Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Grafisk IT og digitale medier

Her finder du spændende bøger om Grafisk IT og digitale medier. Nedenfor er et flot udvalg af over 988 bøger om emnet.
Vis mere
Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Indholdsstrategi for sociale medier
    af Astrid Haug
    231,95 kr.

    "Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier. Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier. Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne: · Find jeres formål med at anvende sociale medier · Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne · Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om · Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen · Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

  • - Adobe Creative Cloud CC
    af Daniel Riegels, Anne Sofie Olesen & Anders Bennekou
    202,95 - 229,95 kr.

    Alt du behøver at vide om Adobe Creative Cloud. Skab bøger, illustrationer og tryksager af professionel kvalitet med de grafiske programmer i Adobe Creative Cloud. Adobe er verdens førende producent af software til grafik, foto- og videoredigering. Med denne bog lærer du at arbejde smartere med de seneste udgaver af programmerne Photoshop CC, InDesign CC og Illustrator CC. Lær alt om hvordan Photoshop CC bruges til alt fra simple justeringer af billeder til hvordan du kan bruge redskaber som kloning og pensler til at finjustere grafik og foto ned til mindste detalje. Få mere ud af InDesign CC ved at lære om programfaciliteter som master-sider, listeopstillinger, fodnoter og tastaturgenveje. Få tips og tricks til design af tryksager, og hvordan du får det bedste resultat ved publicering af bøger, e-bøger, brochurer, plakater, visitkort mm. Vi gennemgår også Illustrator CC, som er et tegneprogram til udarbejdelse af tegninger, logodesign, wireframes til hjemmesider og meget mere. Du lærer hvordan du nemt og effektivt kan opbygge forskellige former for illustrationer. I Illustrator CC arbejder du med vektorgrafik. Det har den fordel, at det kan skaleres i uendelighed uden tab af kvalitet. Hver enkelt side beskriver en enkelt funktion i det pågældende program. Du kan derfor bruge bogen som et opslagsværk. Gennem letforståelige instruktioner får du for eksempel styr på hvordan du deler billeder, filer og andet indhold med Adobe Creative Cloud. Skrevet til begyndere såvel som øvede med lyst til at arbejde kreativt.

  • - Kommunikation med levende billeder
    af Jørgen Riber Christensen, Ole Ertløv Hansen & Thomas Mosebo Simonsen
    248,95 kr.

    Medieproduktion: Kommunikation med levende billeder er en grundbog til produktionen af audiovisuelle medier. Bogen fokuserer på de korte forma­ter, der hyppigt ligger til grund for undervisningen og samtidigt er de mest udbredte for kommunikation med levende billeder på sociale medieplatforme. Bogen behandler hele processen fra idé over produktion til distribution, og den har det dobbelte sigte, at den ud over at dygtiggøre de medieproducerende studerende, også efterfølgende kvalificerer til faglig refleksion over produktionerne.Målgruppen er studerende og undervisere på de videregående uddannelser.

  • - Sådan bygger du software uden at programmere
    af Jacob Bøtter
    312,95 kr.

    NO-CODE er for dig, der er ekspert i alt andet end kode. Du mestrer måske Excel, men ønsker at gøre en større digital forskel. Bogen introducerer dig til 25 måder at bygge software eller automatisere arbejdsgange uden at skrive en eneste linje kode.

  • - Office 365 – Publisher 2016
    af Jens Koldbæk
    114,95 kr.

    Gennem denne titel vil du lære alle de grundlæggende funktioner i Publisher 2016 at kende. Lær bl.a. at bruge de mange forskellige layoutskabeloner, som programmet stiller til rådighed.Med Microsoft Publisher kan du nemt skabe dine egne flotte publikationer til forskellige formål fx visitkort, invitationer, kataloger eller nyhedsbreve i professionel kvalitet. Kender du i forvejen et eller flere Office-programmer fra Microsoft, vil du straks føle dig på hjemmebane. Vi gennemgår brugbare funktioner som at indsætte, formatere og placere objekter som tekstbokse, tabeller og billeder i en publikation. Du stifter også bekendtskab med begrebet "mastersider", der kan bruges til de objekter i en publikation, som skal gentages på flere sider. De nævnte teknikker er vigtige at kende, hvad enten du skaber dit eget layout helt fra bunden, eller du tager afsæt i en af programmets mange layoutskabeloner. Endelig kan du læse om, hvordan du sender en publikation i form af en e-mail direkte fra Publisher, og hvordan du klargør publikationer til trykning på et trykkeri.

