Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Kundenbindungsmanagement in Verschiedenen Marktphasen - Kai Kunze - Bog

Bag om Kundenbindungsmanagement in Verschiedenen Marktphasen

Im Mittelpunkt der Betrachtung steht die Frage nach der Erfolgswirksamkeit verschiedener Kundenbindungsinstrumente in wachsenden und stagnierenden Märkten.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824472161
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 165
  • Udgivet:
  • 30. oktober 2000
  • Udgave:
  • 2000
  • Størrelse:
  • 210x148x9 mm.
  • Vægt:
  • 225 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 12. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK FRIDAY
    : :

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Kundenbindungsmanagement in Verschiedenen Marktphasen

Im Mittelpunkt der Betrachtung steht die Frage nach der Erfolgswirksamkeit verschiedener Kundenbindungsinstrumente in wachsenden und stagnierenden Märkten.

Brugerbedømmelser af Kundenbindungsmanagement in Verschiedenen Marktphasen



Find lignende bøger
Bogen Kundenbindungsmanagement in Verschiedenen Marktphasen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.