Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering

Markedsføring på internettet

Her finder du spændende bøger om Markedsføring på internettet. Nedenfor er et flot udvalg af over 15 bøger om emnet. Det er også her du finder emner som Brug af sociale medier og onlineressourcer til markedsføring af produkter.
Show more
Filter
Filter
Bogtype
  • (15)
  • (3)
  • (1)
Format
  • (11)
  • (2)
  • (2)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
Sprog
  • (14)
  • (1)
Pris
DKK
Tag
  • (4)
  • (3)
  • (2)
  • (2)
  • (2)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
Vis mere
Sorter efterSorter
  • - Indholdsstrategi for sociale medier
    af Astrid Haug
    231,95 kr.

    "Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier. Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier. Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne: · Find jeres formål med at anvende sociale medier · Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne · Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om · Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen · Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

  • af Jakob Hebsgaard, Anders Hingeberg & Camilla Kjærsgaard Pedersen
    442,95 kr.

    Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring.Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:- Online annoncering med Google AdWords- Søgemaskineoptimering- Webanalyse i Google Analytics- Konverteringsoptimering- Sociale medier- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring- Strategiske råd om online markedsføring…og meget mere.Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.

  • - Den store grundbog
    af Anders Hingeberg, Camilla Kjærsgaard Pedersen & Jacob Hebsgaard
    442,95 kr.

  • af Nana Gaardboe Dall & Katrine Thielke
    205,95 kr.

    Sidder du med brugere på de sociale medier som er vrede eller frustrerede? Og mangler du redskaber til at håndtere situationen? Ved at læse bogen "Når tasterne taler", får du en forståelse af konflikterne på de sociale medier, hvorfor de opstår og hvordan du kan håndtere dem. Du får også et godt indblik i hvad dine brugere i virkeligheden efterspørger, og hvad der virker når bølgerne går højt i kommentarsporet. Bogen giver dig praktiske og implementerbare redskaber, der har afsæt i solid viden fra det konfliktteoretiske felt, samt det digitale univers. Desuden får du et indblik i DSBs arbejde med vores metoder og den gevinst de har haft ved at arbejde med dem. Det får du: En række praktiske metoder og modeller, som du kan bruge med det samme i dit arbejde med sociale medier - eller skriftlig kommunikation i det hele taget Den konflikteoretiske baggrund for at konflikter opstår så hurtigt på sociale medier Forståelse for blandingen af den skriftlige og mundtlige kommunikation, som er noget særligt for sociale medier En gennemgang af en håndfuld andre tilgange til at arbejde med moderation på sociale medier Bogen er skrevet til kommunikationspraktikere og social media managers, som arbejder for virksomheder, organisationer eller medier. Men privatpersoner kan også have glæde af metoderne i bogen.

  • - Sådan bygger du software uden at programmere
    af Jacob Bøtter
    328,95 kr.

    NO-CODE er for dig, der er ekspert i alt andet end kode. Du mestrer måske Excel, men ønsker at gøre en større digital forskel. Bogen introducerer dig til 25 måder at bygge software eller automatisere arbejdsgange uden at skrive en eneste linje kode.

  • - Strategi og taktik for topledere på sociale medier
    af Troels Johannesen
    158,95 - 243,95 kr.

    I disse år ser vi øgede krav til, at virksomheder og organisationer bidrager positivt til samfundet og deltager i den offentlige debat. Det stiller høje krav til organisationers og toplederes kommunikation. Samtidig har moderne topledere i dag i høj grad brug for at kommunikere i øjenhøjde med kunder, medarbejdere, medlemmer, medier og andre interessenter. Topledere skal kunne kommunikere personligt og troværdigt med holdninger og klare værdier for at trænge igennem og styrke organisationens omdømme og toplederens eget ledelsesrum. Og sociale medier er genvejen hertil. Del dig stærkere er toplederens inspiration til at komme i gang eller til at justere sin kommunikation på sociale medier. I bogen giver en række af de mest markante danske topchefer på sociale medier deres erfaringer videre, og du får cases, eksempler, øvelser og en række gode råd af både praktisk, taktisk og strategisk karakter. Når du har læst bogen, er du klar til at begynde din rejse ud i de sociale medier, hvor du bruger din stemme og deler på sociale medier for at være en stærkere leder.

  • - Facebook og LinkedIn
    af Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm & Alberte Hall
    252,95 kr.

    Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.Bogen indeholder blandt andet: de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring principperne for influencer-markedsføring metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksemplerBogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

  • af Dorte Lytje
    266,95 kr.

