Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
12. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
9. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
10. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
22. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
24. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
18. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
1. kapitel i bogen Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
3. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
8. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
17. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
14. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
2. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
4. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
13. kaptiel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
7. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
16. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
15. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
23. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
19. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
21. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
20. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
11. kapitel i Cases om organisation og ledelse:Det er svært at forholde sig til praksis, når man sidder i et klasselokale. Casene i denne bog gør organisation og ledelse mere nærværende og relevant for studerende, der skal lære at analysere, diskutere og vurdere, hvad der sker, og hvad der gøres i organisationer – og konsekvenserne af det. Livet i organisationer kan være godt eller skidt, overraskende eller forventeligt, trist eller ufrivilligt komisk, begavet eller uhensigtsmæssigt – og altid afhængigt af øjet, der ser.Bogen indeholder 24 cases, der handler om både kendte og anonyme organisationer. Casene spænder lige fra lederens personlighed til organisationsstrukturer og informationsflow.De dækker mange typer aktiviteter, produktionsvirksomheder, konsulenter, transport (fly, tog og skibe), den offentlige sektor, dagligvarehandel, serviceproduktion og IT. Selv ikke forfatternes egen verden går ram forbi.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.