Tidligere bogreolen.dk  |  Markedets laveste priser
Dag-til-dag levering
Marketinghåndbogen af Hans-Henrik Søndersted-Olsen

Marketinghåndbogen

- Fra strategi til kampagne

Bag om Marketinghåndbogen

Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring. Du får et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit samarbejde med reklame-, analyse- og mediebureauer. Desuden giver bogen et overblik over den nyligt reviderede markedsføringslovgivning. Fra du lægger strategien til du skal evaluere den færdige kampagne, giver bogen enkle og gennemprøvede redskaber til at skabe overblik over proces og resultat. Et væld af tidssvarende eksempler gør bogen både lærerig og læseværdig. Hans-Henrik Søndersted-Olsen er adm. direktør for reklamebureauet Klausen & Partners A/S. Med erfaring fra begge sider af bordet i marketingarbejdet, bestyrelsesarbejde i Dansk Marketing Forum og som ekstern lektor på Copenhagen Business School er han en rutineret formidler af marketing- og kommunikationsstoffet.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759395455
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 29. august 2013
  • 203,95 kr.
  • 0,00 kr.
  • Straks på e-mail
Eller spar samlet 13% som medlem
  • 176,95 kr.

Forudsætter medlemskab (ingen binding)
1. uge gratis, herefter 79 kr./md. og kan opsiges når du vil.
Andre bøger af Hans-Henrik Søndersted-Olsen
Se alle titler
Beskrivelse af Marketinghåndbogen
Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring. Du får et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit samarbejde med reklame-, analyse- og mediebureauer. Desuden giver bogen et overblik over den nyligt reviderede markedsføringslovgivning.

Fra du lægger strategien til du skal evaluere den færdige kampagne, giver bogen enkle og gennemprøvede redskaber til at skabe overblik over proces og resultat. Et væld af tidssvarende eksempler gør bogen både lærerig og læseværdig.

Hans-Henrik Søndersted-Olsen er adm. direktør for reklamebureauet Klausen & Partners A/S. Med erfaring fra begge sider af bordet i marketingarbejdet, bestyrelsesarbejde i Dansk Marketing Forum og som ekstern lektor på Copenhagen Business School er han en rutineret formidler af marketing- og kommunikationsstoffet.
Brugerbedømmelser af Marketinghåndbogen


Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketinghåndbogen findes i følgende kategorier:
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.