Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering
Oplevelsesøkonomi af Jan Madsen

Oplevelsesøkonomi - Bog

- forundring - forandring - forvandling

Bag om Oplevelsesøkonomi

Oplevelsesøkonomi – forundring, forandring, forvandling behandler dominerende teorier og værktøjer i alle led af værdikæden og belyser oplevelsesøkonomiens potentialer og mangfoldighed med eksempler og cases fra forskellige brancher – nationalt og internationalt.   Teorierne behandles ud fra en praksisnær tilgang med cases og eksempler som bl.a. Fårup Sommerland, Disney, Autostadt, Læsø Salt, Astrid Lindgren Verden, Rainforest Café og Britain’s got talent.   Desuden behandler bogen oplevelsesøkonomiske aspekter ifm. herregårde, sport- og musikevents, gastronomi og lystfiskeri.   2. udgaven har selvstændige kapitler om autenticitet, oplevelsesrum og events samt et nyt afsnit om oplevelsens psykologiske struktur.   Udgivelsen henvender sig til alle med interesse for oplevelsesøkonomi. Velegnet til studerende på korte videregående uddannelser (KVU) og kan anvendes på gymnasieniveau.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788761661470
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 158
  • Udgivet:
  • 3. August 2015
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 173x241x9 mm.
  • Vægt:
  • 280 g.
  • 314,95 kr.
  • 39,95 kr.
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • 1-3 hverdage
  • 28. September 2021
Beskrivelse af Oplevelsesøkonomi
Oplevelsesøkonomi – forundring, forandring, forvandling behandler dominerende teorier og værktøjer i alle led af værdikæden og belyser oplevelsesøkonomiens potentialer og mangfoldighed med eksempler og cases fra forskellige brancher – nationalt og internationalt.

 

Teorierne behandles ud fra en praksisnær tilgang med cases og eksempler som bl.a. Fårup Sommerland, Disney, Autostadt, Læsø Salt, Astrid Lindgren Verden, Rainforest Café og Britain’s got talent.

 

Desuden behandler bogen oplevelsesøkonomiske aspekter ifm. herregårde, sport- og musikevents, gastronomi og lystfiskeri.

 

2. udgaven har selvstændige kapitler om autenticitet, oplevelsesrum og events samt et nyt afsnit om oplevelsens psykologiske struktur.

 

Udgivelsen henvender sig til alle med interesse for oplevelsesøkonomi. Velegnet til studerende på korte videregående uddannelser (KVU) og kan anvendes på gymnasieniveau.
Brugerbedømmelser af Oplevelsesøkonomi


Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.