Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering
Globaløkonomi til marketing og service af Hans Jørgen Biede Du sparer 10% ift. forlagets pris Spar 10%

Globaløkonomi til marketing og service - Bog

Bag om Globaløkonomi til marketing og service

Globaløkonomi til marketing og service er baseret på Makroøkonomi og mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom. Globaløkonomi giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt en forståelse for de samfundsøkonomiske sammenhænge. Den økonomiske teori bliver forklaret og kombineret med eksempler fra den virkelige verden. Bogen indledes med et kapitel om økonomisk analyse, og er derefter opdelt i fire dele. Hovedtemaet i den første del af bogen er prisdannelse i forskellige markedssituationer og ved forskellige offentlige indgreb. I anden del koncentrerer bogen sig om arbejdsmarkedet og den globale udvikling, herunder internationale handel og internationale samarbejder. Derefter rettes fokus i tredje del mod de makroøkonomiske mål, nationalindkomsten og udenrigshandelen. Til sidst analyses rentedannelsen og den økonomiske politik, bl.a. strukturpolitik og stabiliseringspolitik.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741271606
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 416
  • Udgivet:
  • 12. Juni 2018
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 173x243x24 mm.
  • Vægt:
  • 782 g.
  • 403,95 kr.
  • 450,00 kr.
  • 46,05 kr. (10%)
  • 39,95 kr.
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • 1-3 hverdage
  • 28. September 2021
Beskrivelse af Globaløkonomi til marketing og service
Globaløkonomi til marketing og service er baseret på Makroøkonomi og mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom.

Globaløkonomi giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå
og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt en forståelse
for de samfundsøkonomiske sammenhænge. Den økonomiske teori
bliver forklaret og kombineret med eksempler fra den virkelige verden.
Bogen indledes med et kapitel om økonomisk analyse, og er derefter
opdelt i fire dele. Hovedtemaet i den første del af bogen er prisdannelse
i forskellige markedssituationer og ved forskellige offentlige indgreb.
I anden del koncentrerer bogen sig om arbejdsmarkedet og den
globale udvikling, herunder internationale handel og internationale
samarbejder. Derefter rettes fokus i tredje del mod de makroøkonomiske
mål, nationalindkomsten og udenrigshandelen.
Til sidst analyses rentedannelsen og den økonomiske politik,
bl.a. strukturpolitik og stabiliseringspolitik.
Brugerbedømmelser af Globaløkonomi til marketing og service


Find lignende bøger
Bogen Globaløkonomi til marketing og service findes i følgende kategorier:
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.