  • af Hans-Christian Christiansen & Gitte Rose m.fl
    238,95 - 278,95 kr.

    Vores erfaringer og videnstilegnelse skabes i dag i stadig højere grad gennem levende billeder på forskellige teknologiske platforme, og brugen af fx film, tv og computerspil i undervisningen imødekommer børn og unges kultur, erfaringer og kompetencer. Det kræver imidlertid baggrundsviden, tolkningskompetence og mediepædagogisk indsigt at anvende levende billeder i undervisningen, og der savnes i denne sammenhæng viden om, hvordan brugen af levende billeder integreres som en del af det didaktiske håndværk. Læring med levende billeder præsenterer en række forskellige tilgange og teorier til arbejdet med levende billeder i undervisningen: fra fænomenologi og pragmatik til receptionsteori, formalisme og æstetisk læringsteori. I bogen integreres teorier omkring medier, pædagogik og didaktik med et bredt spektrum af metoder udviklet i det praktiske arbejde med medier. Bogen er skrevet til brug i undervisningen inden for fagområder som mediepædagogik og medieanalyse samt beslægtede fag på mellemlange og lange videregående uddannelser.

  • - Historier fra den danske spilbranche
    af Jesper Krogh Kristiansen & Mikkel Lodahl
    143,95 - 145,95 kr.

    Fra bagsiden:#dkgame er der, du møder den danske spilindustri på de sociale medier. Denne bog er en lang række møder med de mennesker, som arbejder med at lave computerspil i Danmark. Hør historierne fra spiludviklerne selv. Lær mere om den danske og nordiske spilbranche. Bliv introduceret til uddannelsesmuligheder, og læs om den typiske produktionsgang i spiludvikling – fra de helt små virksomheder, hvor få personer stykker en forretning sammen af drømme og hårdt arbejde, til de store, hvor mange mennesker sammen skaber de store AAAproduktioner.

  • af Tom Simons & Will Gold
    147,95 kr.

  • af Emil M Frandsen & Steeven Spangsdorf
    295,95 kr.

  • af Heine Lennart Christensen
    277,95 kr.

    Bogen henvender sig til både begyndere og øvede Photoshop-brugere og kommer vidt omkring i beskrivelsen af fremgangsmåder og begreber, som alle tager afsæt i de emner, der er relevante i forhold til moderne billedbehandling. Bogen søger at gå i dybden med en lang række af de teknikker og fremgangsmåder, som må anses for relevante for den digitale fotograf og andre, som ønsker at arbejde med billedbehandling. Den består af både forklaringer og teori, men også en masse håndgribelige og pædagogiske fremgangsmåder.Kapitlerne er opdelt efter overordnet emne og alle fremgangsmåder og beskrivelser er gjort så velillustrerede som muligt både i form af skærmbilleder og eksempelbilleder.Bogen dækker både den danske og engelske version af Photoshop og behandler emner, som kan udføres i både Photoshop CS4 og Photoshop CS4 Extended.Blandt de mange emner og discipliner, som bogen ser nærmere på, er:+ Det digitale billedes opbygning+ Farvestyring+ Photoshop-vinduet+ Adobe Bridge+ Beskæring, opretning, rotering+ Opløsning og billedstørrelse+ Fritlægning og markering+ Justering af farver og kontrast+ Retouchering+ Afhjælpning af røde øjne+ Sort/hvid-konvertering+ Transformationer+ Afhjælpning af støj+ Skarphedsteknikker+ Smart Objects+ Arbejde med RAW+ HDR-billeder+ Forsvindingspunkt+ Zoomify+ Smart Filters+ Panoramabilleder+ Udskrivning+ Billeder til web+ Og meget andet...

