Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Strategische Zielgruppenbestimmung, Produktpositionierung Und Kohortenanalyse - Bog

- Ein Beispiel Aus Dem Pharmamarkt

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824402953
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 261
  • Udgivet:
  • 22. maj 1996
  • Udgave:
  • 1996
  • Størrelse:
  • 210x148x15 mm.
  • Vægt:
  • 340 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Strategische Zielgruppenbestimmung, Produktpositionierung Und Kohortenanalyse



Find lignende bøger
Bogen Strategische Zielgruppenbestimmung, Produktpositionierung Und Kohortenanalyse findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.