Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The Call Center Handbook - Keith Dawson - Bog

- The Complete Guide to Starting, Running, and Improving Your Call Center

Bag om The Call Center Handbook

A guide to starting, running, and improving your call center, this guide covers various things from choosing the best site and buying the right equipment to managing agents, monitoring productivity, and enhancing customer relationships.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781578203055
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 283
  • Udgivet:
  • 20. november 2003
  • Udgave:
  • 4
  • Størrelse:
  • 152x229x16 mm.
  • Vægt:
  • 472 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Call Center Handbook

A guide to starting, running, and improving your call center, this guide covers various things from choosing the best site and buying the right equipment to managing agents, monitoring productivity, and enhancing customer relationships.

Brugerbedømmelser af The Call Center Handbook



Find lignende bøger
Bogen The Call Center Handbook findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.