Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Cultural Intermediaries - Jonathon Hutchinson - Bog

- Audience Participation in Media Organisations

Bag om Cultural Intermediaries

This book interrogates the existing theories of convergence culture and audience engagement within the media and communication disciplines by providing grounded examples of social media use as a social mobilization tool within the media industries.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319882116
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 236
  • Udgivet:
  • 18. maj 2018
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 148x210x0 mm.
  • Vægt:
  • 3351 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 12. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK FRIDAY
    : :

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Cultural Intermediaries

This book interrogates the existing theories of convergence culture and audience engagement within the media and communication disciplines by providing grounded examples of social media use as a social mobilization tool within the media industries.

Brugerbedømmelser af Cultural Intermediaries



Find lignende bøger
Bogen Cultural Intermediaries findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.