Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Grafisk IT og digitale medier

Her finder du spændende bøger om Grafisk IT og digitale medier. Nedenfor er et flot udvalg af over 1.907 bøger om emnet.
Vis mere
Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Indholdsstrategi for sociale medier
    af Astrid Haug
    232,95 kr.

    "Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier. Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier. Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne: · Find jeres formål med at anvende sociale medier · Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne · Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om · Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen · Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

  • - Adobe Creative Cloud CC
    af Daniel Riegels, Anne Sofie Olesen & Anders Bennekou
    207,95 - 247,95 kr.

    Alt du behøver at vide om Adobe Creative Cloud. Skab bøger, illustrationer og tryksager af professionel kvalitet med de grafiske programmer i Adobe Creative Cloud. Adobe er verdens førende producent af software til grafik, foto- og videoredigering. Med denne bog lærer du at arbejde smartere med de seneste udgaver af programmerne Photoshop CC, InDesign CC og Illustrator CC. Lær alt om hvordan Photoshop CC bruges til alt fra simple justeringer af billeder til hvordan du kan bruge redskaber som kloning og pensler til at finjustere grafik og foto ned til mindste detalje. Få mere ud af InDesign CC ved at lære om programfaciliteter som master-sider, listeopstillinger, fodnoter og tastaturgenveje. Få tips og tricks til design af tryksager, og hvordan du får det bedste resultat ved publicering af bøger, e-bøger, brochurer, plakater, visitkort mm. Vi gennemgår også Illustrator CC, som er et tegneprogram til udarbejdelse af tegninger, logodesign, wireframes til hjemmesider og meget mere. Du lærer hvordan du nemt og effektivt kan opbygge forskellige former for illustrationer. I Illustrator CC arbejder du med vektorgrafik. Det har den fordel, at det kan skaleres i uendelighed uden tab af kvalitet. Hver enkelt side beskriver en enkelt funktion i det pågældende program. Du kan derfor bruge bogen som et opslagsværk. Gennem letforståelige instruktioner får du for eksempel styr på hvordan du deler billeder, filer og andet indhold med Adobe Creative Cloud. Skrevet til begyndere såvel som øvede med lyst til at arbejde kreativt.

  • - Kommunikation med levende billeder
    af Jørgen Riber Christensen, Ole Ertløv Hansen & Thomas Mosebo Simonsen
    317,95 kr.

    Medieproduktion: Kommunikation med levende billeder er en grundbog til produktionen af audiovisuelle medier. Bogen fokuserer på de korte forma­ter, der hyppigt ligger til grund for undervisningen og samtidigt er de mest udbredte for kommunikation med levende billeder på sociale medieplatforme. Bogen behandler hele processen fra idé over produktion til distribution, og den har det dobbelte sigte, at den ud over at dygtiggøre de medieproducerende studerende, også efterfølgende kvalificerer til faglig refleksion over produktionerne.Målgruppen er studerende og undervisere på de videregående uddannelser.

  • - Using Psychology to Design Better Products & Services
    af Jon Yablonski
    472,95 kr.

    An understanding of psychologyspecifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfacesis perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have. The most elegant design can fail if it forces users to conform to the design rather than working within the blueprint of how humans perceive and process the world around them. This practical guide explains how you can apply key principles in psychology to build products and experiences that are more intuitive and human-centered. Author Jon Yablonski deconstructs familiar apps and experiences to provide clear examples of how UX designers can build experiences that adapt to how users perceive and process digital interfaces.Youll learn:How aesthetically pleasing design creates positive responsesThe principles from psychology most useful for designersHow these psychology principles relate to UX heuristicsPredictive models including Fittss law, Jakobs law, and Hicks lawEthical implications of using psychology in designA framework for applying these principles

  • af Tom Simons
    145,95 kr.

    TommyInnit Says...The Quote Book is an exciting collection penned by none other than Tom Simons. Published recently on the 13th of October, 2022, this book has quickly made its mark in the literary world. The genre of this book is hard to pin down, as it encapsulates a range of emotions and experiences that are universal yet uniquely presented. The book is a testament to Simons' wit and wisdom, as it captures his most memorable quotes in a beautifully designed package. Published by Quercus Publishing Plc, this book is a must-have for fans of Simons and those who appreciate thought-provoking quotes. With TommyInnit Says...The Quote Book, each page turn brings a new insight, a new laugh, or a new perspective. Grab your copy today and dive into the mind of Tom Simons.

