Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Rethinking Prestige Branding - Wolfgang Schaefer - Bog

- Secrets of the Ueber-Brands

Bag om Rethinking Prestige Branding

Examine the successful developments and promotion of prestige brands in the luxury industry, gaining insight into not just into how they're sold, but how consumers respond to them.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749470036
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 3. maj 2015
  • Størrelse:
  • 233x158x16 mm.
  • Vægt:
  • 434 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 12. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK FRIDAY
    : :

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Rethinking Prestige Branding

Examine the successful developments and promotion of prestige brands in the luxury industry, gaining insight into not just into how they're sold, but how consumers respond to them.

Brugerbedømmelser af Rethinking Prestige Branding



Find lignende bøger
Bogen Rethinking Prestige Branding findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.