Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Ole E. Andersen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, mfl.
    485,95 kr.

    Moderne Markedsføring er en ny lærebog i markedsføring, der forbereder læseren på, hvordan markedsføring reelt foregår i dag – både BtC og BtB. Lærebogen er solidt forankret i praksis, og markedsføring på sociale medier indgår således på lige fod med traditionelle tiltag som messer og events. Lærebogen gennemgår og analyserer naturligvis også de traditionelle og nyeste teorier. Lærebogen er rettet mod videregående uddannelser som fx markedsføringsøkonom, serviceøkonomi, mod akademiuddannelserne samt HD.

  • af Ian Wisler-Poulsen, Ole E. Andersen, Nanna Friis, mfl.
    387,95 kr.

    I Online kommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme. Bogen tager afsæt i de fagelementer som vægtes på erhvervsuddannelserne og videreuddannelserne i forbindelse med emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling. I bogen gives introduktioner til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, digital billedkommunikation, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, interkulturel kommunikation og kommunikation på sociale medier. Bogens bidragydere arbejder praktisk og teoretisk med onlinekommunikation og har stor erfaring med undervisning og/eller produktion af lærebøger inden for deres respektive områder. Online kommunikation – en introduktion kombinerer teori og praksis og lægger vægt på cases, praktiske øvelser og praksisrefleksion.

  • af Ole E. Andersen
    62,95 - 318,95 kr.

    Forstå forbrugerne er den første danske bog, der med en marketing-synsvinkel strukturerer, analyserer og forklarer forbrugernes opfattelse af verden, deres motiver, holdninger og adfærd. Fra valg af mærke eller butik til køb af hus eller bil. Denne forståelse vil give et bedre grundlag for beslutninger om fremtidige markedsføringsaktiviteter på de stadigt mere dynamiske markeder med stigende medieudbud og bevidste forbrugere.

  • af Poul K. Faarup, Ole E. Andersen & Ane Kathrine Bo Johansen
    399,95 kr.

    Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.

  • af Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Lotte Hyldgaard Smidt & mfl.
    187,95 kr.

    Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:• Situationsanalyse• Overordnet strategi• Målsætninger, målgrupper og positionering• Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)• Marketing-mix 2 (promotion)• Evaluering/kontrol af effektLæremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.

  • af Poul K. Faarup & Ole E. Andersen
    437,95 kr.

    Dette er en lærebog i markedskommunikation og go-to-market strategier i form af distribution og salgskanaler for både fysiske produkter og serviceydelser på BtC og BtB markeder i en stadig mere digitaliseret verden.Salgskanaler er valget af de steder, hvor kunden kan købe dit produkt eller serviceydelse, men det handler også i bredere forstand om distribution (place) i marketing-mixet. Bogen beskriver udviklingen i forskellige salgskanaler (fysisk og online) og analyserer distributionsstrategier for BtC og BtB markeder. Et særskilt kapitel omhandler online som salgskanal, herunder fordele og ulemper ved e-handelBogen henvender sig især til studerende på marketingorienterede HD- og HA-uddannelser på f.eks. CBS, SDU, Århus Universitet og AUC og til korte videregående uddannelser som Markedsføringsøkonom og serviceøkonom. Den vil også være anvendelig på professionsbacheloruddannelser som grundbog i markedskommunikation samt på kurser og videreuddannelse inden for kommunikation.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.