  • - Sådan bygger du software uden at programmere
    af Jacob Bøtter
    330,95 kr.

    NO-CODE er for dig, der er ekspert i alt andet end kode. Du mestrer måske Excel, men ønsker at gøre en større digital forskel. Bogen introducerer dig til 25 måder at bygge software eller automatisere arbejdsgange uden at skrive en eneste linje kode.

  • - Office 365 – Publisher 2016
    af Jens Koldbæk
    115,95 kr.

    Gennem denne titel vil du lære alle de grundlæggende funktioner i Publisher 2016 at kende. Lær bl.a. at bruge de mange forskellige layoutskabeloner, som programmet stiller til rådighed.Med Microsoft Publisher kan du nemt skabe dine egne flotte publikationer til forskellige formål fx visitkort, invitationer, kataloger eller nyhedsbreve i professionel kvalitet. Kender du i forvejen et eller flere Office-programmer fra Microsoft, vil du straks føle dig på hjemmebane. Vi gennemgår brugbare funktioner som at indsætte, formatere og placere objekter som tekstbokse, tabeller og billeder i en publikation. Du stifter også bekendtskab med begrebet "mastersider", der kan bruges til de objekter i en publikation, som skal gentages på flere sider. De nævnte teknikker er vigtige at kende, hvad enten du skaber dit eget layout helt fra bunden, eller du tager afsæt i en af programmets mange layoutskabeloner. Endelig kan du læse om, hvordan du sender en publikation i form af en e-mail direkte fra Publisher, og hvordan du klargør publikationer til trykning på et trykkeri.

  • af Hans-Christian Christiansen & Gitte Rose m.fl
    242,95 - 377,95 kr.

    Vores erfaringer og videnstilegnelse skabes i dag i stadig højere grad gennem levende billeder på forskellige teknologiske platforme, og brugen af fx film, tv og computerspil i undervisningen imødekommer børn og unges kultur, erfaringer og kompetencer. Det kræver imidlertid baggrundsviden, tolkningskompetence og mediepædagogisk indsigt at anvende levende billeder i undervisningen, og der savnes i denne sammenhæng viden om, hvordan brugen af levende billeder integreres som en del af det didaktiske håndværk. Læring med levende billeder præsenterer en række forskellige tilgange og teorier til arbejdet med levende billeder i undervisningen: fra fænomenologi og pragmatik til receptionsteori, formalisme og æstetisk læringsteori. I bogen integreres teorier omkring medier, pædagogik og didaktik med et bredt spektrum af metoder udviklet i det praktiske arbejde med medier. Bogen er skrevet til brug i undervisningen inden for fagområder som mediepædagogik og medieanalyse samt beslægtede fag på mellemlange og lange videregående uddannelser.

  • - Historier fra den danske spilbranche
    af Jesper Krogh Kristiansen & Mikkel Lodahl
    147,95 - 157,95 kr.

    Fra bagsiden:#dkgame er der, du møder den danske spilindustri på de sociale medier. Denne bog er en lang række møder med de mennesker, som arbejder med at lave computerspil i Danmark. Hør historierne fra spiludviklerne selv. Lær mere om den danske og nordiske spilbranche. Bliv introduceret til uddannelsesmuligheder, og læs om den typiske produktionsgang i spiludvikling – fra de helt små virksomheder, hvor få personer stykker en forretning sammen af drømme og hårdt arbejde, til de store, hvor mange mennesker sammen skaber de store AAAproduktioner.

  • af Emil M Frandsen & Steeven Spangsdorf
    317,95 kr.

  • af Kristian Langborg-Hansen & Pia Nilsson
    127,95 kr.

    Bliv fortrolig med verdens mest populære og udbredte hjemmeside- og blog-system, som anvendes på tusindvis af hjemmesider med millioner af daglige besøgende. Hæftet er skrevet med udgangspunkt i den nyeste udgave af WordPress, version 5, også kaldet "Bebo", som udkom i starten af 2019 med store nyheder. Blandt andet den nye editor, kaldet Gutenberg, som byder på en helt ny måde at oprette og redigere websider, og som gør det muligt at kombinere forskelligt indhold og forskellige layouts på den samme side på en enkel måde.I dette hæfte lærer du både, hvordan du opbygger din hjemmeside fra bunden, men du lærer også, hvordan du driver den efterfølgende, så den er sikker, opdateret og hurtig at bruge.Hvor utroligt det end lyder, er alt dette endda gratis. Du skal kun betale for domæne og pladsen på dit webhotel, selve WordPress-systemet koster ikke noget.Bemærk at der også findes et hæfte til den erfarne bruger som er skrevet med udgangspunkt i WordPress 4.5. I dette hæfte lærer du at lave din egen webshop, administrere brugere og lave nyhedsbreve. Desuden får du får specifikke tips til, hvordan du tilpasser og administrerer en virksomheds website.Online adgang til hæftet medfølger.

