Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
I den fantastiske verden Erdas er det kun ganske få, der har evnerne til at påkalde et totemdyr. Når det sker, opstår der et unikt bånd mellem dyr og menneske, der giver uanede kræfter. Langt fra hinanden i fjerne egne af Erdas ser børnene Conor, Abeke, Meilin og Rollan alle det samme lysglimt, og fire legendariske totemdyr dukker op: ulv, leopard, panda, falk. De fire helte og deres totemdyr må nu slå sig sammen på en farefuld færd – for en almægtig ondskab fra fortiden rører på sig igen, og kun sammen er de i stand til at stoppe den. Erdas’ skæbne ligger nu i hænderne på de fire børn – og i dine!Der udkommer i alt 7 bøger i Spirit Animals-serien.
I den fantastiske verden Erdas er det kun ganske få, der har evnerne til at påkalde et totemdyr. Når det sker, opstår der et unikt bånd mellem dyr og menneske, der giver uanede kræfter.Men hvad hvis der fandtes en anden måde at påkalde et totemdyr på? En måde, der gav mennesket absolut kontrol over dyret? Og hvad hvis et ondskabsfuldt menneske blev indviet i denne hemmelighed – uden at kende dens mørke bagside?De fire helte er ved at finde sammen som gruppe og er stadig i gang med at lære hver deres totemdyr at kende. Men allerede nu skal de møde en frygtindgydendefjende, som vil gøre hvad som helst for at knuse dem!Der udkommer i alt 7 bøger i Spirit Animals-serien.
I den fantastiske verden Erdas er det kun ganske få, der har evnerne til at påkalde et totemdyr. Når det sker, opstår der et unikt bånd mellem dyr og menneske, der giver uanede kræfter. Men hvad hvis der fandtes en anden måde at påkalde et totemdyr på? En måde, der gav mennesket absolut kontrol over dyret? Og hvad hvis et ondskabsfuldt menneske blev indviet i denne hemmelighed – uden at kende dens mørke bagside? De fire helte er ved at finde sammen som gruppe og er stadig i gang med at lære hver deres totemdyr at kende. Men allerede nu skal de møde en frygtindgydende fjende, som vil gøre hvad som helst for at knuse dem!
Landet Erdas er i balance med sig selv. Nogle af dets borgere har evnen til at knytte bånd mellem menneskenes og dyrenes verden. Conor, Abeke, Meilin og Rollan har hver især denne evne og må bære det store ansvar, der følger med.Men erobrerne prøver at ødelægge den fine balance. De drager gennem Erdas og trækker et spor af ødelæggelse efter sig. Hele byer lægger de øde – inklusive Meilins fødeby. Meilin vil tage kampen op og har begivet sig ind bag fjendens linjer sammen med sit totemdyr, pandaen Jhi. Hendes venner er lige i hælene på hende,men det er der også andre, der er ...
Landet Erdas er i balance med sig selv. Nogle af dets borgere har evnen til at knytte bånd mellem menneskenes og dyrenes verden. Conor, Abeke, Meilin og Rollan har hver især denne evne og må bære det store ansvar, der følger med. Men erobrerne prøver at ødelægge den fine balance. De drager gennem Erdas og trækker et spor af ødelæggelse efter sig. Hele byer lægger de øde – inklusive Meilins fødeby. Meilin vil tage kampen op og har begivet sig ind bag fjendens linjer sammen med sit totemdyr, pandaen Jhi. Hendes venner er lige i hælene på hende, men det er der også andre, der er ...
REVNER I ISENDer sker mærkelige ting på kanten af verden, hvor land og vand er dækket af en tyk iskappe. Conor, Abeke, Meilin og Rollan har rejst gennem hele Erdas i deres forsøg på at standse de skånselsløse erobreres fremfærd. Sporet fører de fire venner til en lille landsby højt mod det kolde nord. Her er intet, hvad det udgiver sig for at være, og det viser sig at være en vanskelig opgave at aftvinge dette mystiske og smukke sted sin hemmelighed. Men tiden er knap – erobrerne er lige ihælene på dem.
REVNER I ISEN Der sker mærkelige ting på kanten af verden, hvor land og vand er dækket af en tyk iskappe. Conor, Abeke, Meilin og Rollan har rejst gennem hele Erdas i deres forsøg på at standse de skånselsløse erobreres fremfærd. Sporet fører de fire venner til en lille landsby højt mod det kolde nord. Her er intet, hvad det udgiver sig for at være, og det viser sig at være en vanskelig opgave at aftvinge dette mystiske og smukke sted sin hemmelighed. Men tiden er knap – erobrerne er lige i hælene på dem.
SKINNET BEDRAGERSolen skinner altid i De Hundred Øers land, men alligevel er det, som om der hviler en tung skygge over Conor, Abeke, Meilin og Rollan. De fire helte har ikke kunnet ryste deres forfølgere af sig. Det virker, som om erobrerne på mystisk vis kan regne alle deres bevægelser ud på forhånd. Og mens børnene sejler hen over det tropiske paradis’ krystalklare vande, går sandheden endelig op for dem: Der er en forræder iblandt dem.
