Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Brand Identity for the Frisian Wadden Sea. Destination Branding on the Basis of Destination Image Analysis - Stefanie Schmaus - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783838204901
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 126
  • Udgivet:
  • 1. april 2013
  • Størrelse:
  • 210x148x7 mm.
  • Vægt:
  • 159 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 12. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK FRIDAY
    : :

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Brand Identity for the Frisian Wadden Sea. Destination Branding on the Basis of Destination Image Analysis



Find lignende bøger
Bogen Brand Identity for the Frisian Wadden Sea. Destination Branding on the Basis of Destination Image Analysis findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.