Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering
Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret af Caroline Heide-Jørgensen Du sparer 11% ift. forlagets pris Spar 11%

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret - Bog

Bag om Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

Bogen er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved jurastudiet ved Københavns Universitet. Denne fjerde udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret er baseret på de tidligere udgaver af bogen. Der er foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til de tidligere udgaver, men bogens struktur og opbygning er bibeholdt. Bogen er søgt ført ajour til 1. juli 2020.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757449037
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 430
  • Udgivet:
  • 2. September 2020
  • Udgave:
  • 4
  • Størrelse:
  • 156x230x31 mm.
  • Vægt:
  • 720 g.
  • 576,95 kr.
  • 650,00 kr.
  • 73,05 kr. (11%)
  • 39,95 kr.
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • 1-2 hverdage
  • 28. September 2021
Beskrivelse af Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret
Bogen er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved jurastudiet ved Københavns Universitet. Denne fjerde udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret er baseret på de tidligere udgaver af bogen. Der er foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til de tidligere udgaver, men bogens struktur og opbygning er bibeholdt. Bogen er søgt ført ajour til 1. juli 2020.
Brugerbedømmelser af Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret


Find lignende bøger
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.