dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Professionel kundeindsigt - Søren Smit - Bog

- Forskellen mellem økonomisk succes og fiasko

Bag om Professionel kundeindsigt

Bogen til alle med et ønske om at fokusere professionelt på kundeindsigt og kundeoplevelser. Via inspiration, gode råd og case-eksempler hjælpes topledelse, mellemledere, medarbejdere, undervisningsinstitutioner mv. til at sætte kundeindsigt på agendaen. Bogen tager sit udgangspunkt i hvorledes en organisation skaber et løbende flow af relevante 360 graders kundeindsigter, som hver dag bliver det centrale omdrejningspunkt hos alle virksomhedens medarbejdere. Har en virksomhed ikke kundeindsigter på et professionelt niveau, kan det i sidste ende være netop dét, der afgør, at man overhales indenom af andre spillere, som adresserer kundernes reelle behov, efterspørgsel og forventninger. Bogen inkluderer cases fra Grundfos, Arriva, HK og Terma samt betragtninger fra en stor nordisk undersøgelse, som afdækker hvorledes de største virksomheder arbejder med kundeindsigter, herunder hvad man skal mestre for at kunne kalde sig ’Customer Insight Champion’.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788771920352
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 250
  • Udgivet:
  • 8. December 2017
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 149x208x25 mm.
  • Vægt:
  • 485 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 19. April 2024
På lager

Normalpris

  • dk-flag   FØDSELSDAGSUDSALG   dk-flag

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Professionel kundeindsigt

Bogen til alle med et ønske om at fokusere professionelt på kundeindsigt og kundeoplevelser. Via inspiration, gode råd og case-eksempler hjælpes topledelse, mellemledere, medarbejdere, undervisningsinstitutioner mv. til at sætte kundeindsigt på agendaen. Bogen tager sit udgangspunkt i hvorledes en organisation skaber et løbende flow af relevante 360 graders kundeindsigter, som hver dag bliver det centrale omdrejningspunkt hos alle virksomhedens medarbejdere. Har en virksomhed ikke kundeindsigter på et professionelt niveau, kan det i sidste ende være netop dét, der afgør, at man overhales indenom af andre spillere, som adresserer kundernes reelle behov, efterspørgsel og forventninger. Bogen inkluderer cases fra Grundfos, Arriva, HK og Terma samt betragtninger fra en stor nordisk undersøgelse, som afdækker hvorledes de største virksomheder arbejder med kundeindsigter, herunder hvad man skal mestre for at kunne kalde sig ’Customer Insight Champion’.

Brugerbedømmelser af Professionel kundeindsigt



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.