Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Integrated Marketing Communications - Philip J. Kitchen - Bog

- A Global Brand-Driven Approach

Bag om Integrated Marketing Communications

Integrated Marketing Communications: A Global Brand-Driven Approach, 2nd edition presents an integrated and global framework to marketing communications, delivered in a highly readable, cohesive and succinct manner.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030764159
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 374
  • Udgivet:
  • 4. januar 2022
  • Udgave:
  • 22022
  • Størrelse:
  • 235x156x29 mm.
  • Vægt:
  • 592 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Integrated Marketing Communications

Integrated Marketing Communications: A Global Brand-Driven Approach, 2nd edition presents an integrated and global framework to marketing communications, delivered in a highly readable, cohesive and succinct manner.

Brugerbedømmelser af Integrated Marketing Communications



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.