SKINNET BEDRAGER Solen skinner altid i De Hundred Øers land, men alligevel er det, som om der hviler en tung skygge over Conor, Abeke, Meilin og Rollan. De fire helte har ikke kunnet ryste deres forfølgere af sig. Det virker, som om erobrerne på mystisk vis kan regne alle deres bevægelser ud på forhånd. Og mens børnene sejler hen over det tropiske paradis’ krystalklare vande, går sandheden endelig op for dem: Der er en forræder iblandt dem.
SOLNEDGANGLangt ude i ørkenen ligger en vidunderlig oase, der er regeret af guldtalismanens vogter, den mægtige løve Cabaro. Intet menneske har nogensinde sat sin fod i løvens rige, og det er umuligt at krydse ørkenen og rejse til oasen.Conor, Abeke, Meilin og Rollan har før gjort det umulige. Men nu er deres hold spredt, og fællesskabet er gået i opløsning på grund af forræderi.De unge helte har allerede ofret meget i deres jagt på talismanerne, men det ser ud til, at de endnu ikke har bragt deres største offer.
Langt ude i ørkenen ligger en vidunderlig oase, der er regeret af guldtalismanens vogter, den mægtige løve Cabaro. Intet menneske har nogensinde sat sin fod i løvens rige, og det er umuligt at krydse ørkenen og rejse til oasen. Conor, Abeke, Meilin og Rollan har før gjort det umulige. Men nu er deres hold spredt, og fællesskabet er gået i opløsning på grund af forræderi. De har alle ofret meget i deres jagt på talismanerne, men det ser ud til, at de endnu ikke har bragt deres største offer.
DEN SIDSTE KAMPConor, Abeke, Meilin og Rollan var engang fire almindelige børn. Men så fandt de ud af, at de havde totemdyr – kloge og stærke partnere, som gav dem fantastiske kræfter … og et stort ansvar. De er rejst gennem landet Erdas for at sætte en stopper for en nådesløs fjende; de har leet og kæmpet sammen; de har vundet sejre, mistet venner, og en af dem har endda mistet sig selv. Nu nærmer deres rejse sig sin afslutning. De må tage til et sted, der er glemt af tiden og stå ansigt til ansigt med en gammel fjende. De får kun denne ene chance for at standse ham. Og hvis det ikke lykkes for dem, vil hele verden styrte i grus.
DEN SIDSTE KAMP Conor, Abeke, Meilin og Rollan var engang fire almindelige børn. Men så fandt de ud af, at de havde totemdyr – kloge og stærke partnere, som gav dem fantastiske kræfter … og et stort ansvar. De er rejst gennem landet Erdas for at sætte en stopper for en nådesløs fjende; de har leet og kæmpet sammen; de har vundet sejre, mistet venner, og en af dem har endda mistet sig selv. Nu nærmer deres rejse sig sin afslutning. De må tage til et sted, der er glemt af tiden og stå ansigt til ansigt med en gammel fjende. De får kun denne ene chance for at standse ham. Og hvis det ikke lykkes for dem, vil hele verden styrte i grus.
The third in the SPIRIT ANIMALS fantasy series about children and their spirit animals fighting to save their kingdom. Part engrossing book series, part action role-playing game - discover your spirit animal and join the adventure.
Four children separated by vast distances all undergo the same ritual, watched by cloaked strangers. Four flashes of light erupt, and from them emerge the unmistakable shapes of incredible beasts - a wolf, a leopard, a panda, a falcon. Suddenly the paths of these children - and the world - have been changed for ever.
Conor, Abeke, Meilin, and Rollan are prisoners. Framed for a crime they didn't commit, the four young Greencloaks have been captured by the ruthless Oathbound. To stop this conspiracy, the Heroes of Erdas will need absolute faith in their spirit animals. If they fail, all of Erdas will drown.
Deep in the desert there sits an oasis, ruled by a monarch named Cabaro, the Great Lion, and he reigns over a kingdom of animals. No human has ever set foot in the Great Beast's territory. As a team, Conor, Abeke, Meilin, and Rollan have achieved the impossible before. But now that team is broken-the friends scattered by a devastating betrayal.
Four children separated by vast distances all undergo the same ritual, watched by cloaked strangers. Four flashes of light erupt, and from them emerge the unmistakable shapes of incredible beasts - a wolf, a leopard, a panda, a falcon. Suddenly the paths of these children - and the world - have been changed for ever.
Four children separated by vast distances all undergo the same ritual, watched by cloaked strangers. Four flashes of light erupt, and from them emerge the unmistakable shapes of incredible beasts - a wolf, a leopard, a panda, a falcon. Suddenly the paths of these children - and the world - have been changed for ever.
Four children separated by vast distances all undergo the same ritual, watched by cloaked strangers. Four flashes of light erupt, and from them emerge the unmistakable shapes of incredible beasts - a wolf, a leopard, a panda, a falcon. Suddenly the paths of these children - and the world - have been changed for ever.
The seventh chapter in the SPIRIT ANIMALS fantasy series about children and their spirit animals fighting to save their kingdom. Part engrossing book series, part action role-playing game - discover your spirit animal and join the adventure.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.