Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Marianne Leth Jørnø

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Heidi Andersen & Marianne Leth Jørnø
    324,95 kr.

    Kommunikation i praksis henvender sig til studerende på de videregående erhvervsuddannelser herunder akademiuddannelsen i ledelse. Bogen giver læseren en indføring i de processer og de overvejelser, der er knyttet til selvstændigt og professionelt at varetage skriftlige, verbale og digitale kommunikationsopgaver.

  • - Projektarbejde i videregående erhvervsuddannelser
    af Marianne Leth Jørnø
    222,95 kr.

    Forfatteren formidler projektarbejdsmetoden tæt på dagligsproget - uden at gå på akkord med fagligheden. Læseren får gode råd og kan tjekke sin forståelse af projektarbejdets elementer. 2. udgaven af Brug din viden fokuserer endnu skarpere end 1. udgaven på projektarbejdet og er samtidig opdateret og justeret på væsentlige punkter. Læseren vil fortsat få svar på flg. spørgsmål:Hvordan kommer jeg i gang med at skrive?Hvad kendetegner den gode problemformulering?Hvordan foretager man en dataindsamling?Hvordan bruger man sin vejleder?Hvordan forsvarer man sit projekt?Hvad indebærer opponentfunktionen?

  • - Kvalitative og kvantitative metoder
    af Marianne Leth Jørnø
    171,95 kr.

    Hvad ved vi i virkeligheden om virkeligheden? Det spørgsmål forsøger videnskabsteorierne at besvare. Videnskabsteori for praktikere er en kort gennemgang af de vigtigste erkendelsesmæssige tilgange til sansning og forståelse af virkeligheden. Hvad er dilemmaerne? Hvad er de kritiske indvendinger? Praktiske fremgangsmåder, som kan benyttes indenfor hver af de forskellige retninger, bliver præsenteret. Bogens målgruppe er studerende på Erhvervsakademierne og andre praksisrettede uddannelser.

  • af Karin Sloth & Marianne Leth Jørnø
    263,94 kr.

    I dag skal organisationer og virksomheder være parat til konstant dialog med omgivelserne på de tidspunkter og gennem de kanaler, som deres interessenter ønsker. De skal på én gang tænke langsigtet og evne løbende at tilpasse sig. Det kræver, at man arbejder strategisk med kommunikation. Denne bog klæder dig på til at arbejde professionelt med strategisk kommunikation inden for fem kerneområder i organisationen: interessenter, brandopbygning, emnehåndtering, forandringsprocesser og videndeling. Bogen giver dig teoretisk indsigt såvel som konkrete redskaber til, hvordan du som kommunikatør kan sikre dig, at din organisation er i harmoni med omgivelserne. Bogen henvender sig til praktikeren såvel som til den studerende på DMJX-, akademi- og diplomuddannelserne i kommunikation, hvor bogen kan bruges som grundbog. Foruden adskillige redskaber og modeller er bogen suppleret med en række videoer, hvor garvede kommunikatører fortæller, hvordan de i praksis arbejder med bogens emner.

  • - Kommenterede eksempler fra studierapporter
    af Marianne Leth Jørnø & Rasmus Leth Jørnø
    187,95 kr.

    Her er en hjælpende hånd til alle dem, der ønsker at forbedre deres faglige formidling.Brug din viden II indeholder den videnskabsteori og de praktiske øvelser, som studerende på erhvervsakademierne skal bruge for at forstå basale erkendelsesmæssige overvejelser. Forudsætninger der skaber troværdighed og tyngde i faglige undersøgelser, projekter og rapportskrivninger.Bogen lægger op til en kritisk dialog med de spørgsmål og projekter, der skal til for at skabe kvalificeret formidling.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.