  • - En illustreret trin for trin guide lige fra valg af kamera til brug af avanceret digital teknik
    af Hartman
    217,95 kr.

    Bogen giver dig en komplet indføring i brugen af et digitalt kamera. Du får professionelle råd omkring dine billeders komposition, dybde og valg af motiver. Den perfekte gave til den entusiastiske amatørfotograf, der gerne vil blive bedre og få det maksimale ud af det digitale kameras muligheder.

  • af Publishing 3dtotal
    296,95 kr.

    The world¿s best creature designers and concept artists provide a groundbreaking and unique insight into their creative processes and practices.

  • - An Unofficial History of Resident Evil
    af Alex Aniel
    147,95 kr.

    The definitive history of Capcom's groundbreaking Resident Evil video game series

  • - Fra semiotisk design til strukturerede data
    af Lars Johnsen & Carl-Henrik Nielsen
    226,95 kr.

    Denne lærebog handler om nyere tendenser i moderne webdesign og om, hvordan man kan designe for såvel mennesker som medier og maskiner. Bogen fokuserer således på, hvordan man kan strukturere og kode indhold på websider, herunder mobile websider, således at det ikke alene kan opfattes af mennesker, men også sådan, at noget af dette kan læses, afkodes og anvendes af websystemer så som søgemaskiner, sociale medier og andet software.Bogen retter sig mod studerende og undervisere på videregående uddannelser, der arbejder med digitalt design i bred forstand samt andre med interesse for webdesign og -udvikling i en professionel kontekst.

  • af Daniel John Stine
    732,95 kr.

  • af Scott Campbell & Titan Books
    227,95 kr.

    Learn to survive extreme situations in wild locales from around the world with The Far Cry Survival Manual, based on the hit game series.

  • af Thorkild Hanghøj m.fl.
    76,95 kr.

    Spil og spildynamikker har til alle tider fascineret mennesker. Spil skaber engagement gennem leg, hvor alle kan være deltagere. Spil har klare mål og regler, hvor man kan fejle – og prøve igen. Et godt spil indeholder interessante udfordringer og muligheder for selv at træffe valg. Alt sammen er kendetegn, som også kan genfindes i den gode undervisning. Der kan ligge og tillægges mange meningsfulde former for faglighed i et godt spil. Temanummeret introducerer til feltet i både et alment- og fagdidaktisk perspektiv.

  • af Giancarlo Di Marco
    479,95 kr.

  • - Adobe Illustrator CS4
    af Hugo N. Hansen
    275,97 kr.

  • - til PC & Mac
    af Daniel Riegels
    90,95 kr.

    Lightroom er det mest populære program blandt professionelle fotografer til efterbehandling og organisering af digitale fotos. Programmets brugervenlighed betyder dog, at også mange amatørfotografer har taget Lightroom til sig.I dette hæfte kan du lære, hvordan du på optimal og effektiv vis arbejder med dine billeder i programmet. Hæftet er logisk bygget op som et opslagsværk, så du hurtigt kan danne dig overblik over de enkelte funktioner.Du vil finde ud af, hvordan du bedst muligt kan bruge biblioteksdelen af programmet til at organisere og sortere dine billeder ved hjælp af de forskellige katalogiseringsværktøjer.Desuden skal vi kigge på de mange efterbehandlingsfunktioner, der lader dig gøre alt fra at rette lys- og farveforhold til at foretage reelle billedmanipulationer med retoucheringsværktøjet.Hæftet er skrevet til Lightroom 5, men kan i vid udstrækning også bruges til ældre versioner af programmet.

  • af Jonathan Y. Tsou & Gregory J. Robson
    410,95 - 1.271,95 kr.

  • af Kaitlin Tremblay
    431,95 - 1.012,95 kr.

  • af M. L. Humphrey
    270,95 kr.

  • af Giovanni Demicheli & M. G. Sami
    3.527,95 kr.

