Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Rural Marketing as a Tool for National Development - Charles (Global Policy Institute Chatterjee - Bog

Bag om Rural Marketing as a Tool for National Development

Charles Chatterjee delves into the multifaceted realm of rural marketing and its impact on national advancement.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781836080657
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 176
  • Udgivet:
  • 7. oktober 2024
  • Størrelse:
  • 152x229x14 mm.
  • Vægt:
  • 340 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK FRIDAY
    : :

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Rural Marketing as a Tool for National Development

Charles Chatterjee delves into the multifaceted realm of rural marketing and its impact on national advancement.

Brugerbedømmelser af Rural Marketing as a Tool for National Development



Find lignende bøger
Bogen Rural Marketing as a Tool for National Development findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.