    Feminin business med maskulint drive handler ikke om mænd og kvinder! Ved at bruge både de maskuline og de feminine værdier og egenskaber skaber man en business i balance. Her er dine handlinger i overensstemmelse med dine kerneværdier, så du både rykker på din drøm og samtidig har ro i sjælen. Bogen går bag facaden hos en ganske almindelig kvinde, der blev iværksætter ved et tilfælde, men som nu har været selvstændig i 20 år og gjort sin drøm til sin business. Det feminine siger: Stop op og mærk efter.Det maskuline siger: Sæt handling på og kom afsted! Forfatteren vendte tvivl, økonomisk tab og selvsabotage til succes, professionelt selvværd og 100 % ansvar for sin business ved at kombinere de feminine værdier med de maskuline. Du er ikke alene, når du oplever modgang og udfordringer på vejen vejen fra iværksætter til selvstændig. Jeg er Dorte Lytje, og hvis jeg kan, så kan du også!

  • af Louise Byg Kongsholm & Martin Michael Frederiksen
    374,95 kr.

    Bestsellerbogen Total Ret@il har modtaget 5 stjerner i Jyllandsposten og er kåret som en af de 10 bedste erhvervsbøger af JP!Detailhandelslandskabet har ændret sig betydeligt i løbet af de seneste 10 år. Den teknologiske udvikling har ført til signifikante ændringer i forbrugernes adfærd og den måde, hvorpå research og shopping finder sted har forandret sig for altid. Dette forandringstempo vil fortsætte og sandsynligvis accelerere i de kommende år når de store generationer af forbundne og digitalt indfødte bliver forbrugere. De interagerer, engagerer og handler anderledes end nogen anden generation før dem. Det er på tide at blive klædt på til fremtiden og forstå deres ønsker og behov samt hvilke konsekvenser dette har for forretningsmodel, salgskanaler og kommunikation. Forfatterne er Louise Byg Kongsholm, som er trendforsker og forbruger- og retailekspert, og Martin Michael Frederiksen, der er iværksætter, forfatter og digital ekspert.Total Ret@il indeholder en række cases, erfaringer, analyser og tal samt Q&A med over 25 profiler inden for forskellige brancher. Bogen tilbyder et 360 graders perspektiv på forbrugeradfærd, detailhandel, nethandel samt hele krydsfeltet mellem fysisk og online handel.Bogen Total retail giver dig den nødvendige indsigt i det nye detailhandelslandskab, den forandrede forbrugeradfærd, konsekvenserne for de forskellige salgskanaler og den svære integration af offline og online samt en række lærerige cases suppleret med udtalelser og erfaringer fra eksperter og fagfolk.I bogen får du forfatternes bud på, hvorfor begrebet ’Total Ret@il’ er vejen frem!

  • - De Små Grå
    af Anders Krogh Møller
    98,95 kr.

    Hvilken rolle spiller tekst på nettet? Det adskiller sig nemlig fra andre medier. Med enkle guidelines kan bogen som sine søskende i serien fungere som overskueligt opslagsværk og tjekliste for alle, der kommunikerer i den digitale verden. Bogen er skrevet af Anders Krogh Møller Serien "De små grå"omfatter også "Styr kommaet", "Fjern fejlene!" , "Bliv hørt", "Skriv klart" og "Skriv artikler"

  • af Kim Buch-Madsen
    239,95 kr.

    Marketing Models is also available in Danish: Marketingmodeller If you are missing a clear and concise guidebook with the best marketing models, look no further.Marketing Models is assembled by a team of experienced marketing experts, with specialized knowledge of the subjects they uncover. The authors present the 45 most important marketing models, outlining their strengths, weaknesses, and how you can use them to the fullest. The book addresses situations in which you might find yourself when considering a marketing model for an academic assignment or business use. The same basic template is used to describe all models: what is the model about, what can it be used for, and what are its shortcomings and weaknesses? Models are simplifications of the real world and form theoretical contexts. Based on research, they interact naturally with other models and theories. Therefore, Marketing Models is most effective when combined with a good basic marketing textbook or as a guidebook for business people and organizations with certain practical experience. Contributors: Ole E. Andersen, Christian Grandjean, Birgitte Grandjean, Heidi Hansen, Niels Kühl Hasager, Svend Hollensen, Sine Nørholm Just, Jan Kyhnau, David Juul Ledstrup og Michael Sjørvad

  • - Din guide til salg med online markedsføring
    af Anita Dalsgaard
    290,95 kr.

