Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Customer Experiences Affect Customer Loyalty - Daniel Gurski - Bog

- An Empirical Investigation of the Starbucks Experience Using Structural Equation Modeling

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783954891184
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 66
  • Udgivet:
  • 22. august 2013
  • Størrelse:
  • 210x148x4 mm.
  • Vægt:
  • 95 g.
  • 2-3 uger.
  • 12. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Customer Experiences Affect Customer Loyalty



Find lignende bøger
Bogen Customer Experiences Affect Customer Loyalty findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.