dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Bøger af Tine Wirenfeldt Jensen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - trin for trin
    af Tine Wirenfeldt Jensen & Charlotte Albrechtsen
    142,95 kr.

    Under workshoppen tjekker deltagerne deres telefoner fremfor at gå ind i de dialoger, workshoppens facilitator forsøger at få i gang. De planlagte aktiviteter giver intet output, og bagefter kan ingen svare på, hvad pointen med det hele var. Det er rigtig ærgerligt! Det kunne have været undgået med en mere struktureret tilgang til planlægning med større fokus på workshoppens mål og med bedre facilitering.Det får du ved fra start at stille skarpt på, at workshoppen skal være værdiskabende. Bogen tilbyder en systematisk og tilgængelig ramme for, hvordan du planlægger og afholder workshops, der skaber reel værdi - både for dem, som deltager i den, og for den organisation, der afholder workshoppen.Denne bog guider dig igennem den proces, det er at afholde en værdiskabende workshops fra start til slut.Bogen er beregnet til at blive brugt af dig, der også har travlt med alt mulig andet, og derfor er den kortfattet og går lige til sagen. Den trinvise tilgang til at planlægge og afholde værdiskabende workshops og de mange eksempler, forklaringer og illustrationer hjælper dig godt i gang.

  • - Topografi, tekster og tendenser
    af Tine Wirenfeldt Jensen
    287,95 kr.

    Universitetsspecialet er traditionelt et højdepunkt i en akademisk uddannelse - og det afgørende bindeled mellem uddannelse og arbejdsliv. Men specialet er under pres af forandringer og reformer, og mens de faglige miljøer holder fast i specialets nødvendighed, ved vi faktisk meget lidt om, hvad de studerende lærer ved at skrive speciale.I Det danske universitetsspeciale råder Tine Wirenfeldt Jensen bod på fraværet af forskningsbaserede perspektiver på specialet. Hun indkredser specialets rolle og kvalitet og undersøger, hvad det vil betyde, hvis den afsluttende afhandling begrænses eller helt skrottes. Gennem en analyse af litteraturen om specialet og interviews med tyve specialvejledere på tre fakulteter afdækker og problematiserer hun den danske forståelse af specialet - og åbner for nye måder at anskue og forstå afhandlingen på. For specialet er ikke kun afgørende for den enkelte studerende og for den akademiske kultur. Det er også centralt i diskussionen om universitetets betydning for samfundet.

  • af Gitte Wichmann-Hansen & Tine Wirenfeldt Jensen
    42,95 kr.

    God undervisning på universitetet er orienteret mod de studerendes læring. Læringsaktiviteter i undervisningen og mellem undervisningsgangene spiller derfor en stor rolle i universitetspædagogik. Universitetspædagogik rummer erfaringsbaserede og forskningsrelaterede forslag til, hvordan man tilrettelægger, gennemfører, evaluerer og videreudvikler egen undervisningspraksis inden for de rammer som universitetet og forskningsbaseringen danner om undervisningen - hvad enten det drejer sig om traditionelle forelæsnings- og vejledningsaktiviteter, case- og projektarbejde eller e-læring. Forfatterne giver desuden den enkelte underviser redskaber til at overveje sit læringsteoretiske fundament. Bogens hovedafsnit: - Universitet som ramme- Læring og forskningsbaseret undervisning- Planlægning af kurser og lektioner - Gennemførelse af selve undervisningen - Vejledning - Eksamen og evaluering - Undervisningsudvikling for universitetsundervisere.Vi udleverer ikke undervisereksemplarer af denne bog. Universitetspædagogik findes også i engelsk oversættelse: University Teaching and Learning http://samfundslitteratur.dk/bog/university-teaching-and-learning

  • af Gitte Wichmann-Hansen & Tine Wirenfeldt Jensen
    45,95 kr.

    University Teaching and Learning is based on the notion that good teaching is focused on student learning. Therefore, the central topic of this book is learning activities, both in and between teaching sessions.The book includes experience- and research-based suggestions for how to plan, conduct, evaluate and develop teaching within the framework provided by the university and research, whether this be traditional lectures and supervision tasks; case- and project work, or e-learning. The book furthermore equips the individual teacher with tools to reflect the theoretical foundation of his or her teaching.University Teaching and Learning is written with university teacher training and other introductions to university teaching and learning in mind. In addition to new lecturers, the book is also aimed at the seasoned lecturer looking for inspiration for his or her own, the team s or department s teaching.University Teaching and Learning is co-authored by a number of lecturers, developers and researchers affiliated with the Danish Network for Educational Development in Higher Education.University Teaching and Learning is available in a Danish translation: http://samfundslitteratur.dk/bog/universitetspædagogik

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.