dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Bøger af Benjamin Rud Elberth

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - - sådan bliver du valgt
    af Benjamin Rud Elberth
    285,99 kr.

    Bogen Valgkamp for Politikere - Sådan bliver du valgt beskriver en mulig vej til at få et godt valg. Bogen tager sit afsæt i partiernes og forskernes viden om, hvad der virker, og tager udgangspunkt i en række praktiske eksempler og viden fra kandidater, der har fået gode valg. Undervejs tager bogen livtag med alle de forskellige platforme, greb og teknikker og giver forslag til, hvordan man kan forberede, tilrettelægge og gennemføre sin valgkamp.Hvordan får man stemmer i en valgkamp og bliver valgt?For at blive valgt til enten et Kommunal- eller Regionsvalg, et Europa-Parlamentsvalg eller et Folketingsvalg, skal du som kandidat kunne gennemføre en slagkraftig valgkamp. Det kræver forståelse af teknikkerne bag, evnen til at træffe en række strategiske valg og evnen til at kommunikere på tværs af en lang række platforme og flader.Denne håndbog er skrevet til kandidaten, der gerne vil vinde et valg, enten ved at sikre sit mandat eller ved at få så godt et valg, at det vækker opsigt og giver indflydelse, når der skal vælges ordførerskaber eller poster efter valget.Bogen fortæller fra start til mål, hvordan du som kandidat til Kommunalvalg, Regionsvalg, Folketingsvalg eller Europa-Parlamentsvalg rammer rigtigt, når du skal vælge alt fra slogan til mærkesager, medier og platforme, og den beskriver, hvordan du teknisk gennemfører valgkampen på tværs af alle flader.

  • - Kommunikation på tværs af medier
    af Benjamin Rud Elberth
    297,95 kr.

    Fra Modtager til Medtager undersøger til bunds, hvad der sker, når modtageren er blevet så passiv foran tv-skærmen og i sin avislæsning, at der skal langt mere til for at flytte målgruppen til handling. Undervejs ser bogen ind i et ændret mediebillede, hvor modtageren skal motiveres til at være medtager med muligheden for at stikke hånden helt ind i din kommunikation. Det betyder, at talen, pressemeddelelsen, pressemødet, tv-interviewet, salget, mødet med politikeren og flere andre discipliner skal understøttes med de bedste greb fra sociale og digitale medier for at lykkes.

  • - Lobbyistens drejebog i den ny medievirkelighed
    af Peter Mose & Benjamin Rud Elberth
    388,95 - 417,95 kr.

    Påvirk politik på alle platforme er din guide til at erobre opmærksomhed i en ny medievirkelighed og slå igennem med din mærkesag. En politisk værktøjsbog, der favner over klassiske lobbydiscipliner og går i dybden med digitale påvirkningsteknikker, herunder mulighederne inden for kunstig intelligens. Påvirk politik på alle platforme er skrevet af den erfarne rådgiverduo Benjamin Rud Elberth og Peter Mose, forfattere til en række bøger om politik, kommunikation og indflydelse. Påvirk politik på alle platforme klæder dig på til at træffe de strategiske og lavpraktiske valg, der giver adgang til magtens maskinrum, hvor beslutninger forberedes og tages – med konsekvenser for lønmodtagerorganisationer, virksomheder, NGOer og brancheforeninger.Påvirk politik på alle platforme er ikke alene fyldt med tips, tricks og tjeklister, men også med konkrete eksempler på, hvordan de dygtige lobbyister arbejder.

  • af Gitte Rose, Trine-Maria Kristensen, Rikke Dinnetz, mfl.
    387,95 kr.

    Sociale medier er en praksisnær introduktion til kommunikation og markedsføring på sociale medier. Læseren introduceres til centrale kommunikationsteorier og metoder, der er anvendelige til såvel analysen som udarbejdelsen af sociale medie-strategier.Bogens forfattere, der henter deres erfaring fra praksis, undervisning og forskning, illustrerer forklaringsmodellerne med eksempler og cases. Sociale medier henvender sig til to overordnede målgrupper: dem, der har brug for at danne sig det store overblik over mediernes baggrund og forskelligartede styrker og svagheder (som for eksempel undervisere og instruktører), og dem, der overvejer at anvende en eller flere sociale medieplatforme i praksis. I otte kapitler gennemgår lærebogen:• Sociale medier – en introduktion• Analyse af sociale medier• Social media-strategi• Ledelse i en 2 .0-verden• Brand communities• Møder mellem mennesker – offline og online• Markedsføring på sociale medier• Nyhedsformidling på sociale medierBogen er rettet mod erhvervsuddannelse og videreuddannelse og passer bl.a. til Akademiuddannelsen i Sociale medier. Den passer desuden til læreruddannelsen samt tilvalgsfag i Medier ved universitetet.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.