lists all the elements of this program including the critical channel partner P&L model. The book concludes that our partner program will change substantially as we move from early stage channel building to the mature mode where most of our revenue comes from existing channel partners. The book describes the process for channel partner recruitment, and concludes that the initial process is very similar to the process of hiring top performing sales people. However, where we pay staff to perform their duties from the day they join, channels partners will have to make substantial investments before they reap the benefits of the cooperation. Channel partner recruitment is therefore initially a long process requiring substantial investments. The dynamics of channel partner recruitment changes as we move from the early mode channel development stage to the mature stage and the book recommends that we should recruit as many channel partners as we possibly can. We then let them demonstrate where they belong in the channel pyramid classifying channel partners and the book discusses how we should manage each group. A full chapter is devoted to discuss adopting the indirect channel approach at a later stage after having applied a direct approach first, introduces some simple sanity checks to verify if switching is feasible and explains how this switch can be accomplished.

  • - Håndbog i forberedelse og eksekvering af værdiskabende møder
    af Helle Dyrby Høy & Therese Waltersdorff
    316,95 kr.

    90% af deltagerne i MØUS* (mødelederundersøgelse) mener, at de spilder deres tid på at deltage i møder, der ikke giver nok resultater. Et vanvittigt højt tal.Vil du ændre på det faktum, så er denne praktiske håndbog i mødeledelse uundværlig.Guuud, har vi møde i dag…? viser dig, hvordan du forbereder og eksekverer møder, så de går fra at være spild af tid til at være værdiskabende.Du kan ikke undgå at effektivisere dine møder, når du følger anvisningerne i bogen.Du får inspiration, metoder og øvelser – kort sagt input til, hvordan du:*forbereder dig – praktisk og personligt*øger din gennemslagskraft*involverer og aktiverer dine møde-/workshopdeltagere*driver mødet til alles (nej, de flestes) tilfredshed *evaluerer og uddrager læring *ændrer mødekulturenGuuud, har vi møde i dag…? indeholder også en 8-trins metode til at omlægge og forbedre en eksisterende –og måske dysfunktionel – mødekultur.Bogen er en schweizerkniv fuld af modeller, grafikker og tjeklister, som du dels kan lade dig inspirere af, dels anvende i praksis, når du skal forberede dig.*Bogens tal og anbefalinger stammer fra og understøttes af en mødelederundersøgelse (MØUS), som Helle Dyrby Høy og Therese Waltersdorff har foretaget. 409 respondenter bidrog til undersøgelsens resultater, som giver værdifuld indsigt i, hvor skoen trykker rundt om i danske virksomheder og organisationer.FÅES OGSÅ PÅ ENGELSK MED TITLEN OH, CRAP! IS THAT MEETING TODAY...?---Shafik Tawadros | Vice President | Submission and Labelling | NOVO NORDISK A/S:"En yderst relevant og brugbar værktøjskasse - i øjenhøjde, og i et sprog, der er til at forstå". ---Marie Mynster Mardahl | Head of People & Development and Internal Communication | ØRSTED A/S: "Helle og Therese har begået en praktisk, nemt anvendelig bog om mødeledelse, der indeholder en masse gode tips til at optimere vores mødekultur - og ikke mindst sikre bedre værdi i forhold til udbyttet af (de mange) møder.Bogen er fuld af gode pointer og indsigter, og jeg kan rigtig godt lide, at den også baserer sig på data.Især er jeg vild med det praktiske format, spiralryggen og det lækre layout, der sikrer, at det er en bog, der vil blive flittigt benyttet og ikke blot står og samler støv i bogreolen..." ---Martin Haugaard Petersen | Trade Marketingchef | Royal Unibrew "Her under Corona-tiden har jeg haft mulighed for at læse "Guuud, har vi møde i dag...?" - en håndbog i bevist mødeledelse. Bogen er dejligt inspirerende og et fantastisk opslagsværk til forbedringer i hverdagen. Jeg vil fremover dele bogen med mine kolleger, så mon ikke der er flere, der begynder at bruge modellerne. Godt håndværk! "OMTALT I DAGBLADET BØRSEN, JYLLANDS-POSTEN, TV2 NEWS&CO SAMT ERHVERV KØBENHAVN.

  • - Når vi ikke ser forhandlingen, bliver vi snydt
    af Nicolai Robinson
    343,95 kr.

    Vi forhandler hele tiden. Nogle forhandlinger er vi opmærksomme på. Dem har vi forberedt og sat i bås som forhandlinger. Det gælder, når vi skal købe hus eller forhandle løn, når vi skal have en kontrakt på plads på vores arbejde eller en bedre rente i banken. Andre forhandlinger finder sted, uden at vi opdager dem. Eller i hvert fald uden at vi anerkender dem som egentlige forhandlinger. Det kan være, når vi taler med andre interessenter i et større projekt eller med politikere, eller når der skal fordeles nye kontorer på arbejdspladsen, når vi skal blive enige med vores ægtefælle om, hvad vi skal have til aftensmad, eller når en myndighed eller et forsikringsselskab blot meddeler os nogle bestemte vilkår.I de erkendte forhandlinger er vi allerede kommet bedre fra start, fordi vi har mulighed for at ruste os. I de situationer, hvor vi ikke ser forhandlingen, er der derimod stor sandsynlighed for, at vi bliver snydt.Og min erfaring er, at vi alt for ofte helt undlader at indlede en forhandling, alene fordi vi ikke ser muligheden.Om forfatterenNicolai Robinson, født 1972, er forhandlingsrådgiver og stifter af firmaet Forhandling.net. Han blev uddannet cand.jur. fra Københavns Universitet i 1997 og supplerede i 2006 med en master i konfliktmægling.

  • - En iværksætters historie
    af Sophie Trelles-Tvede
    142,95 - 202,95 kr.

    Inspiration til iværksætteren.Da Sophie Trelles-Tvede var atten og studerende, opfandt hun verdens første spiralformede hårelastik, den berømteinvisibobble. Prisen var Sofies opsparing og en masse for-ever-lost-vodka-tonics. I dag er Sofie 28, hun har solgt mere end 100 millioner hårelastikker på verdensplan fordeltpå 85.000 butikker i mere end 70 lande.100 Millioner hårelastikker og en vodka tonic er et humoristisk og inspirerende behind-the-scenes smugkig ind i Sophies vilde iværksætterkontor: hvad gjorde hun, da hendes produkt blev piratkopieret; da et skib med10.000 hårelastikker brændte, da Amazon fjernede hendes produkt lige før jul, eller da en tyfon ødelagde hendes fabrik i Kina, uden at hun fik noget at vide – i flere uger. Hemmeligheden bag invisibobbles-succesen er alle historierne om, hvordan man agerer hurtigt – fortalt med humor og til inspiration for alle håbefulde iværksættere derude.

  • af Palle Høy Jakobsen
    329,95 kr.

    The negotiation discipline is described including the history of negotiations, negotiation strategies, concepts such ZOPA, BATNA, anchoring and negotiation tricks. The importance of culture, emotions and negotiator profiles for negotiations are also outlined.Special descriptions of our decision making processes and influencing factors are included as well as a number of negotiation tools are outlined in the book.?Finally the book includes two historical case stories with analytical tools included as well as small fictional stories providing examples of negotiation paradoxes. 

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.