    Concurrent design, or co-design of hardware and software is extremely important for meeting design goals, such as high performance, that are the key to commercial competitiveness. Hardware/Software Co-Design covers many aspects of the subject, including methods and examples for designing: (1) general purpose and embedded computing systems based on instruction set processors; (2) telecommunication systems using general purpose digital signal processors as well as application specific instruction set processors; (3) embedded control systems and applications to automotive electronics. The book also surveys the areas of emulation and prototyping systems with field programmable gate array technologies, hardware/software synthesis and verification, and industrial design trends. Most contributions emphasize the design methodology, the requirements and state of the art of computer aided co-design tools, together with current design examples.

  • af P. Hajela & D. E. Grierson
    2.143,95 kr.

  • af R. Asokan
    2.557,95 kr.

    This book presents high-quality research papers presented at 2nd International Conference on Smart Data Intelligence (ICSMDI 2022) organized by Kongunadu College of Engineering and Technology at Trichy, Tamil Nadu, India, during April 2022. This book brings out the new advances and research results in the fields of algorithmic design, data analysis, and implementation on various real-time applications. It discusses many emerging related fields like big data, data science, artificial intelligence, machine learning, and deep learning which have deployed a paradigm shift in various data-driven approaches that tends to evolve new data-driven research opportunities in various influential domains like social networks, healthcare, information, and communication applications.

  • af B. B. V. L. Deepak
    2.201,95 kr.

    This book presents the select proceedings of the conference of Innovative Product Design and Intelligent Manufacturing System (IPDIMS 2020), held at the National Institute of Technology, Rourkela, India. The book addresses latest methods and advanced tools from different areas of design and manufacturing technology. The main topics covered include computational methods for robotics, mechatronics and human-computer interaction; computer-aided design, manufacturing and engineering; aesthetics, ergonomics and UX/UI design; smart manufacturing and expert systems. The contents of this book will be useful for researchers as well as professionals working in the areas of industrial design, mechatronics, robotics, and automation.

  • af Alberto Barron-Cedeno
    714,95 kr.

    This book constitutes the refereed proceedings of the 13th International Conference of the CLEF Association, CLEF 2022, held in Bologna, Italy in September 2022.The conference has a clear focus on experimental information retrieval with special attention to the challenges of multimodality, multilinguality, and interactive search ranging from unstructured to semi structures and structured data.The 7 full papers presented together with 3 short papers in this volume were carefully reviewed and selected from 14 submissions. This year, the contributions addressed the following challenges: authorship attribution, fake news detection and news tracking, noise-detection in automatically transferred relevance judgments, impact of online education on children's conversational search behavior, analysis of multi-modal social media content, knowledge graphs for sensitivity identification, a fusion of deep learning and logic rules for sentiment analysis, medical concept normalization and domain-specific information extraction.In addition to this, the volume presents 7 "e;best of the labs"e; papers which were reviewed as full paper submissions with the same review criteria. 14 lab overview papers were accepted and represent scientific challenges based on new datasets and real world problems in multimodal and multilingual information access.

  • af Sofien Kaabar
    612,95 kr.

    Candlesticks have become a key component of platforms and charting programs for financial trading. With these charts, traders can learn underlying patterns for interpreting price action history and forecasts. This A-Z guide shows portfolio managers, quants, strategists, and analysts how to use Python to recognize, scan, trade, and back-test the profitability of candlestick patterns.Financial author, trading consultant, and institutional market strategist Sofien Kaabar shows you how to create a candlestick scanner and indicator so you can compare the profitability of these patterns. With this hands-on book, you'll also explore a new type of charting system similar to candlesticks, as well as new patterns that have never been presented before.With this book, you will:Create and understand the conditions required for classic and modern candlestick patternsLearn the market psychology behind themUse a framework to learn how back-testing trading strategies are conductedExplore different charting systems and understand their limitationsImport OHLC historical FX data in Python in different time framesUse algorithms to scan for and reproduce patternsLearn a pattern's potential by evaluating its profitability and predictability

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.