Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Internet-Based Customer Value Management - Tymoteusz Doligalski - Bog

- Developing Customer Relationships Online

Bag om Internet-Based Customer Value Management

Customer value management is a managerial approach in which customers are perceived as the company's asset, the value of which may be measured and increased through the organization of processes around customer relationships.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319098548
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 152
  • Udgivet:
  • 31. oktober 2014
  • Udgave:
  • 2015
  • Størrelse:
  • 163x242x13 mm.
  • Vægt:
  • 390 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Internet-Based Customer Value Management

Customer value management is a managerial approach in which customers are perceived as the company's asset, the value of which may be measured and increased through the organization of processes around customer relationships.

Brugerbedømmelser af Internet-Based Customer Value Management



Find lignende bøger
Bogen Internet-Based Customer Value Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.