Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Marketing and Social Construction - Chris Hackley - Bog

- Exploring the Rhetorics of Managed Consumption

Bag om Marketing and Social Construction

This book draws on a wide range of recent European and North American studies in critical, ethnographic and interpretative traditions of marketing. It highlights the influence of social construction on the study of marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415208598
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 15. marts 2001
  • Størrelse:
  • 156x234x16 mm.
  • Vægt:
  • 476 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Marketing and Social Construction

This book draws on a wide range of recent European and North American studies in critical, ethnographic and interpretative traditions of marketing. It highlights the influence of social construction on the study of marketing.

Brugerbedømmelser af Marketing and Social Construction



Find lignende bøger
Bogen Marketing and Social Construction findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.