Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Social Media Analytics for User Behavior Modeling - Arun Reddy (Graduate Student Nelakurthi - Bog

- A Task Heterogeneity Perspective

Bag om Social Media Analytics for User Behavior Modeling

This book covers new approaches of user behavior modeling using social media data. Techniques persented in this book will benefit those involved with obtaining information and knowledge from social media data. It presents the latest research for addressing task heterogeneity and the underlying challenges in social media analytics.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367211585
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 114
  • Udgivet:
  • 16. januar 2020
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 308 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Social Media Analytics for User Behavior Modeling

This book covers new approaches of user behavior modeling using social media data. Techniques persented in this book will benefit those involved with obtaining information and knowledge from social media data. It presents the latest research for addressing task heterogeneity and the underlying challenges in social media analytics.

Brugerbedømmelser af Social Media Analytics for User Behavior Modeling



Find lignende bøger
Bogen Social Media Analytics for User Behavior Modeling findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.