Markedets laveste priser
Dag-til-dag levering
Virksomhedens omdømmeaf Kresten Schultz-Jørgensen

Virksomhedens omdømme - E-bog

- Med pr-specialisten på arbejde

Bag om Virksomhedens omdømme

Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund.   Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre. Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme.   Vi hører først historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og kommer siden – ved hjælp af teori, cases og redskaber – tæt på emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations.  

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702157345
  • Udgivet:
  • 30. September 2014
  • 45,95 kr.
  • 50,00 kr.
  • 4,05 kr. (8%)
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • Straks på e-mail
Eller spar samlet 20% som medlem
  • 39,95 kr.
  • 10,05 kr. (20%)

Forudsætter medlemskab (ingen binding)
1. uge gratis, herefter 79 kr./md. og kan opsiges når du vil.
Andre bøger af Kresten Schultz-Jørgensen
Vis alle titler
Beskrivelse af Virksomhedens omdømme
Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund.

 

Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre. Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme.

 

Vi hører først historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og kommer siden – ved hjælp af teori, cases og redskaber – tæt på emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations.

 
Brugerbedømmelser af Virksomhedens omdømme


Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Virksomhedens omdømme findes i følgende kategorier:
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.