Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Transnational Marketing and Transnational Consumers - Ibrahim Sirkeci - Bog

Bag om Transnational Marketing and Transnational Consumers

Transnational Marketing and Transnational Consumers are becoming increasingly common in today's globalizing and fast moving world of business.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642367748
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 72
  • Udgivet:
  • 18. maj 2013
  • Udgave:
  • 2013
  • Størrelse:
  • 235x155x6 mm.
  • Vægt:
  • 1416 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 6. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Transnational Marketing and Transnational Consumers

Transnational Marketing and Transnational Consumers are becoming increasingly common in today's globalizing and fast moving world of business.

Brugerbedømmelser af Transnational Marketing and Transnational Consumers



Find lignende bøger
Bogen Transnational Marketing and Transnational Consumers findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.