dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Spørg hvorfor - Louise Harder Fischer - Bog

Bag om Spørg hvorfor

Med denne bog får du værktøjer og metoder til at spørge for at kunne forstå. Bogen handler om målgrupper, mening og megatrends. Og om fokusgrupper, fortolkning og forståelse. Spørg Hvorfor handler om, hvordan du får en dybere forståelse af, hvad din målgruppe i virkeligheden tænker på, og hvordan du kommer tættere på en forståelse af dem ved at lave kvalitative undersøgelser: Hvad skal du lægge vægt på i samtalen? Og hvordan gennemfører du den? Bogen falder i tre dele: Del 1 handler om, hvorfor det er klogt at lytte til dine kunder og brugere. Om hvorfor det er vigtigt at gå i dybden med emner som megatrends, mindsets og mening hos din målgruppe. Del 2 handler om dem, der laver kvalitative undersøgelser. En række professionelle praktikere giver deres erfaringer og gode råd videre til dem, der skal arbejde med kvalitative undersøgelser for første gang. Del 3 handler om, hvordan du selv organiserer, gennemfører og afrapporterer undersøgelser og fokusgrupper.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788750060987
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 204
  • Udgivet:
  • 1. Juli 2012
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 180x250x15 mm.
  • Vægt:
  • 350 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 23. April 2024
På lager

Normalpris

  • dk-flag   FØDSELSDAGSUDSALG   dk-flag

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Spørg hvorfor

Med denne bog får du værktøjer og metoder til at spørge for at kunne forstå. Bogen handler om målgrupper, mening og megatrends. Og om fokusgrupper, fortolkning og forståelse.
Spørg Hvorfor handler om, hvordan du får en dybere forståelse af, hvad din målgruppe i virkeligheden tænker på, og hvordan du kommer tættere på en forståelse af dem ved at lave kvalitative undersøgelser: Hvad skal du lægge vægt på i samtalen? Og hvordan gennemfører du den?

Bogen falder i tre dele:

Del 1 handler om, hvorfor det er klogt at lytte til dine kunder og brugere. Om hvorfor det er vigtigt at gå i dybden med emner som megatrends, mindsets og mening hos din målgruppe.

Del 2 handler om dem, der laver kvalitative undersøgelser. En række professionelle praktikere giver deres erfaringer og gode råd videre til dem, der skal arbejde med kvalitative undersøgelser for første gang.

Del 3 handler om, hvordan du selv organiserer, gennemfører og afrapporterer undersøgelser og fokusgrupper.

Brugerbedømmelser af Spørg hvorfor



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.