  • - An Unofficial History of Resident Evil
    af Alex Aniel
    145,95 - 185,95 kr.

    The definitive history of Capcom's groundbreaking Resident Evil video game series

  • - Fra semiotisk design til strukturerede data
    af Lars Johnsen & Carl-Henrik Nielsen
    270,95 kr.

    Denne lærebog handler om nyere tendenser i moderne webdesign og om, hvordan man kan designe for såvel mennesker som medier og maskiner. Bogen fokuserer således på, hvordan man kan strukturere og kode indhold på websider, herunder mobile websider, således at det ikke alene kan opfattes af mennesker, men også sådan, at noget af dette kan læses, afkodes og anvendes af websystemer så som søgemaskiner, sociale medier og andet software.Bogen retter sig mod studerende og undervisere på videregående uddannelser, der arbejder med digitalt design i bred forstand samt andre med interesse for webdesign og -udvikling i en professionel kontekst.

  • af Eric Wing
    556,95 kr.

    Revit(R) 2024 for Architecture NO EXPERIENCE REQUIRED Whether you're just getting acquainted with Revit(R) 2024 or want to boost your skills, this guide will take you where you need to go. Autodesk's powerful Building Information Modeling (BIM) software can seem complex, but when you follow the step-by-step tutorial in this book, you will learn Revit(R) 2024 in a real-world setting that can be quickly applied to your own projects. Start out with a tour of the interface and conventions and identify important tools then start building by placing walls, doors, and windows. As you continue, you will learn to build floors layer by layer, work with grids, beams, foundations, and dimensions, then join walls, create ceilings and roofs, and place stairs and railings all while you discover how to handle construction documentation and deal with site considerations, just as you will encounter on the job. Familiarize yourself with the interface and start building right away Learn to place structural components Work with views, grids, dimensions, beams, foundations, and text Create necessary construction documentation, including schedules, materials, and more Apply what you've learned to actual projects

  • af Anna Lakatos
    542,95 kr.

    Expert guidance on enhancing your live music production skills with MIDI, audio sequencing and arrangement techniques, automation, modulation, MPE, and external instruments from an Ableton Certified TrainerKey FeaturesMake the most of Ableton Live 11 tools and processes to create, record and edit your own musicEngage with non-linear workflow for both music production and live performanceUnveil the best solutions to common pitfalls and mistakes committed by Ableton Live usersPurchase of the print or Kindle book includes a free PDF eBookBook DescriptionThe Music Producer's Guide to Ableton Live will help you sharpen your production skills and gain a deeper understanding of the Live workflow. If you are a music maker working with other digital audios workstations (DAWs) or experienced in Ableton Live, perhaps earlier versions, you'll be able to put your newfound knowledge to use right away with this book.You'll start with some basic features and workflows that are more suitable for producers from another DAW looking to transfer their skills to Ableton Live 11.2. As you explore the Live concept, you'll learn to create expressive music using Groove and MIDI effects and demystify Live 11's new workflow improvements, such as Note Chance and Velocity Randomization. The book then introduces the Scale Mode, MIDI Transform tools, and other key features that can make composition and coming up with melodic elements easier than ever before. It will also guide you in implementing Live 11's new and updated effects into your current workflow.By the end of this Ableton Live book, you'll be able to implement advanced production and workflow techniques and amplify live performance capabilities with what the Live 11 workflow has to offer.What you will learnUnderstand the concept of Live, the workflow of recording and editing audio and MIDI, and warpingUse Groove, MIDI effects, and Live 11's new workflow enhancements to create innovative musicUse audio to MIDI conversion tools to translate and generate ideas quicklyEmploy Live's automation and modulation capabilities and project organization techniques to speed up your workflowUtilize MIDI Polyphonic Expression to create evolving sounds and texturesAdopt advanced techniques for production and discover the capabilities of live performanceWho this book is forIf you are a music producer, enthusiast, or hobbyist with a basic understanding of using Ableton Live for simple projects, this Ableton Live 11 book will help you improve your skills to employ the best features and techniques in your projects. This book is also for producers familiar with other DAWs looking to leverage their transferable skills to learn Ableton Live.Table of ContentsTaking a Quick Tour of Ableton Live 11Recording Audio in Ableton Live 11Editing Audio and WarpingExploring MIDI Sequencing TechniquesMIDI Editing and MIDI EffectsComping and Track LinkingDiscovering Some of Live 11's Creative Audio EffectsExploring Device Racks in Live 11Audio to MIDI Conversion, Slicing to MIDI, and the Simpler DeviceUtilizing Arrangement and Organization Techniques in our Ableton Live ProjectImplementing Automation and ModulationGetting Started with MPE in Ableton Live 11Exploring Tempo Follower, Follow Action and Max For Live, Working with Video, and Ableton NoteExploring MIDI Mapping, External Instruments, and MIDI CCsPlaying LiveInteresting Mixing Techniques in Live 11Troubleshooting and File Management