    Gør det enkelt. Gør det effektivt. Og gør det kærligt!MARKEDSFØRING ER KÆRLIGHED viser vejen til fremtidens online markedsføring, hvor opskriften på succes har rod i et kærligt tankesæt med fokus på relationer, nærvær og glæde i det daglige arbejde. Som bogens mange cases understreger, handler markedsføring ikke udelukkende om teknik og data, men i høj grad også̊ om evnen til at skabe relationer.Bogen guider marketingansvarlige trin for trin og gennem en række opgaver til at lægge en færdig digital strategi, der i en kombination af teori og kærlighed knytter kunder og virksomhed tættere sammen. Du får hjælp til at definere målgruppen gennem personaer, en skabelon til kunderejsen, en model til automatiseret markedsføring og meget mere – og til slut står du med færdige handlingsplaner og en digital strategi, der er tilpasset den enkelte virksomhed, uanset størrelse, ambitioner og ressourcer.Anita Dalsgaard, stifter af Gør Det Enkelt, er strategisk digital rådgiver for små̊ og store virksomheder, hvor hun gør det komplekse enkelt at forstå̊ og udføre. Hendes mission er klar: at inspirere til at kommunikere fra hjertet og hjælpe nye såvel som garvede marketingansvarlige til enkel, effektiv og kærlig markedsføring. Både fordi det skaber personligt overskud, og ikke mindst fordi autentisk og personlig kommunikation er nøglen til at skabe forretning online i fremtiden.

  • - En guide til bedre kommunikation og lederskab
    af Troels Johannesen
    73,95 - 145,95 kr.

    Offentlige organisationer på tværs af sektorer kan ikke længere gemme sig. Der er brug for tydelighed over for borgere, samarbejdspartnere, journalister, politikere og de mange andre, der på daglig basis kræver svar fra ’det offentlige’. Med de øgede krav til synlighed og deltagelse i den offentlige samtale følger også flere krav til de offentlige ledere. De skal kommunikere i øjenhøjde med borgerne, søge dialogen, gøre sig synlige i medierne, åbne organisationen for omverdenen og blive hørt blandt beslutningstagerne.Her kommer lederens brug af sociale medier ind i billedet. For på sociale medier får lederen sin egen sendemast til at kommunikere eksternt og gøre sig tilgængelig for omverdenen. Og samtidig en platform for at styrke sit ledelsesrum og slå antennerne ud for at blive en bedre leder.I Offentlig leder på sociale medier får du inspiration til at komme i gang, og cases og interviews med fremtrædende danske ledere i det offentlige, der har taget springet ud på sociale medier. Og så får du konkrete værktøjer til at begynde at bruge LinkedIn, Facebook, Instagram eller Twitter som en del af din professionelle lederkommunikation.Når du har læst bogen, står du bedre rustet til selv at dykke ned i de sociale medier og finde din egen vej til gennemslagskraft. Bogens forord er skrevet af Søren Brostrøm, direktør i Sundhedsstyrelsen.

  • - Om forretningsudvikling, giganter og ledelse i en digital tid
    af Martin Jagd Graeser & Rasmus Frølund Thomsen
    155,95 - 165,95 kr.

    Verden forandrer sig hurtigere end nogensinde, presset fra de store globale tech-virksomheder bliver stærkere år for år og rykker ved alle velkendte strukturer.Det betyder helt nye spilleregler for den måde, vi driver og leder virksomheder på. Den 4. industrielle revolution er fremtiden – og den er her allerede. I en digital tid skal der tænkes og handles helt anderledes, uanset om vi taler forretningsudvikling, markedsføring eller ledelse. Fremtiden er fælles . Og lederen er ikke længere alvidende. Denne bog giver en tankevækkende historielektion i den digitale revolution, vi befinder os midt i, og forklarer, hvordan den har skabt en helt ny økonomi. Og det er bogens påstand, at nøglen til succes i denne digitale økonomi ikke kun er betinget af teknologi og digitalisering, men i høj grad også af vores menneskelighed og evne til at forstå og samarbejde med andre. Danske virksomheder anno 2020 skal turde eksperimentere og fejle, insistere på netop menneskeligheden – og her har vi i Danmark nogle af de bedste forudsætninger. Vi skal udfordre os selv og vise, at vores sårbarhed er konstruktiv. Så vil den særligt danske anti-autoritære ledelsesstil og relation mellem leder og medarbejder styrke skabertrangen i virksomhederne. Bogen har forord af Lars Sander Matjeka, CEO Aller Media, og efterskrift af Torsten Jansen, associeret partner i LEAD Agency.

  • af Christiane Bjørn Weile
    230,95 kr.

    Du vil have din hjemmeside til at ligge på side 1 på Google. Du vil skrive effektive og fængende tekster. Du vil have mere salg på nettet. Tekst og trafik viser dig hvordan.Bogen er til dig, der måske lige har startet virksomhed eller har et par år på bagen. Måske har du en blog, studerer onlinekommunikation eller sidder i en kommunikationsafdeling. På en pædagogisk og sjov måde lærer du, hvad du skal gøre og hvorfor. Du lærer om tekstforfatning, onlinekommunikation, SEO (søgemaskineoptimering), tekstgenrer på nettet, budskab, modtager, afsender, argumentation, et sælgende sprog, og hvordan du lægger indhold op i WordPress. Du lærer også om Fru Søge, tre musketerer og en stor, krammelysten bamse – det giver god mening, når du først er kommet i gang.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.