Hvordan returnerer jeg min ordre?

Hvis du har fortrudt hele eller en del af din bestilling, og ønsker at returnere den, skal den sendes retur til os på følgende adresse:


Tales.dk c/o DBK
Mimersvej 4
4600 Køge

 

Det skal du gøre 

 

  1. Print
    Download og print fortrydelsesformularen, udfyld den og vedlæg den i pakken du returnerer.
    Alternativt vedlæg din følgeseddel i pakken du returnerer og sæt en ring rundt om de produkter du returnerer. 
    Du behøver ikke sende os en mail vedr. returneringen – vi registrerer det helt automatisk.
     
  2. Pak
    Varen skal pakkes forsvarligt, så den ikke går i stykker eller bliver våd under transporten. Du bærer selv risikoen for varen under returneringen, såfremt den beskadiges. 
     
  3. Send
    Pakken skal sendes direkte til ovennævnte adresse med PostNord, GLS eller Bring. Husk at notér Track & Trace nr., såfremt pakken skulle gå tabt under transporten.
    Pakken skal leveres med omdeling til ovenstående adresse og må IKKE sendes til pakkeshop eller andet afhentningsted.
    Bemærk det ikke er muligt at aflevere pakken personligt på adressen.

    Såfremt transportøren beder om kontaktinfo på os, er vores mail: info@tales.dk og tlf.: 78772020 (bemærk at vi ikke besvare opkald til dette nummer, men det kan bruges til udfyldelse af kontaktinformation)
     

  4. Modtag pengene retur
    Så snart vi modtager pakken retur, tilbagefører vi det fulde beløb til det brugte betalingskort ved købet, som vil være på din konto inden for 1-2 hverdage.
    Bemærk der kan gå et par dage fra vi modtager selve pakken, til indholdet registreres modtaget.
     
    Det er ikke muligt for os at tilbageføre beløbet til andre konti.

 

 


 

 

Ofte stillede spørgsmål

 

Er det muligt kun at sende nogle af produkterne retur?

Hvis du kun ønsker at sende én af flere produkter retur, tilbagefører vi det beløb som er svarende til produktets værdi, til det benyttede betalingskort ved købet. Husk at skriv på fortrydelsesformularen eller følgesedlen hvilke produkter du returnerer. 

 

Kan jeg bytte mit produkt til et andet?

Det er desværre ikke muligt at bytte et købt produkt til et andet. 

 

Skal jeg selv betale returfragt?

Du skal selv sørge for betalingen af forsendelsen, da vi ikke dækker dette, med mindre der er tale om en reklamation (fejl på produktet). 

 

Jeg har sendt retur men pengene er ikke tilbageført endnu?

Kontakt kundeservice med T&T nr. på pakken, så følger vi op og ser hvad der er gået galt. 

 

Hvor lang tid kan jeg sende retur?

For fysiske produkter tilbydes der som udgangspunkt en fortrydelsesret på 30 dage fra den dag købet foretages.
I juleperioden tilbyder vi forlænget retur for alle ordre frem til 31. januar.

Fandt du dette svar nyttigt? 6 3

Udgivet: 11. marts 2020 Opdateret: 17. juni 2021
Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi opfordrer vores kunder til at forsøge at finde svar på denne side, da det er den hurtigste måde at få svar på et givent spørgsmål.
Såfremt det ikke er muligt, er det naturligvis også muligt at kontakte os ved at klikke nedenfor.


Kontakt os