  • af Ltd miHoYo Co.
    372,95 kr.

    Featuring full-color art from the beloved video game, Genshin Impact, The World of Genshin Impact is the first authorized video game companion, created by the video game inventors themselves, and will showcase every nation of Teyvat, along with each of the many characters and their rich characters, cultures, and storylines.

  • af Steven Goodwin
    165,95 kr.

    20 GOTO 10 — a book of numbers for computer nerds & deep technical wizardsWhether you''re interested in machines from the mainstream such as Sinclair, Acorn, Atari, Famicom, Sega, Nintendo, Sony, and Commodore, or the lesser known cabal of Dragon, Tandy, Oric, Amstrad, DEC, Jupiter, Vectrex, TI, and NewBrain (or even the virtually unheard of COSMAC Elf)20 GOTO 10 is a book of numbers that describes the many facets of computing history, focusing on the golden age of old computers and retro games and consoles of the 1980s and 90s. It covers the hardware, software, and social history of the era showing how they''re linked through numbers, such as 48K, C90, and 35899.Each entry starts with a number, and by choosing a related number you''ll create a unique adventure through the book and into a web of forgotten geek lore and incredible facts. With luck, you''ll find a way to arrive at the number used to grant infinite lives in Jet Set Willy!

  • - Visual Presentation for the Web
    af Eric A. Meyer & Estelle Weyl
    712,95 kr.

    If youre a web designer or app developer interested in sophisticated page styling, improved accessibility, and saving time and effort, this book is for you. This revised edition provides a comprehensive guide to CSS implementation, along with a thorough review of the latest CSS specifications.CSS is a constantly evolving language for describing the presentation of web content on screen, printers, speech synthesizers, screen readers, and chat windows. It is used by all browsers on all screen sizes on all types of IoT devices, including phones, computers, video games, televisions, watches, kiosks, and auto consoles. Authors Eric Meyer and Estelle Weyl show you how to improve user experience, speed development, avoid potential bugs, and add life and depth to your applications through layout, transitions and animations, borders, backgrounds, text properties, and many other tools and techniques.This guide covers:Selectors, specificity, and the cascadeValues, units, fonts, and text propertiesPadding, borders, outlines, and marginsColors, backgrounds, and gradientsFloats and positioning tricksFlexible box layoutThe new Grid layout system2D and 3D transforms, transitions, and animationFilters, blending, clipping, and maskingMedia and feature queries

  • af Tutorial Books
    292,95 kr.

  • af Dan Bailey
    294,95 kr.

    Master your camera and let your creativity soar!FUJIFILM X Series Unlimited, 2nd Edition teaches you everything you need to know in order to achieve mastery with your FUJIFILM camera, gaining maximum performance and total creative liberation with your photography...no matter what FUJIFILM X Series camera you use. Written by professional photographer, expert Fuji user, and X Series ambassador Dan Bailey, you'll learn every feature and every menu item, button, and function of the FUJIFILM X Series lineup. More importantly, you'll learn how to use these features and settings in actual shooting situations out in the world in order to capture great photographs.Dan has shot with X Series cameras for nearly ten years, and he's worked closely with the FUJIFILM tech reps and product managers. He knows these cameras inside and out. He knows how they function out in the real world, and he's tested them with a wide range of subject matter, often in extremely challenging conditions, environments, and shooting situations. FUJIFILM X Series Unlimited, 2nd Edition teaches you everything he's learned along the way.In this revised and updated edition of the best-selling first edition, you'll learn all the camera settings, how to use autofocus, how to use and customize the film simulations to create your own "look," how to set up the camera for maximum image quality and performance, and many other features such as bracketing, exposure modes, the ADV mode filters, how to update firmware, and how to optimize your Fuji to match your style and subject matter.This book is absolutely packed with tons of great recommendations, advice, and insight. If you take the time to learn and master just a few of the features covered in this guide, you'll be able to take your creative and technical skills to a whole new level.

