Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Sport Teams, Fans, and Twitter - Brandi Watkins - Bog

- The Influence of Social Media on Relationships and Branding

Bag om Sport Teams, Fans, and Twitter

This book draws on interdisciplinary research and mixed methods to investigate the extent to which Twitter is a useful tool for enhancing the relationship between sport teams and fans.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781498540056
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 148
  • Udgivet:
  • 15. oktober 2018
  • Størrelse:
  • 159x232x16 mm.
  • Vægt:
  • 422 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Sport Teams, Fans, and Twitter

This book draws on interdisciplinary research and mixed methods to investigate the extent to which Twitter is a useful tool for enhancing the relationship between sport teams and fans.

Brugerbedømmelser af Sport Teams, Fans, and Twitter



Find lignende bøger
Bogen Sport Teams, Fans, and Twitter findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.