Udvidet returret til d. 31. januar 2025

New Media Users in China II - Peng Lan - Bog

Bag om New Media Users in China II

As the second volume of a two-volume set on new media users in China, this book approaches the subject from a micro level. examining the mediatized existence and life of new media users in the digital age and the approaching age of artificial intelligence.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032548739
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 232
  • Udgivet:
  • 29. september 2023
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 589 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af New Media Users in China II

As the second volume of a two-volume set on new media users in China, this book approaches the subject from a micro level. examining the mediatized existence and life of new media users in the digital age and the approaching age of artificial intelligence.

Brugerbedømmelser af New Media Users in China II



Find lignende bøger
Bogen New Media Users in China II findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.