  • af Daniel John Stine
    830,95 kr.

    Residential Design Using Autodesk Revit 2023 is designed for users completely new to Autodesk Revit. Each book also includes access to extensive video training designed to further help you master Autodesk Revit.

  • af Martin Clancy
    387,95 kr.

    Artificial Intelligence and Music Ecosystem highlights the opportunities and rewards associated with the application of AI in the creative arts.

  • af Christian Dalsgaard & Thomas Ryberg
    197,95 kr.

    Hvordan udnytter vi potentialerne i digitale teknologier i undervisningen? Hvor og hvordan kan digitale teknologier bidrage til at tænke og tilrettelægge undervisning på nye måder, så de udvider elevers og studerendes muligheder for at undersøge, løse, skabe, udtrykke sig, mv.?Gennem en model for fire typer af digitale læringsrum giver forfatterne bud på, hvordan vi med digitale teknologier kan indrette læringsrum, der styrker den enkelte elevs handlekraft, gruppers kollaborative vidensopbygning, vidensdeling i klassen og interaktion med omverdenen. De fire digitale læringsrum er:Det individuelle rumArbejdsgruppeInteressefællesskabÅbne forbindelserDen primære målgruppe for bogen er studerende, der er ved at uddanne sig til at undervise andre, fx lærerstuderende på professionshøjskolerne, studerende på diplomuddannelser og universitetsstuderende. Derudover henvender bogen sig også til lærere, undervisere, pædagogiske konsulenter, uddannelsesledere og it-vejledere på tværs af folkeskole, gymnasiale uddannelser og videregående uddannelser.

  • af Thorkild Hanghøj m.fl.
    77,95 kr.

    Spil og spildynamikker har til alle tider fascineret mennesker. Spil skaber engagement gennem leg, hvor alle kan være deltagere. Spil har klare mål og regler, hvor man kan fejle – og prøve igen. Et godt spil indeholder interessante udfordringer og muligheder for selv at træffe valg. Alt sammen er kendetegn, som også kan genfindes i den gode undervisning. Der kan ligge og tillægges mange meningsfulde former for faglighed i et godt spil. Temanummeret introducerer til feltet i både et alment- og fagdidaktisk perspektiv.

  • - til PC & Mac
    af Daniel Riegels
    87,95 kr.

    Lightroom er det mest populære program blandt professionelle fotografer til efterbehandling og organisering af digitale fotos. Programmets brugervenlighed betyder dog, at også mange amatørfotografer har taget Lightroom til sig.I dette hæfte kan du lære, hvordan du på optimal og effektiv vis arbejder med dine billeder i programmet. Hæftet er logisk bygget op som et opslagsværk, så du hurtigt kan danne dig overblik over de enkelte funktioner.Du vil finde ud af, hvordan du bedst muligt kan bruge biblioteksdelen af programmet til at organisere og sortere dine billeder ved hjælp af de forskellige katalogiseringsværktøjer.Desuden skal vi kigge på de mange efterbehandlingsfunktioner, der lader dig gøre alt fra at rette lys- og farveforhold til at foretage reelle billedmanipulationer med retoucheringsværktøjet.Hæftet er skrevet til Lightroom 5, men kan i vid udstrækning også bruges til ældre versioner af programmet.

  • - Fra idé til digital prototype
    af Morten Rold
    310,95 - 333,95 kr.

    Du kender nok frustrationen ved websites og apps, hvor interfacet er så besværligt at bruge, at du opgiver det, du ville. Omvendt er der tilfredsstillelsen, når interfacet er så intuitivt og enkelt at bruge, at det føles, som om det er skræddersyet til en. Interfacedesign – Fra idé til digital prototype lærer dig at designe et interface, der “føles rigtigt” for brugeren.I bogen deles designprocessen op i fem trin, der sikrer, at du får forholdt dig aktivt til de problemstillinger, der er særligt afgørende i forhold til interfacedesign, og samtidig sørger for, at du som designer får brugt dine ressourcer mest effektivt. Du lærer bl.a. at arbejde med idé- og konceptudvikling, skitsering, brugerflows, wireframes, typografi, farver, navigationsdesign og digitale prototyper.Bogen henvender sig til kommende og nuværende multimediedesignere, webdesignere, interaktionsdesignere, grafiske designere, UI-/UX-designere, frontend-udviklere og andre, der arbejder med visuelt design og design af digitale brugeroplevelser.2. udgave er gennemrevideret med nye eksempler og indeholder et nyt kapitel om test af interfaces.

