Udvidet returret til d. 31. januar 2024

Computational Advertising - Peng Liu - Bog

- Market and Technologies for Internet Commercial Monetization

Bag om Computational Advertising

This book introduces computational advertising, and advertising monetization. It provides a macroscopic understanding of how consumer products in the Internet era push user experience and monetization to the limit.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367206383
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 442
  • Udgivet:
  • 27. maj 2020
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 178x254x0 mm.
  • Vægt:
  • 980 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Computational Advertising

This book introduces computational advertising, and advertising monetization. It provides a macroscopic understanding of how consumer products in the Internet era push user experience and monetization to the limit.

Brugerbedømmelser af Computational Advertising



Find lignende bøger
Bogen Computational Advertising findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.