Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering
Moderne markedsføring (i-bog) - opgaver og cases af Poul K. Faarup

Moderne markedsføring (i-bog) - opgaver og cases - Bog

Bag om Moderne markedsføring (i-bog) - opgaver og cases

MODERNE MARKEDSFØRING - OPGAVER OG CASES knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Overordnet strategi • Målsætninger, målgrupper og positionering • Marketing-mix 1 (produkt, pris, place) • Marketing-mix 2 (promotion) • Evaluering/kontrol af effekt Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741264622
  • Indbinding:
  • Digital
  • Sideantal:
  • 160
  • Udgivet:
  • 8. September 2016
  • Udgave:
  • 2
  • 166,95 kr.
  • 39,95 kr.
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • Kan leveres først i september
Beskrivelse af Moderne markedsføring (i-bog) - opgaver og cases
MODERNE MARKEDSFØRING - OPGAVER OG CASES knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Overordnet strategi • Målsætninger, målgrupper og positionering • Marketing-mix 1 (produkt, pris, place) • Marketing-mix 2 (promotion) • Evaluering/kontrol af effekt Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.
Brugerbedømmelser af Moderne markedsføring (i-bog) - opgaver og cases


Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.