Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Digital Glocalization of Entertainment - Paolo Sigismondi - Bog

- New Paradigms in the 21st Century Global Mediascape

Bag om Digital Glocalization of Entertainment

Bridging the gap between media theory and industry practice in a rapidly evolving global sector, this book builds on scholarship in the field and, enriched by case studies and insights from business practice, analyzes the impact of new formats and technology.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781461429722
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 138
  • Udgivet:
  • 25. oktober 2013
  • Udgave:
  • 2012
  • Størrelse:
  • 235x155x8 mm.
  • Vægt:
  • 242 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 12. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK FRIDAY
    : :

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Digital Glocalization of Entertainment

Bridging the gap between media theory and industry practice in a rapidly evolving global sector, this book builds on scholarship in the field and, enriched by case studies and insights from business practice, analyzes the impact of new formats and technology.

Brugerbedømmelser af Digital Glocalization of Entertainment



Find lignende bøger
Bogen Digital Glocalization of Entertainment findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.