Udvidet returret til d. 31. januar 2025

EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores - R. Shanthi - Bog

Bag om EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores

NA

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788180943065
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 114
  • Udgivet:
  • 1. december 2022
  • Størrelse:
  • 170x6x244 mm.
  • Vægt:
  • 212 g.
  • 2-3 uger.
  • 12. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores

NA

Brugerbedømmelser af EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores



Find lignende bøger
Bogen EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.