  • af Flávia Gonçalves Fernandes
    288,95 kr.

    Automation comprises techniques applied to a given process to make it more efficient and productive, agile and effective, minimising human interference in these processes. The creation of automatic systems allows equipment or devices to be controlled by means of electro-electronic devices such as microcomputers, mobile devices, among others. As technology continues to evolve, human beings increasingly feel the need to integrate technologies so that simple devices can meet the most varied needs, replacing the various components used to integrate with the environment with a centralised control system capable of manipulating various variables in the environment. Robotics is an educational and technological branch that encompasses computers, robots and computing, which deals with systems made up of automatic mechanical parts controlled by integrated circuits, making motorised mechanical systems, controlled manually or automatically by electrical circuits. Machines can be said to be alive, but at the same time they are an imitation of life, they are nothing more than connected wires and mechanisms, all of which together make up a robot.

  • af Viktoria Vasilievna Saveleva
    288,95 kr.

    Transformation in the modern world of innovative solutions and structures of vertical and horizontal system integration of complex parts, supersystems and subsystems of the infrastructure of smart production, smart transport, smart workforce and smart home into a developed smart integrative combined system, the result of the complex implementation and comprehensive application of which should be universal innovative smart system components with elements of artificial intelligence and artificial neural networks in the form of modules.

  • af Flávia Gonçalves Fernandes
    416,95 kr.

    L'automatisation comprend les techniques appliquées à un processus donné pour le rendre plus efficace et productif, plus souple et plus performant, en minimisant l'interférence humaine dans ces processus. La création de systèmes automatiques permet de contrôler des équipements ou des dispositifs au moyen d'appareils électro-électroniques tels que des micro-ordinateurs, des appareils mobiles, etc. Au fur et à mesure que la technologie évolue, l'être humain ressent de plus en plus le besoin d'intégrer les technologies afin que des dispositifs simples puissent répondre aux besoins les plus variés, en remplaçant les divers composants utilisés pour s'intégrer à l'environnement par un système de contrôle centralisé capable de manipuler diverses variables dans l'environnement. La robotique est une branche éducative et technologique qui englobe les ordinateurs, les robots et l'informatique, et qui traite des systèmes constitués de pièces mécaniques automatiques contrôlées par des circuits intégrés, réalisant des systèmes mécaniques motorisés, contrôlés manuellement ou automatiquement par des circuits électriques. On peut dire que les machines sont vivantes, mais en même temps elles sont une imitation de la vie, elles ne sont rien d'autre que des fils et des mécanismes connectés, qui tous ensemble constituent un robot.

  • af Marcus Devlin
    165,95 kr.

    In "The Mobile App Mastery: Innovate, Design, and Thrive in the App Ecosystem", readers are presented with a comprehensive guide for aspiring app developers, designers, and entrepreneurs seeking to navigate the dynamic world of mobile applications.In this illuminating book, readers embark on a journey through the intricate process of app development, learning essential strategies to innovate and succeed in today's bustling app ecosystem. From conceptualization to design, from development to deployment, every stage of the app lifecycle is dissected and explained with clarity and insight.Drawing upon years of industry experience, the book shares invaluable tips and techniques for crafting engaging user experiences, harnessing cutting-edge technologies, and overcoming common pitfalls. Readers discover how to leverage user feedback, conduct market research, and iterate effectively to create apps that resonate with audiences and stand out amidst the competition.The Mobile App Mastery goes beyond technical proficiency, delving into the art of effective monetization, growth hacking, and sustainable business models. Whether readers are seasoned developers looking to enhance their skills or novices eager to embark on their app development journey, this book offers practical guidance and inspiration to propel them towards success in the ever-evolving app landscape.Packed with real-world examples, actionable advice, and thought-provoking insights, The Mobile App Mastery is an indispensable resource for anyone passionate about unleashing their creativity and making an impact in the thriving world of mobile applications.Unlock the secrets to innovation, design excellence, and entrepreneurial success in the app ecosystem - dive into The Mobile App Mastery today.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.