Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når den bestilte ordre sendes fra vores lager via. fragtfirmaet vil du modtage en mail med et Track & Trace nummer.


Med dette T&T nummer kan du til hver en tid spore din pakkes rejse indtil du modtager den.

Dette gør du ved at slå det op hos den valgte transportørs hjemmeside. 

DAO: spor din pakke her


Postnord: spor din pakke her


Bemærk; at der kan i nogle tilfælde gå lidt tid før at transportøren får opdateret deres leveringsstatus på pakken.

Det kræver blot lidt tålmodighed og ofte vil der kun gå et par timer, så vil der stå en korrekt status.

Du kan derudover følge med i din ordre status og leveringsdatoen på din ordre side. 

Fandt du dette svar nyttigt? 7 24

Udgivet: 26. februar 2020 Opdateret: 5. maj 2020
Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi opfordrer vores kunder til at forsøge at finde svar på denne side, da det er den hurtigste måde at få svar på et givent spørgsmål.
Såfremt det ikke er muligt, er det naturligvis også muligt at kontakte os ved at klikke nedenfor.


Kontakt os