Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Value Proposition to Tourism Coopetition - Bog

Bag om Value Proposition to Tourism Coopetition

This book contains an Open Access chapter. Discover the transformative power of 'coopetition' in the dynamic world of tourist organisations, where inclusive development takes centre stage. Drawing on the work of a range of global contributors, the editors examine how dyadic behaviour is transforming the tourism sector.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781837978281
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 328
  • Udgivet:
  • 4. december 2024
  • Størrelse:
  • 152x229x21 mm.
  • Kan forudbestilles.
  • 4. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK FRIDAY
    : :

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Value Proposition to Tourism Coopetition

This book contains an Open Access chapter. Discover the transformative power of 'coopetition' in the dynamic world of tourist organisations, where inclusive development takes centre stage. Drawing on the work of a range of global contributors, the editors examine how dyadic behaviour is transforming the tourism sector.

Brugerbedømmelser af Value Proposition to Tourism Coopetition



Find lignende bøger
Bogen Value Proposition to Tourism Coopetition findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.