Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering

Computer- og spilbranchen

Her finder du spændende bøger om Computer- og spilbranchen. Nedenfor er et flot udvalg af over 2 bøger om emnet. Det er også her du finder emner som Interaktiv underholdningsbranche.

Show more
Filter
Filter
Bogtype
  • (2)
Format
  • (1)
  • (1)
Sprog
  • (2)
Pris
DKK
Tag
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
Vis mere
Sorter efterSorter Populære
  • - Det originale eventyr af Hans Christian Andersen
    af Hans Christian Andersen
    245,95 kr.

    Læs og oplev H. C. Andersens eventyr om den lille havfrue, der bytter sin fiskehale ud med menneskeben for at følge sit hjerte. Det originale eventyr er nyillustreret og beriget med et digitalt spilunivers. Udforsk et levende univers med Augmented Reality Når du peger på farveillustrationerne i bogen med din smartphone eller iPad, åbner app’en et vindue til bogens univers direkte oven på siderne. Man oplever på denne måde karaktererne fra bogen i "levende live" gennem spil og opgaver, der kan løses. Jo bedre man lytter efter detaljerne i historien, jo nemmere er det at løse opgaverne og spille spillene. Børn og barnlige sjæle bliver på denne måde suget ind i universet, nysgerrige på den fantasiverden, der ligger gemt i teksten. LÆS - UDFORSK - SPIL! Med Augmented Reality-teknologi bliver H. C. Andersens oprindelige tekst og universelle historie tilgængelig for alle. Det originale eventyr rummer så mange temaer og eventyrlige detaljer, som her udfoldes i spiluniverset, så alle kan være med. Den helt særlige kombination af bogen og AR-teknologi gør, at læseren drages ind i en magisk verden, hvor man kan gå på opdagelse, udforske og interagere med det litterære univers: læse, lege og lære! App features Udforsk eventyret fra alle vinkler Spil leg og lær Interager med det magiske univers Flotte og detaljerede miljøer fulde af liv Books & Magic lancerer med Den lille havfrue en ny genre, Augmented Reality books, hvor bogens univers via app'en bliver bragt til live gennem 3D animationer, spil og Augmented Reality teknologi. Læs mere om produktet: www.booksandmagic.com Hent app'en: www.booksandmagic.com/app Følg med på Facebook: www.booksandmagic.com/facebook

  • - analyse af videospil i mediefag
    af Martin Houlind
    259,95 kr.

    Man kan ikke overvurdere videospils indflydelse på vor tids kultur og underholdningsindustri. Her er du som spiller i centrum, og det interaktive element suger dig ind i både spilverdenen og fortællingen. Det er en oplevelse, som andre medier har svært ved at hamle op med.Gameplay er en grundbog til analyse af video-, online-, computer- og konsolspil. Den er skrevet med afsæt i mediefag og ud fra fagets traditioner for filmanalyse. At bruge videospil i undervisningen giver mulighed for at sammenligne film, tv og nyere medier på tværs af hinanden og undersøge begreber som tværmedialitet, intertekstualitet og distributionsplatforme.Bogen kan læses af alle der har lyst til at blive klogere på computerspil. Dens udgangspunkt er dog som lærebog til mediefag på ungdomsuddannelserne. Bogen indeholder:En grundig indføring i gameplayanalysen ud fra spilfortælling, spilverden og spilstyring.Et overblik over spilhistorien fra de første forsøg med elektroniske spil i årene efter 2. Verdenskrig til vor tids AAA-spil.Genrekapitler, der giver dig overblik over og indsigt i de grundlæggende spilgenrer samt deres undergenrer: action-, adventure-, RPG-, strategi- og simulationsspil.Perspektiverende kapitler om mediekonvergens, tværmedialitet og udvikling samt distribution af videospil – både de store blockbusterspil, små indiespil samt danske videospil. På www.frydenlund.dk finder du en lang række øvelser til bogens kapitler. Martin Houlind underviser i engelsk og mediefag ved Slagelse Gymnasium. Han står bag Facebooksiden ’Spil for galleriet’, hvor han giver tips om computerspil og gode råd til undervisningen.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.