Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Human-Computer Interaction: The Agency Perspective - Bog

Bag om Human-Computer Interaction: The Agency Perspective

This book highlights the influence of the agency perspective in Human-Computer Interaction through a careful selection of research contributions. It provides hands-on-experience by covering representative case studies and offering essential design guidelines.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642439100
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 466
  • Udgivet:
  • 22. februar 2014
  • Størrelse:
  • 235x155x28 mm.
  • Vægt:
  • 735 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 12. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK FRIDAY
    : :

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Human-Computer Interaction: The Agency Perspective

This book highlights the influence of the agency perspective in Human-Computer Interaction through a careful selection of research contributions. It provides hands-on-experience by covering representative case studies and offering essential design guidelines.

Brugerbedømmelser af Human-Computer Interaction: The Agency Perspective



Find lignende bøger
Bogen Human-Computer Interaction: The Agency Perspective findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.